CARSNEWS
F1 & RACES

Formula 1: Ο Φερστάπεν άντεξε στην πίεση του Νόρις και πήρε τη νίκη στην Ίμολα

Καλές οι αναβαθμίσεις, καλοί οι εντός έδρας αγώνες της Ferrari, όμως ο Μαξ Φερστάπεν δεν καταλαβαίνει ιδιαίτερα. Μετά την χθεσινή του Pole Position, ο Μαξ Φερστάπεν πήρε και τη νίκη του Grand Prix της Εμίλια Ρομάνια στην πίστα της Ίμολα και διεύρυνε το προβάδισμά του στην κορυφή της βαθμολογίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1. Ο Λάντο Νόρις πίεσε τον Ολλανδό όμως αρκέστηκε στη δεύτερη θέση ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ συμπλήρωσε το βάθρο του εντός έδρας αγώνα της Scuderia.

Δεν απειλήθηκε ποτέ ο Φερστάπεν, μοιρασμένες εντυπώσεις για Ferrari και McLaren

Το πρώτο μισό του αγώνα ήταν επεικώς… βαρετό. Στην εκκίνηση οι πιλότοι πήγαν με ασφάλεια και έτσι στις πρώτες θέσεις δεν υπήρξαν ανακατατάξεις. Ο Φερστάπεν ξέφυγε νωρίς από το DRS του Νόρις και έκτοτε η πρώτη επτάδα παρέμενε σταθερή. Το παλιό και στενό στυλ της χάραξης της πίστας της Ίμολα δεν επέτρεπε προσπεράσεις, ιδιαίτερα ανάμεσα σε κοντινά σε απόδοση μονοθέσια.

Τον χορό των πιτ-στοπ άνοιξε ο Νόρις στον 23ο γύρο με τους Φερστάπεν, Πιάστρι και Λεκλέρ να ακολουθούν. Η Ferrari κράτησε παραπάνω στην πίστα τον Σάινθ, όμως αυτό της κόστισε την 4η θέση με τον Πιάστρι να προσπερνά. Ο Αυστραλός λίγο έλειψε να περάσει και τον Λεκλέρ, όμως ο Μονεγάσκος διαχειρίστηκε ιδανικά την κατάσταση.

Στο δεύτερο μισό του αγώνα, ο Λεκλέρ θέλησε να γίνει το πρόσωπο του αγώνα καθώς όχι απλά ξέφυγε από τον Πιάστρι, αλλά έφτασε και τον Λάντο Νόρις. Παρ’ όλα αυτά δεν κατάφερε να τον προσπεράσει και έτσι – μετά και από ένα λάθος που τον έκανε να χάσει έδαφος – αρκέστηκε στην τρίτη θέση.

Ο Νόρις πίεσε στο φινάλε τον Φερστάπεν αλλά ο Ολλανδός πήρε τη νίκη

Στο φινάλε του αγώνα ο Λάντο Νόρις μείωσε τη διαφορά και ο Μαξ Φερστάπεν είχε αρχίσει να αγχώνεται. Τα ελαστικά του δε λειτουργούσαν, οι προειδοποιήσεις για τα όρια της πίστας “έλυναν και έδεναν” και ο Ολλανδός αισθανόταν πίεση.

Όπως συμβαίνει τις περισσότερες φορές, ο Φερστάπεν ανταπεξείλθε στην πίεση, δεν έκανε το παραμικρό λάθος στην πίεση και κράτησε την πρώτη θέση. Ο Λάντο Νόρις έκανε ότι μπορούσε αλλά έμεινε δεύτερος με τον Λεκλέρ να προδίδεται από το λάθος του όταν κυνηγούσε τον Βρετανό και έμεινε τρίτος.

Η τελική κατάταξη:

  1. Φερστάπεν
  2. Νόρις
  3. Λεκλέρ
  4. Πιάστρι
  5. Σάινθ
  6. Χάμιλτον
  7. Ράσελ (ταχύτερος γύρος)
  8. Πέρεζ
  9. Στρολ
  10. Τσουνόντα
  11. Χούλκενμπεργκ
  12. Μάγκνουσεν
  13. Ρικιάρντο
  14. Οκόν
  15. Ζου
  16. Γκασλί
  17. Σάρτζεντ
  18. Μπότας
  19. Αλόνσο
  20. Άλμπον (δεν τερμάτισε)

Related Articles

H Pirelli μπαίνει δυναμικά και στο MotoGP, μετά την F1, θα γίνει αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών για τα Moto2 και Moto3 – Συνέντευξη με τον Giorgio Barbier

cars

F1 Ferrari Red Bull και τα άλλα παιδιά: Νέα φτερά για όλους στο Μονακό

Bury

Ο Φερστάπεν παραμένει το αφεντικό, οριακή πολ ποζίσιον του πρωταθλητή στην Ίμολα

cars

Pirelli beats Bridgestone to be awarded new F1 tyre contract

cars

F1: Τέλος η Τουρκία, αλλαγές στο καλεντάρι!

cars

Η Red Bull… άλωσε το σπίτι της Ferrari

cars

Έρχεται νέα… βόμβα στη Φόρμουλα 1; Φήμες για μεταγραφή του Φερστάπεν στη Mercedes (ΦΩΤΟ)

cars

F1 GP Βελγίου: Υπόθεση Ferrari το FP1

cars

GP Εμίλια Ρομάνια – FP1: 1-3 για τη Ferrari μετά τις αναβαθμίσεις

cars