Τα εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ισπανία είναι πολυάριθμα και προέρχονται από διάφορα γκρουπ: Volkwagen, Συμμαχία Renault-Nissan… Σε αυτό οφείλεται εν μέρει το γεγονός ότι η Ισπανία έχει το καλύτερο αποτέλεσμα όσον αφορά το βιομηχανικό ισοζύγιο αυτοκινήτων, με διαφορά μεταξύ εξαγωγών και εισαγωγών μακράν θετική: 1,186 εκατ. οχήματα.
Η Τσεχία στη δεύτερη θέση επίσης δεν αποτελεί επίσης έκπληξη με τη μεγάλη δραστηριότητα της Škoda, η οποία διαθέτει αρκετά εργοστάσια στο έδαφός της. Η Γερμανία έρχεται μόλις στην τρίτη εμπρός από τη Ρουμανία (κυρίως χάρη στη Dacia) και τη Σλοβακία, όπου είναι παρόντες τόσο το Groupe PSA όσο και μάρκες του ομίλου Volkswagen. H Γαλλία βρίσκεται στην έκτη θέση, επίσης με θετική ισορροπία.
Κάτι που δεν ισχύει φυσικά για τη Βρετανία, η οποία είναι σε μεγάλο βαθμό ελλειμματική, μιας και οι εισαγωγές αυτοκινήτων είναι πολύ περισσότερες από τις εξαγωγές. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα έλλειψη παραγωγής στην Αγγλία. Οφείλεται στο ότι τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο πωλούνται σε μεγάλο βαθμό στην εγχώρια αγορά από τη Ford, τη Honda, τη Nissan ή τη MINI αλλά και από την Jaguar Land Rover.
Η κατάσταση στην Ιταλία είναι η πιο ανησυχητική, δεδομένου ότι βασίζεται κυρίως σε εγχώριους κατασκευαστές (FIAT, Alfa Romeo, Maserati), οι κατάλογοι των οποίων είναι γερασμένοι. Επομένως, οι εισαγωγές στην Ιταλία είναι σχεδόν ζωτικής σημασίας για τους τοπικούς διανομείς.