Τα τελικά στοιχεία για το 2018 δεν είναι ακόμη επισήμως γνωστά για την Alfa Romeo, αλλά τα αποτελέσματα του τέλους έτους για τους «biscione» δεν ήταν απαραίτητα καθησυχαστικά. Η μεγαλύτερη αγορά της Alfa Romeo, η Ιταλία, σημείωσε απότομη πτώση τον Νοέμβριο με -54%, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο η Alfa Romeo σημείωσε αύξηση 36%. Εκτός από αυτό, όπως αναφέρουν οι συνάδελφοί μας στο carindustryanalysis, εάν η Alfa Romeo δεν προτείνει νέα προϊόντα στις ΗΠΑ, η κατάσταση θα γίνει επίσης δύσκολη στη χώρα του θείου Σαμ.
Η αντίθεση μεταξύ Αμερικής και Ιταλίας, ωστόσο, έχει μια εξήγηση: Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Alfa Romeo εκκίνησε από το μηδέν τα τελευταία χρόνια με τη Stelvio και την Giulia (εξ ου και η λογική πρόοδος) όταν, αντιθέτως, η φίρμα ήταν πάντα παρούσα στην Ιταλία. Η απότομη πτώση στην Ιταλία μπορεί να εξηγηθεί από την απώλεια ταχύτητας που είναι δύσκολο να αποφευχθεί, καθώς η Giulietta και η MiTo έχουν γεράσει. Μοντέλα που αντιπροσώπευαν το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της Alfa τα τελευταία χρόνια, αλλά και μοντέλα που δεν διατίθεντο (-νται) στις ΗΠΑ.
Η επίδραση της «καινοτομίας» των Giulia και Stelvio δεν θα συνεχιστεί επ’ αόριστον για την Alfa Romeo, η οποία πρέπει να λανσάρει εσπευσμένα φρέσκο αίμα σε μια σημαντική αγορά για τους Μιλανέζους, όπως είναι αυτή των Ηνωμένων Πολιτείες. Ένα νέο SUV ή μια νέα μπερλίνα λοιπόν αναμένονται με ανυπομονησία.