Η Nissan παρουσίασε την ανανεωμένη γκάμα κινητήρων του Micra, η οποία περιλαμβάνει τα νέα και πιο ισχυρά υπερτροφοδοτούμενα σύνολα 1,0 IG-T και 1,0 DIG-T της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, ενώ ανακοίνωσε και την προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων Xtronic τύπου CVT με τεχνολογία D-Step.
Ο νέος τρικύλινδρος 1,0 IG-T προδιαγραφών Euro6d-Temp, αποδίδει 100 PS στις 5.000 rpm και 16,3 kgm ροπής στις 2.750 rpm, ενώ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή το νέο αυτόματο CVT κιβώτιο Xtronic (14,7 kgm ροπής στις 2.000 rmp).
Αυτό σημαίνει πως το νέο μοτέρ έχει +10 PS και +1kgm ροπής σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, ενώ παράλληλα είναι καθαρότερο (μειωμένες εκπομπές C02 έως και -15 g/km) και πιο οικονομικό, με μέση κατανάλωση 4,7 λίτρα/100km. Σύμφωνα με τη Nissan, ο κινητήρας προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις (0-100km/h σε 10,9 δευτερόλεπτα) και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.
Ο ισχυρότερος 1,0 DIG-T αποδίδει 117 PS στις 5.250 rpm και 18,3 kgm ροπής στις 1.750 rpm (20,4 kgm σε λειτουργία overboost), ενώ συνεργάζεται με ένα σπορ μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Η επιτάχυνση 0-100km/h απαιτεί 9,9 δευτερόλεπτα.
Όπως αναφέρει η Nissan, ο κινητήρας δεν είναι απλά μια βελτιωμένη έκδοση του 1,0 IG-T αλλά ένα τελείως διαφορετικό σύνολο που εξελίχθηκε από τον όμιλο Renault-Nissan-Mitsubishi σε συνεργασία με την Daimler, μαζί με τον 1,3 λίτρων που είδαμε πρόσφατα στο Qashqai. Ταυτόχρονα, η ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου έχει χαμηλωμένη ανάρτηση (-10mm) με πιο επιθετική ρύθμιση, ταχύτερο τιμόνι, μεγαλύτερες ζάντες 17 ιντσών και χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης.
Παράλληλα με τους νέους κινητήρες, η Nissan ανακοίνωσε και το αισθητικό πακέτο Ν-Sport με το οποίο στοχεύει στα υπόλοιπα “warm hatches” της κατηγορίας (Ford Fiesta ST Line, VW Polo R-Line, Peugeot 208 GT Line και Seat Ibiza FR).
Εξωτερικά, το Micra N-Sport ξεχωρίζει από το carbon-effect σε τροχούς και καθρέπτες, τις γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες στα πλαστικά προστατευτικά και τους προφυλακτήρες, τα φιμέ πίσω τζάμια, τους προβολής ομίχλης και το έμβλημα N-Sport. Στο εσωτερικό, η έκδοση έχει καθίσματα Alcantara, κάμερα οπισθοπορίας, σύστημα iKey (είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί), εμπρός περιβραχιόνιο, λευκό περίγραμμα στους αεραγωγούς, μαύρη οροφή και σπορ πατάκια.
Η έκδοση N-Sport θα είναι διαθέσιμη με τους 1,0 IG-T 100 PS (manual και Xtronic) και 1,0 DIG-T 117 PS (manual), στις αποχρώσεις Passion Red, Solid White, Echo Grey και Enigma Black.
Σε επικοινωνία μας με την ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan, μας ενημέρωσαν πως οι νέοι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι στην ελληνική αγορά από τις αρχές Μαρτίου. Όσο για το αυτόματο κιβώτιο Xtronic θα ακολουθήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους.