CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Καναδά: Προεπισκόπηση

Η πίστα του Μόντρεαλ είναι ένας από τους αγαπημένους προορισμούς οδηγών αλλά και θεατών. Και με τρεις διαφορετικούς νικητές στους τελευταίους τρεις αγώνες οι προσδοκίες για το φετινό GP είναι υψηλές.

Βέβαια αυτό δε σημαίνει ότι η Red Bull θα αντιμετωπίσει τα ίδια προβλήματα που την ταλαιπώρησαν στο Μονακό. Το πιθανότερο είναι ότι ο Φερστάπεν θα έχει και πάλι τον πρώτο λόγο. Ωστόσο θα έχει ενδιαφέρον να δούμε το πόσο κοντά στην RB20 έχουν φτάσει οι SF-24 και MCL38 υπό κανονικές συνθήκες.

Κατά τοι λοιπά ο Τζακ Ντούχαν θα οδηγήσει στο FP1 για την Alpine στην θέση του Οκόν. Ο Αυστραλός -γιος του μεγάλου αναβάτη Μικ Ντούχαν- θεωρείται το φαβορί για την θέση δίπλα στον Γκασλί από το 2025.

Όσο για τον Οκόν, ο Γάλλος είναι εξαιρετικά πιθανό να καταλήξει στην Haas του χρόνου, στην θέση του Νίκο Χούλκενμπεργκ. Εάν οι Αμερικανοί κρατήσουν και τον Μάγκνουσεν για το 2025, τότε μάλλον θα πρέπει να προετοιμαστούν για πολλές επαφές μεταξύ των δύο μονοθέσιων τους στους αγώνες.

Χαρακτηριστικά σιρκουί

Θέατρο αξέχαστων στιγμών στην ιστορία της Formula 1 και μία από τις αγαπημένες πίστες των φίλων του σπορ. Χάρη στη μοναδική του χάραξη που συνδυάζει τις υψηλές ταχύτητες με μικρούς χώρους διαφυγής απαιτεί από τους οδηγούς ακρίβεια επιπέδου Μονακό και τέχνη στο φρενάρισμα ανάλογη της Μόντσα.

Τα 4,361 χιλιόμετρά του αποτελούνται ως επί το πλείστον από αρκετά μεγάλες ευθείες που οδηγούν σε σικέιν. Το χαρακτηριστικό αυτό δοκιμάζει τη μηχανική και την αεροδυναμική ευστάθεια των μονοθέσιων κατά την επιβράδυνση.

Εξίσου σημαντική είναι και η ελκτική πρόσφυση των μονοθέσιων. Επιπλέον η καταπόνηση στα φρένα είναι μεγάλη κατά τη διάρκεια του GP και παραδοσιακά οι ομάδες ετοιμάζουν ειδικές αεροεισαγωγές για την ψύξη τους.

Οι ευκαιρίες που προσφέρονται για προσπέρασμα είναι αρκετές χάρη και στις 3 ζώνες DRS. Η πρώτη είναι ανάμεσα στις στροφές 7 και 8..Οι άλλες δύο στην κεντρική ευθεία και στην μεγάλη ευθεία πριν από το σημείο-σήμα κατατεθέν της πίστας. Αυτό δεν είναι άλλο από το διαβόητο και πολύ τεχνικό τελευταίο σικέιν του «τοίχου των πρωταθλητών».

Εξαιρετικά δύσκολο είναι και το πέρασμα και από τις δύο πρώτες στροφές της διαδρομής ενώ το ψηλό κερμπ της στροφής 4 (όπου φέτος η έξοδος διαφυγής θα έχει γρασίδι και όχι άσφαλτο) μπορεί πολύ εύκολα να στείλει έναν απρόσεκτο οδηγό στις απέναντι μπαριέρες.

Η Pirelli φέρνει για 3η συνεχή χρονιά τις τρεις πιο μαλακές γόμες του φάσματός της στο Μόντρεαλ. Ο αγώνας βγαίνει εύκολα με ένα pit-stop. Ωστόσο οι έξοδοι του Safety car είναι συνήθεις και μπορούν να αλλάξουν δραματικά τη ροή του Grand Prix. Η καρό σημαία πέφτει έπειτα από 70 γύρους.

Τηλεοπτική κάλυψη

Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά, ζωντανά από τον ANT1+ και ετεροχρονισμένα από τον ANT1. Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι:

  • Παρασκευή 07/06

    20:30: FP1
  • Σάββατο 08/06

    00:00: FP2

    19:30: FP3

    23:00: Κατατακτήριες δοκιμές
  • Κυριακή 09/06

    21:00: Αγώνας

Related Articles

Formula1: Ένας αντιπροσωπευτικός επίλογος (+video)

cars

F1 Ίμολα: Μπορούσε να περάσει ο Νόρις το Φερστάπεν; | Ρεπορτάζ και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, την Πολιτική

cars

FIA to reject three applications for new F1 teams

cars

‘Definitely the plan’ for Ricciardo to return in Austin

cars

Andretti F1 team: When could they join, who could drive and more

cars

Ο τυφώνας «Hagibis» απειλεί το GP Ιαπωνίας

cars

GP Μεξικό – Προεπισκόπηση: Τάκος, φαχίτας και μπουρίτος…

cars

H Ferrari εξετάζει την εμπλοκή της στα IndyCar

cars

Σαν Σήμερα: Η τελευταία νίκη της McLaren-Honda στην F1 (vid)

cars