Το έτος 2019 ξεκινά με ένδικα μέσα για τη Volkswagen, η οποία θα πρέπει να αντιμετωπίσει μια ομαδική δράση. Από το τέλος Νοεμβρίου, οι δικηγόροι συγκέντρωσαν περίπου 370.000 ενάγοντες για την υπόθεση dieselgate για να μηνύσουν τον όμιλο του Wolfsburg και -γιατί όχι;- να διεκδικήσουν ατομικές αποζημιώσεις.
Κάτι που δεν έχει μέχρι στιγμής προηγούμενο στην Ευρώπη για τη Volkswagen, σε αντίθεση με τις Ηνωμένες Πολιτείες όπου πολλοί πελάτες αποζημιώθηκαν μέχρι και με $10.000 που κατέβαλε η γερμανική μητρική εταιρεία.
Μια νέα «κακή» είδηση προφανώς όχι μόνο για τη Volkswagen, είναι ότι ο γερμανικός όμιλος ανακοίνωσε ότι προειδοποίησε τις ομοσπονδιακές Αρχές Μεταφορών για «ανωμαλίες» στην αναθεώρηση των κινητήρων EA189 (1.2 TDI). Οι αναβαθμίσεις σε συνέχεια του dieselagate παρουσίασαν τεχνικά προβλήματα και η Volkswagen ανακοίνωσε ότι έχει σταματήσει προσωρινά την αναβάθμιση μέχρι να βρεθεί λύση.
Να υπενθυμίσουμε ότι οι ανακλήσεις γι’ αυτόν τον κινητήρα, ο οποίος εμπίπτει στο dieselgate, είχαν ξεκινήσει πριν από δύο χρόνια.