CARSNEWS
AUTONEWS

Η Lamborghini Sian Roadster είναι μία πανάκριβη, sold-out πραγματικότητα!

Η Lamborghini συνεχίζει να κάνει βήματα στην εποχή του εξηλεκτρισμού καθώς δίπλα από το πρώτο υβριδικό supercar της, την Sian, που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2019, τώρα έρχεται για να πάρει την θέση της η Sian Roadster. Αυτό ήταν το μοντέλο για το οποίο μας προετοίμαζε η ιταλική φίρμα και είναι εξίσου εντυπωσιακό, αν όχι περισσότερο και ακόμα πιο exclusive αφού η παραγωγή της Roadster θα περιοριστεί στα 19 αυτοκίνητα και κάθε ένα έχει ήδη προ-πωληθεί!

Όπως βλέπεις και όπως είναι απόλυτα λογικό, η Sian Roadster είναι  “απλά” η ανοιχτή εκδοχή της Sian και αυτό συνεπάγεται πολλά πράγματα. Καταρχάς, τα δύο μοντέλα είναι πρακτικά πανομοιότυπα με μοναδική εξαίρεση την απουσία της οροφής. Έτσι και η Roadster έχει τις επιρροές από την Countach, συμπεριλαμβανομένης της “γραμμής Periscopio” που τελειώνει πίσω από τους επιβάτες, τα 6 εξαγωνικό φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος και φυσικά, την wedge σιλουέτα. Η Sian Roadster επωφελείται και από την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όχι μόνο όσον αφορά στο υβριδικό κινητήριο σύνολο για το οποίο θα μιλήσουμε στη συνέχεια, αλλά και με τη μορφή “ενεργών” αεραγωγών που κατασκευάζονται από υλικά ευαίσθητα στην θερμοκρασία που αντιδρούν στην θερμότητα από το σύστημα της εξάτμισης και περιστρέφονται για να κατευθύνουν τον αέρα προς τον κινητήρα.

Μιας που μιλήσαμε για τον κινητήρα, οφείλουμε να αναφέρουμε ότι είναι ο ίδιος ατμοσφαιρικός V12 με χωρητικότητα 6,5 λίτρων που βρίσκεται και στην Aventador SVJ. Αυτός αποδίδει μόνος του 785 άλογα αλλά δεν είναι ο σταρ της παράστασης καθώς αυτό το προνόμιο ανήκει στο υβριδικό σύστημα με το οποίο εξοπλίζεται και προσθέτει 34 ίππους επιπλέον, αυξάνοντας την συνολική απόδοση στα 819 άλογα. Το σύστημα δεν κάνει την Sian Roadster μονάχα ταχύτερη (10% ταχύτερη από ένα αυτοκίνητο χωρίς αυτό για την ακρίβεια) αλλά την κάνει και πιο άνετη καθώς “γεμίζει” τα κενά που δημιουργούνται κατά τις αλλαγές ταχυτήτων, εξαλείφοντας τις άβολες, απότομες κινήσεις που ενδεχομένως να δημιουργούνταν. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας δεν χρησιμοποιείται κάποια συστάδα μπαταριών ιόντων λιθίου όπως έχουμε συνηθίσει, αλλά ένας υπερπυκνωτής που σύμφωνα με την Lamborghini είναι 3 φορές ισχυρότερος από την αντίστοιχη μπαταρία και ταυτόχρονα, 3 φορές ελαφρύτερος!

Για  την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η Sian Roadster φτάνει τα 100 km/h από στάση σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητας αγγίζει τα 350 km/h αλλά στην πραγματικότητα, είναι περισσότερα από κάποια νούμερα. Είναι το μέλλον της Lamborghini και επειδή η ιταλική μάρκα το γνωρίζει, το εκμεταλλεύεται δίνοντας την δυνατότητα να το αποκτήσουν ελάχιστοι πελάτες της (μονάχα 19 θα κατασκευαστούν όπως είπαμε) έναντι άγνωστου χρηματικού αντίτιμου. Οι υπόλοιποι, θα θαυμάζουν την Sian Roadster από τις φωτογραφίες που έχουμε…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Alfa Romeo Stelvio. Ανανεωμένη και σε σαφώς  καλύτερες τιμές

cars

Ferrari SF90 Spider. Το “ανοιχτό” όνειρο…

cars

Everrati και Superformance ανακοίνωσαν ηλεκτρικό GT40!

cars

Νίκος Πολυδερόπουλος: Φεύγω με πικρία από την παράσταση, άντρας και όχι γυναίκα το πρόσωπο που διαφωνούμε

cars

Η Volkswagen κάνει πίσω από το ID Buggy.

cars

Η στιγμή της κατάρρευσης πολυκατοικίας στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου

cars

Volkswagen Nivus. Ένα μικρό SUV-coupe με… latino ταμπεραμέντο!

cars

Κορονοϊός. Εργαζόμενοι…υπο αίρεση

cars

Mini Pacesetter. Απόδειξη ο εξηλεκτρισμός ταιριάζει στο JCW.

cars