CARSNEWS
MOTONEWS

QJMOTOR SVT 650 & 650 X

QJMOTOR SVT 650 & 650 X: Η μόδα των On-off καλά κρατεί και η QJMOTOR δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχη στην τάση της εποχής. Με έξι Adventure στην πλούσια γκάμα της, αποδεικνύει την σημασία που δίνει στην δημοφιλή κατηγορία και στις απαιτήσεις του κοινού.

Και αν αναρωτιέστε ποια είναι η QJ MOTOR, το βιογραφικό της είναι ήδη πλούσιο. Ιδρύθηκε το 1985 και ανήκει μαζί με άλλα μεγάλα επώνυμα brands (π.χ VOLVO και LOTUS) σε έναν από τους μεγαλύτερους και πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους ομίλους της αυτοκινητοβιομηχανίας, την GEELY GROUP. Ο συγκεκριμένος κολοσσός συμμετέχει και στη μετοχική σύνδεση της Mercedes-Benz.

Το εργοστάσιο της QJ MOTOR ειδικεύεται στην έρευνα, ανάπτυξη και παραγωγή μοτοσυκλετών, κινητήρων και περιφερειακών μερών. Τα προϊόντα του καλύπτουν ένα τεράστιο φάσμα μοντέλων, από σκούτερ μέχρι τεχνολογικά προηγμένες, αγωνιστικές, μοτοσυκλέτες (από 50 κ.εκ έως 1.200 κ.εκ) που εξάγονται σε πάνω από 130 χώρες.

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο, ότι τα τελευταία εννέα συνεχόμενα έτη η QJ MOTOR είναι η νούμερο ένα εταιρεία σε πωλήσεις μοτοσυκλετών μεσαίου και μεγάλου κυβισμού στην Κίνα, ενώ η ανοδική της πορεία συνεχίζεται και στις αγορές που δραστηριοποιείται εκτός της χώρας κατασκευής τους.

Το μεσαίο ετοιμοπόλεμο Adventure

Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα συνώνυμο της ταξιδιάρικης αναζήτησης και της καθημερινής συμβίωσης με τον αναβάτη της, που για να ανταποκριθεί σε κάθε ανάγκη κι επιθυμία έρχεται σε δύο εκδόσεις. Η SVT 650 είναι εφοδιασμένη με χυτές αλουμινένιες ζάντες, ενώ η SVT 650X διαθέτει ακτινωτούς τροχούς με tubeless ελαστικά και υπόσχεται περισσότερη αποτελεσματικότητα όταν η περιπέτεια περιλαμβάνει χωμάτινες διελεύσεις. Και στις δύο εκδόσεις οι διαστάσεις των τροχών είναι ίδιες: 19″ εμπρός και 17″ πίσω.

Την στιγμή που οι περισσότεροι κατασκευαστές στρέφονται στους φθηνότερους κατασκευαστικά δικύλινδρους εν σειρά, η QJMOTOR προσφέρει στην μεσαία κατηγορία έναν από τους εμβληματικότερους σε διάταξη κινητήρες. Ο V2 των 90 μοιρών και 645 κ.εκ, αποτελεί την καρδιά της εντυπωσιακής σε χαρακτηριστικά νέας adventure SVT 650 και σύμφωνα με την QJMOTOR, είναι ο δυνατότερος της κατηγορίας, με μέγιστη ισχύ που φτάνει τους 76,2 ίππους στις 9.000 στροφές και μέγιστη ροπή στα 65 Νm στις 8.000 στροφές.

Οι υπερτετράγωνες διαστάσεις του κινητήρα (διάμετρος x διαδρομή: 81 χιλ. x 62,6 χιλ.) και το φάσμα που αποδίδονται οι μέγιστες τιμές, μαρτυρούν ότι πρόκειται για έναν κινητήρα που μπορεί να ανεβάσει στροφές με διάρκεια της δύναμης ψηλά, συμβάλλοντας έτσι σημαντικά στις ταξιδιωτικές δυνατότητες της μοτοσυκλέτας. Παράλληλα, χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού η μέση κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και σε συνδυασμό με τα 20 λίτρα χωρητικότητας του ρεζερβουάρ, η αυτονομία της SVT 650 μπορεί να ξεπεράσει τα 460 χιλιόμετρα.

Το QJMOTOR SVT 650 συνοπτικά:

  • Με τον δυνατότερο κινητήρα V2 στην αγορά.
  • Με την χαμηλότερη τιμή.
  • Με ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
  • Με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι – ρυθμιζόμενο αμορτισέρ.
  • Με συνδεσιμότητα σε Smartphone.
  • Με θύρα ταχείας φόρτισης USB.
  • Με έγχρωμη TFT οθόνη 7″.
  • Με θερμαινόμενα γκρίπ και σέλα.
  • Με αισθητήρες πίεσης ελαστικών.

Onoff με σχεδιαστική άποψη

Σχεδιαστικά, η μπροστινή όψη της SVT 650 ξεχωρίζει χάρη στην κατακόρυφη τοποθέτηση των δίδυμων LED προβολέων και την εντυπωσιακή σχεδίαση του φέρινγκ, που καταφέρνει να διατηρεί στενή τη σιλουέτα της μοτοσυκλέτας, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει εξαιρετική κάλυψη στον αναβάτη.

Οι προστατευτικές χούφτες με την αλουμινένια ενισχυτική μπάρα ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό της SVT 650, όπως και η ποδιά κάτω από τον κινητήρα, ενώ πίσω από την αεροδυναμικά μελετημένη και ρυθμιζόμενη χειροκίνητα ζελατίνα έχει τοποθετηθεί η έγχρωμη TFT οθόνη 7″ η οποία προβάλει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες στον αναβάτη, με μπόνους τη δυνατότητα διασύνδεσης μέσω πρωτοκόλλου Bluetooth.

Η σέλα τοποθετεί το σώμα «μέσα» στη μοτοσυκλέτα, ενώ η τοποθέτηση του τιμονιού μεταβλητής διατομής και των μαρσπιέ, δημιουργούν φυσικές γωνίες για τα άκρα, με πρόβλεψη και για οδήγηση σε όρθια θέση σε χωμάτινες διαδρομές.

Αντίστοιχα, η ξεχωριστή σέλα για τον συνεπιβάτη τον τοποθετεί σε λίγο ψηλότερη θέση με σωστή τοποθέτηση των ποδιών και στήριξη από τα πλαϊνά τμήματα της στάνταρ αλουμινένιας σχάρας, η οποία παίζει και το ρόλο των χειρολαβών.

Η εξάτμιση είναι τοποθετημένη ψηλά για μεγαλύτερη ευκολία σε πιο δύσβατα εδάφη, ενώ στο σχεδιασμό της ουράς υπάρχει πρόβλεψη για την τοποθέτηση βάσεων για πλαϊνές βαλίτσες, κάτι που θα εκτιμήσουν οι ταξιδιώτες.

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο σε συνδυασμό με το αλουμινένιο ψαλίδι της SVT 650, θέτουν μία στιβαρή βάση που συμπληρώνεται από το ανεστραμμένο και πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι και την πλήρως ρυθμιζόμενη monoshock πίσω ανάρτηση.

Το πακέτο άνεσης και ασφάλειας ολοκληρώνεται με τους δύο δίσκους 320 χιλ. μπροστά με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων της Brembo, το δίσκο των 260 χιλ. πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα που προέρχεται κι αυτή από το ιταλικό εργοστάσιο, και το εξελιγμένο δικάναλο σύστημα ABS 9.1MB της Bosch.

Πλούσιο και γενναιόδωρο

Στον πλούσιο εξοπλισμό των SVT 650 / 650X συμπεριλαμβάνονται τα θερμαινόμενα γκρίπ και σέλα, ώστε να είναι άνετη και ευχάριστη η οδήγηση της μοτοσυκλέτας ακόμη και σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες, ενώ η συνδεσιμότητα, οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη, οι αισθητήρες πίεσης των ελαστικών με απεικόνιση στον digital πίνακα οργάνων και πολλά απ’ όσα προαναφέρθηκαν, είναι στοιχεία που αποτελούν προνόμιο συνήθως πιο premium κατασκευών.

Η QJMOTOR με το SVT650 δείχνει την συνολική της γενναιοδωρία, κάτι που μεταφράζεται σε παροχές και δελεαστικές τιμές. Το SVT 650 έχει καθοριστεί στα € 6.595, ενώ η SVT 650X με τους ακτινωτούς τροχούς στα € 6.995. Και οι δύο εκδόσεις διατίθενται μέσω του δικτύου QJMOTOR της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε, όπου μπορείτε, εκτός από live γνωριμία με το μοντέλο, να ενημερωθείτε για τα ευνοϊκά πακέτα χρηματοδότησης.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για το QJMOTOR SVT 650

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για το QJMOTOR SVT 650 X

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ QJMOTOR SVT 650 & 650 X

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος

Υγρόψυκτος

645 κ.εκ.
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ V2 – DOHC / 8
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 81.0 χιλ. x 62.6 χιλ.
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 11.8:1
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ Υγρό Κάρτερ
ΚΙΒΩΤΙΟ 6 Ταχύτητες
ΙΣΧΥΣ 76.2 PS / 9.000 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ 65 Nm /8.000 σ.α.λ.
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 3.133
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 4,3 λτ. /100 χλμ. (WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 20 λίτρα
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2270 x 950 x 1405 χιλ.
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1505 χιλ.
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

KATANOMH
236 κιλά
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ 23°
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ 2 Δίσκοι 320 χιλ. με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες BREMBO
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 260 χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα BREMBO (Ø34 χιλ.)
ABS Δικάναλο, BOSCH 9.1MB
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Ανεστραμμένο πιρούνι

145 χιλ.
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ MONOSHOCK
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/80-R 19
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 150/70-R 17

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Related Articles

Παρουσίαση της νέας Suzuki GSX-S 1000GX στην Ελλάδα

cars

Νέα υπεύθυνη CRM και επικοινωνίας του κλάδου YAMAHA της μοτοδυναμικης

cars

Test – Triumph Tiger 900 Rally Pro 2024 – Αποστολή στην Μάλαγα

cars

Κρήτη: Έπεσε με μοτοσυκλέτα και ξεσπούσε σε παρκαρισμένα

cars

Αφιέρωμα – SWM 2024

cars

To νέο Voge SR1 ADV είναι ένα περιπετειώδες scooter

Bury

Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο συγκρούστηκε με μοτοσυκλέτα της ΕΛΑΣ

cars

Ο Mr. Martini αφήνει τη σφραγίδα του σε μια Triumph του 1996

cars

Τραγωδία στις Σέρρες: Ηλικιωμένος σκοτώθηκε έπειτα από σύγκρουση μοτοσυκλέτας με μοτοποδήλατο