CARSNEWS
F1 & RACES

Ο Χάμιλτον έπεσε «θύμα» της περιέργειάς του

Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes-AMG θέλει κάθε φορά να αντλεί το μέγιστο από το μονοθέσιό του όμως κάποιες φορές του γυρνάει «μπούμερανγκ».

Στη νέα εποχή της Formula 1 η Mercedes-AMG έχει πάρει το λάθος δρόμο όσον αφορά το σχεδιασμό του μονοθεσίου της. Έπειτα από οκτώ σεζόν κυριαρχίας η γερμανική ομάδα «βυθίστηκε» στα προβλήματά, τα οποία ακόμη δεν μπορεί να ξεπεράσει.

Αυτό έχει οδηγήσει σε πειράματα και αλλαγές οι οποίες δεν οδηγούν σε κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Ο Λιούις Χάμιλτον αρκετές φορές έχει μιλήσει για τεράστιες αλλαγές στο στήσιμο του μονοθεσίου του οι οποίες έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιθυμεί.

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Ο επικεφαλής μηχανολογίας πίστας της Mercedes, Άντριου Σόβλιν, εξήγησε πώς η… δίψα του Χάμιλτον για να βρει απόδοση έχει οδηγήσει αρκετές φορές σε πισωγύρισμα: «Ο κύριος στόχος είναι να μαθαίνουμε το μονοθέσιο. Ο Λιούις ειδικά είναι ανοικτός σε πολύ μεγάλες αλλαγές στο στήσιμο του μονοθεσίου εφέτος. Θέλει να μαθαίνει τα πάντα από το μονοθέσιό του και πώς θα αντλήσει τη μέγιστη δυνατή απόδοση. Πολλές φορές έχει γίνει το θύμα γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο. Εάν δεν κάνεις αλλαγές όμως, δεν μαθαίνεις τίποτα. Πρέπει να βρούμε μια καλύτερη ισορροπία στο μονοθέσιο ώστε να μην κάνουμε πολλές θυσίες. Αρκετά συχνά λύνουμε ένα πρόβλημα και δημιουργείται ένα νέο. Θέλουμε ένα μονοθέσιο το οποίο έχει έναν πολύ δυνατό εμπρός άξονα και δεν “πετάει” υπερστορφή το πίσω μέρος».

Lewis x Polaroids 📸 Coming soon… 👀 pic.twitter.com/kGSvUzPnjQ

— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) May 16, 2024

Στον αγώνα της Κίνας, ο Χάμιλτον τερμάτισε 2ος στον Αγώνα Σπριντ και λίγες ώρες αργότερα ήταν 18ος στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο λόγος που έχασε τόση ταχύτητα ήταν μεγάλες αλλαγές στο στήσιμο της W15. Από τα πλάνα και στο GP της Κυριακής ήταν εμφανές από την υποστροφή, πως η Mercedes είχε πάρει το λάθος δρόμο στο set-up.

«Δεν μπορούσαμε να επιβεβαιώσουμε στον προσομοιωτή αν οι αλλαγές μας θα είχαν αποτέλεσμα. Δεν υπήρχε αρκετός χρόνος. Αυτό που αλλάξαμε στο μονοθέσιο προκάλεσε τεράστια υποστροφή. Μετά τον Αγώνα Σπριντ οι οδηγοί ήθελαν να βελτιώσουν το μονοθέσιο στις αργές στροφές αλλά ακολούθησαν πολύ διαφορετικό δρόμο στο στήσιμο του μονοθεσίου. Τις αλλαγές πρέπει να τις συνηθίσει ο οδηγός. Ο Λιούις περίμενε μια πολύ διαφορετική συμπεριφορά από το μονοθέσιό του και στο Q1 είχε μόλις δύο γύρους», είπε ο Σόβλιν αναφερόμενος στον αγώνα της Κίνας.

Ακούστε το νέο podcast του gMotion με τους Κώστα Παστρίμα και Στάθη Κοκκορόγιαννη να αναλύουν όσα έγιναν στο GP Μαϊάμι και όχι μόνο.

Φωτογραφίες: Mercedes-AMG F1 media/LAT

Related Articles

F1 GP Ιαπωνίας: Όλα τα highlights! (+video)

cars

Pit Stop σε συνθήκες μηδενικής βαρύτητας (video)

cars

Κεκλεισμένων των θυρών το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν

cars

Αποκλειστικό: Το μέλλον του Grand Prix στο Μπαχρέιν

cars

Νέα φημολογία για Hulkenberg και Red Bull

cars

Oscar Piastri says he is ‘thrilled and excited’ to sign new McLaren deal until 2026 ahead of Japanese Grand Prix

cars

O Λεκλέρ ταχύτερος στις πρώτες δοκιμές της Ίμολα, προβλήματα για τον Φερστάπεν

cars

Formula 1: Έκλεψαν το ρολόι του Κάρλος Σάινθ και αυτός κυνήγησε τους ληστές

cars

Αυτό είναι το τρέιλερ της νέας σειράς του Netflix για τον Άιρτον Σένα

Bury