Το νέο Korando θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το εφετινό καλοκαίρι, ύστερα από το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις 5 Μαρτίου.
Το κορεατικό SUV αρχικά θα πωλείται είτε με 1.500άρη βενζινοκινητήρα τούρμπο είτε με 1.6 τουρμποντίζελ. Το 2020 όμως, η SsangYong θα λανσάρει μια αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του Korando, χρησιμοποιώντας το σύστημα κίνησης στο οποίο βασιζόταν το πρωτότυπο e-SIV που παρουσιάστηκε στην Γενεύη τον περασμένο χρόνο. Ένα κόνσεπτ που, κατά δήλωση του κατασκευαστή, παρείχε αυτονομία 450 km.
Το ανανεωμένο Korando θα αντικαταστήσει το τρέχον μοντέλο και θα παραμείνει στην γκάμα πάνω από το κόμπακτ SUV της εταιρείας, το Tivoli, όσον αφορά την ευρωπαϊκή σύνθεσή της. Η SsangYong διαθέτει επίσης στην Ευρώπη το μεγάλο SUV της, το Rexton, ένα μεγάλο MPV, το Rodius, και το pick-up Musso.
Η SsangYong, ο παλαιότερος Κορεάτης κατασκευαστής (1954), η οποία ανήκει στον ινδικό όμιλο Mahindra & Mahindra, πούλησε 14.985 αυτοκίνητα στην Ευρώπη πέρυσι, επίδοση μειωμένη κατά 14% από το 2017. Το Korando, το οποίο αντιπροσωπεύει ηχητικά το «Korean-can-do», ήταν το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της φίρμας, πίσω από το Tivoli.
Το νέο Korando θα αποτελέσει μέρος της εισόδου της φίρμας στην αμερικανική αγορά έως το 2020, είχε δηλώσει το 2016 ο CEO της εταιρείας, Choi Johng-sik. Ενώ η μελλοντική αμερικανική γκάμα θα ενσωμάτωνε επίσης μια αναθεωρημένη έκδοση του Tivoli, είχε πει ο Johng-sik.
Για την Ιστορία να σημειώσουμε ότι η SsangYong ήταν αρχικά κατασκευαστής λεωφορείων. Η εταιρεία ξεκίνησε να κατασκευάζει τζιπ το 1974 όταν συνήψε σε μια σύντομη συνεργασία με την American Motors για την κατασκευή 4×4. Από τότε έχει επικεντρωθεί στα 4×4/SUV/crossover, πολλά από τα οποία χρησιμοποιούν κινητήρες της Mercedes-Benz.