CARSNEWS
F1 & RACES

O Λεκλέρ ταχύτερος στις πρώτες δοκιμές της Ίμολα, προβλήματα για τον Φερστάπεν

FORMULA 1

ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

AP Photo/Antonio Calanni
Ferrari driver Charles Leclerc of Monaco steers his car during the first free practice at the Dino and Enzo Ferrari racetrack in Imola, Italy, Friday, April 17, 2024. The Italy’s Emilia Romagna Formula One Grand Prix will be held on Sunday. AP PHOTO/ANTONIO CALANNI

Με τη βαρέως αναβαθμισμένη Ferrari SF-24 ο Σαρλ Λεκλέρ πέτυχε τον πρώτο χρόνο στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP της Εμίλια Ρομάνια, ένα δέκατο μπροστά από τους Τζορτζ Ράσελ και Κάρλος Σάινθ. O Μαξ Φερστάπεν, με μπελάδες στις ρυθμίσεις και δύο εξόδους από το δρόμο, έμεινε πέμπτος, δυόμισι δέκατα μακριά από τον Μονεγάσκο.

Σε μια ωριαία διαδικασία που έγινε μεν κάτω από τον ηλιόλουστο ουρανό αλλά με έντονες ριπές του ανέμου, που αποσταθεροποιούσαν τα μονοθέσια, η πλειοψηφία των οδηγών πέρασε πολλή ώρα με τη μαλακή γόμα – και υπήρξαν αρκετές έξοδοι από την πίστα, καθώς και τετ-α-κε.

Ο Λεκλέρ σταμάτησε το χρονόμετρο στις πρώτες δοκιμές του 7ου φετινού GP της Formula 1 στο 1:16.990, και παρότι οι χρόνοι αναμφίβολα θα πέσουν πολύ ακόμα στη συνέχεια του τριημέρου, έδειξε ότι η Scuderia έχει ξεκινήσει καλά με την κατανόηση και ρύθμιση της αποκαλούμενης SF-24 EVO.

Το επιβεβαίωσε και ο Κάρλος Σάινθ με τον τρίτο χρόνο, μόλις 26 χιλιοστά πίσω από τον Ράσελ που επίσης διαθέτει μια σειρά από σημαντικές αναβαθμίσεις στη Mercedes W15. Με το ίδιο μονοθέσιο ο Λιούις Χάμιλτον είχε αρκετά μπλοκαρίσματα στα φρένα, μικροεξόδους και τετ-α-κε και περιορίστηκε στην 7η θέση, άλλα τρία δέκατα μακριά από τον ομόλογό του.

Αντίστοιχα προβλήματα με τον Λιούις είχε, ωστόσο, και ο Μαξ Φερστάπεν. Παρότι ο Ολλανδός σημείωνε τα ταχύτερα περάσματα στο πρώτο και στο τρίτο τμήμα της πίστας, στο μεσαίο είτε ήταν πολύ πιο αργός (ειδικά στις στροφές 11-12) είτε είχε εξόδους από την πίστα στην αμμοπαγίδα – κάτι που του συνέβη δύο φορές.

Στην πρώτη περίπτωση είχε καταφέρει να βρει λίγη ταχύτητα στο δεύτερο τμήμα, το οποίο ολοκλήρωσε 6 χιλιοστά ταχύτερος από τον Λεκλέρ, αλλά μετά έχασε την ουρά της Red Bull στα φρένα της Variante Alta και αναγκάστηκε -με ένα μεγαλειώδεις ανάποδο κλείδωμα του τιμονιού- να βγει στο γρασίδι. Στη δεύτερη περίπτωση ήταν η υποστροφή εκείνη που τον έστειλε στην αμμοπαγίδα της Acque Minerali, όπου ο Ολλανδός αναγκάστηκε να καταφύγει για να αποφύγει το τετ-α-κε.

Ο πρωταθλητής ξεκάθαρα δεν είναι ικανοποιημένος με τη ρύθμιση της RB20, έμεινε 7 χιλιοστά πίσω από τον Σέρτζιο Πέρεζ, και θα πρέπει να βρει λύσεις ενόψει της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών σήμερα το απόγευμα (17/5, 18:00) απέναντι σε μια Ferrari που δείχνει να βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση.

Ο εντυπωσιακός Γιούκι Τσουνόντα ανέβασε την RB στην 6η θέση, εμπρός από τον Χάμιλτον και τις δύο McLaren του Όσκαρ Πιάστρι και του νικητή του Μαϊάμι, Λάντο Νόρις. Ο Λιούις είχε το τετ-α-κε του στην Acque Minerali, ενώ έξοδο είχε μεταξύ άλλων και ο Κάρλος Σάινθ. Τέλος, ένα βίαιο πέρασμα από τα κερμπς έσβησε τον κινητήρα της Williams του Άλεξ Άλμπον.

FORMULA 1
GP Εμίλια Ρομάνια 2024, Ελεύθερες Δοκιμές 1 FORMULA 1

Related Articles

Formula 1 reverses social media gains amid lack of title fight

cars

Williams θα συνεχίσει με υβριδικές μηχανές της Mercedes!

cars

Οι βαθμολογίες της F1 μετά το GP Σ. Αραβίας

cars

Νέα σεζόν, ίδιος Μαξ

cars

Oscar Piastri: Has Formula 1 found its new Kimi Raikkonen?

cars

F1 GP Μονακό: Ταχύτερος ο Perez στο FP1

cars

Fernando Alonso’s new Aston Martin contract will continue after he retires

Bury

Honda HR-V e:HEV: Υβριδική τεχνολογία από τη Formula 1

cars

Θα αναβληθεί η μάχη της Pole στην Ιαπωνία;

cars