CARSNEWS
F1 & RACES

Formula 1: O Όσκαρ Πιάστρι παραδίδει μαθήματα!

Show ‘em how it’s done Oscar! Στη δεύτερη μόλις σεζόν του στη Formula 1, o Οσκάρ Πιάστρι αναδεικνύεται σε οδηγό με στόφα Πρωταθλητή, καθώς προκαλεί αίσθηση με αυτά που κάνει στην πίστα. Από τους γύρους εισόδου και εξόδου από τα pits που ήταν… αστραπή στο GP Αζερμπαϊτζάν, έως το προσπέρασμα επί του Σαρλ Λεκλέρ από το… πουθενά, έως τους 35 γύρους που άντεξε με την ασφυκτική πίεση του Μονεγάσκου να βρίσκεται ακριβώς πίσω του, ο Πιάστρι παρέδωσε μαθήματα πώς κατακτούνται οι νίκες στη Formula 1, στον αγώνα που η McLaren του είχε ζητήσει να λειτουργήσει ως Νο. 2 οδηγός.


Η επίδειξη δύναμης του Πιάστρι και τα… μαθήματα στη Formula 1

Παρότι είχε ταλαιπωρήσει τα ελαστικά του στο πρώτο stint στη μάχη με τον Λεκλέρ και είχε βρεθεί 6 δλ. πίσω, ο Piastri βρέθηκε ξανά σε απόσταση βολής από τον Λεκλέρ έπειτα από το pit stop και έπιασε τον Μονεγάσκο στον ύπνο, με ένα προσπέρασμα από 25 μέτρα πίσω στην 1η στροφή. Ο Πιάστρι δήλωσε ότι ήταν 50-50 αν θα κατάφερνε να στρίψει, αλλά πραγματοποίησε ένα υποδειγματικό προσπέρασμα, απέναντι σε έναν Λεκλέρ ο οποίος δεν αμύνθηκε και πολύ, έχοντας ακόμα κρύα ελαστικά, θεωρώντας επίσης ότι θα μπορούσε να ανακτήσει τη θέση με DRS.

Ο Πιάστρι έδωσε τα φόντα του για τον θρίαμβό του στο GP του Αζερμπαϊτζάν

Ωστόσο, αυτό το προσπέρασμα έκρινε την έκβαση του αγώνα. Ο Πιάστρι δήλωσε: “Ο καθαρός αέρας βοήθησε αρκετά τα ελαστικά. Αν δεν είχα κάνει την κίνηση τότε δεν θα μπορούσα ποτέ να τα καταφέρω, γιατί απλά κάθεσαι πίσω και χρησιμοποιείς τα ελαστικά σου στο διαταραγμένο αέρα. Όταν είδα ότι ήμασταν τόσο κοντά, ήξερα ότι έπρεπε να προσπεράσω αμέσως. Είδα μισή ευκαιρία μετά το pit stop και ήξερα ότι έπρεπε να προσπαθήσω να την εκμεταλλευτώ. Αυτό μου χάρισε τη νίκη”.


“Προσπάθησα να το κάνω αυτό στο πρώτο stint και κατέστρεψα τελείως τα ελαστικά μου. Έτσι, ο μηχανολόγος μου είπε στον ασύρματο “Ας μην το ξανακάνουμε αυτό“. Τον αγνόησα τελείως στον επόμενο γύρο και τo “έστειλα“ στην εσωτερική. Σε εκείνο το σημείο, ένιωθα ότι αν έμενα πίσω περιμένοντας την καταπόνηση ελαστικών του Σαρλ, δεν επρόκειτο να συμβεί ποτέ”.Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο motorone.gr

Related Articles

F1: Ποια ομάδα έχει το μεγαλύτερο pitwall;

cars

F1 GP Ουγγαρίας: Βροχή και Vettel κορυφή στο FP2 (vid)

cars

Hamilton vs Schumacher

cars

Formula 1 2024, ο απόλυτος οδηγός για τη νέα σεζόν

cars

Τι περιμένουμε από τα ελαστικά στην πρεμιέρα του Μπαχρέιν;

cars

F1: Πρώτες δοκιμές για τα Pirelli 18 ιντσών του 2021!

cars

F1 GP ΗΠΑ: Ευχαριστούμε Didi (+video)

cars

Formula1: Όταν το θεαματικό καταντάει κωμικό (+video)

cars

F1: Αυτοί είναι οι κανονισμοί του 2026!

cars