CARSNEWS
MOTONEWS

O Μαρκ Μαρκέζ προ των πυλών της εργοστασιακής Ducati για το 2025

MOTOGP

S24 AUTO

AP Photo/Jose Breton
Second placed Spain’s rider Marc Marquez of the Gresini Racing MotoGP celebrates after the MotoGP race of the Spanish Motorcycle Grand Prix at the Angel Nieto racetrack in Jerez de la Frontera, Spain, Sunday, April 28, 2024. AP PHOTO/JOSE BRETON

Μια τιτανομαχία στην κορυφή του MotoGP προδιαγράφεται για τη σεζόν του 2025, μεταξύ των Φραντσέσκο Μπανάια και Μαρκ Μαρκέζ στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, μετά την απόφαση του πρωτοπόρου του φετινού πρωταθλήματος Χόρχε Μαρτίν να υπογράψει στην Aprilia.

Η ανακοίνωση του Μαρτίν από την Aprilia άνοιξε το δρόμο για την αναβάθμιση του Μαρκ Μαρκέζ στην εργοστασιακή Ducati το 2025 – που αναμένεται σύντομα να ανακοινωθεί και επίσημα. Ο Ισπανός αποχώρησε στο τέλος του 2023 από τη Honda, με την οποία κατέκτησε τα έξι παγκόσμια πρωταθλήματά του στο MotoGP, για να υπογράψει φέτος στη Gresini Racing, “δορυφορική” ομάδα της Ducati.

Όμως, στο φετινό πρωτάθλημα του MotoGP επικεφαλής είναι ο Χόρχε Μαρτίν της Pramac Ducati, επίσης “δορυφορικής” ομάδας του ιταλικού εργοστασίου. Η Ducati θέλησε το 2025 να τοποθετήσει δίπλα στον δις πρωταθλητή της Φρανσέσκο Μπανάια τον Χόρχε Μαρτίν, αλλά ο Μαρκέζ έκανε σαφές ότι δεν θα δεχόταν να είναι ο αντικαταστάτης του Μαρτίν στην Pramac.

Η Ducati φέρεται να πανικοβλήθηκε από την κίνηση αυτή του Μαρκέζ -ο οποίος φέτος έβγαλε στην επιφάνεια τον παλιό, καλό του εαυτό- και να του πρότεινε τη θέση στην εργοστασιακή της ομάδα δίπλα στον Μπανάια για το 2025 – κίνηση η οποία ώθησε τον Μαρτίν να δεχθεί για τη νέα σεζόν την πρόταση της εργοστασιακής Aprilia.

Έτσι, όλα δείχνουν ότι το 2025 ο Μαρκ Μαρκέζ θα επιστρέψει σε εργοστασιακή ομάδα, της Ducati – και έτσι και στη διεκδίκηση του έβδομου τίτλου του στο MotoGP, σε μια μάχη που αναμένεται συναρπαστική με τον Μπανάια.

Και μια μάχη αναμφίβολα δύσκολη στη διαχείριση από τη διοίκηση της εργοστασιακής Ducati, καθώς οι Μπανάια και Μαρκέζ είχαν στο παρελθόν το δικό τους μερίδιο σκληρών μαχών, που δεν ήταν πάντοτε καθαρές.

Ο Μαρκέζ κέρδισε τον τελευταίο του τίτλο το 2019, αλλά έκτοτε έμεινε στις σκιές λόγω τραυματισμών και προβλημάτων των μοτοσικλετών της Honda. Με τη φετινή του μετακίνηση στη Gresini Racing ήρθε και πάλι στο φως, και με τρεις διαδοχικές παρουσίες στο βάθρο είναι τώρα τρίτος στη βαθμολογία, 35 βαθμούς πίσω από τον Μάρτιν και με τον Μπανάια ανάμεσα στους δύο.

Related Articles

MOTO MORINI: X-CAPE 650 με δώρο 800 ευρώ εργοστασιακά αξεσουάρ

cars

Ο «Αθόρυβος Δολοφόνος» της Droog, μια άγρια μηχανή με τρυφερή καρδιά

cars

Καλλιθέα: Συμμορία έκλεβε μοτοσικλέτες – Συνελήφθησαν τρία άτομα, δείτε βίντεο

cars

VIDEO: Ρίχνει μοτοσυκλέτα με το αυτοκίνητο του για μια χειρονομία!!!!

cars

Ξεκίνησε η παραγωγή της νέας BMW M5 με τους 727 ίππους

cars

Η Daytona θα βρίσκεται στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024

Bury

Η επανεφεύρεση της μοτοσικλέτας

cars

Συνεχίζεται η κερδοφορία για το BMW Group μετά από μια πετυχημένη χρονιά

cars

Λάρισα: Θρήνος για την 26χρονη Γιώτα – Σκοτώθηκε σε τροχαίο με μηχανή #StarGrNews

cars