CARSNEWS
AUTONEWS

Η Mercedes αποκαλύπτει την “MBUX Hyperscreen” της EQS.

Μία νέα εποχή ανατέλλει στην Mercedes-Benz, ή για να είμαστε πιο ακριβείς θα ανατείλει με την παρουσίαση της αμιγώς ηλεκτρικής ναυαρχίδας της, EQS, που θα εξοπλίζεται με το εντυπωσιακό κομμάτι τεχνολογίας και σχεδιασμού που ονομάζεται MBUX Hyperscreen. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα ενιαίο κομμάτι που καλύπτει ολόκληρο το πλάτος του ταμπλό, και φιλοξενεί 3 διαφορετικές μεγάλες οθόνες – μία για τον πίνακα οργάνων μπροστά στον οδηγό, μία για το σύστημα ψυχαγωγίας και μία για τον συνοδηγό, με τις δύο τελευταίες να είναι OLED τεχνολογίας και να προσφέρουν απτική ανάδραση.

Η MBUX Hyperscreen θα έλεγε κανείς ότι αποτελεί το ταμπλό της EQS και σύμφωνα με την εταιρία, το πλαστικό από το οποίο κατασκευάζεται έχει υποστεί μία συγκεκριμένη επεξεργασία για να μειώνονται οι αντανακλάσεις, να διευκολύνεται ο καθαρισμός του και να προσφέρει την αίσθηση υψηλής ποιότητας ενώ ο ειδικά σχεδιασμένος ατμοσφαιρικός φωτισμός θα το κάνει να μοιάζει σαν να αιωρείται στο εσωτερικό του υπερπολυτελούς, ηλεκτρικού sedan.

Το λειτουργικό σύστημα από την άλλη, είναι μία εξέλιξη του ήδη τεχνολογικά προηγμένου συστήματος που βρίσκουμε στην τελευταία S-Class που χρησιμοποιεί τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για να μαθαίνει τις προτιμήσεις του χειριστή και να προβάλει σχετικές πληροφορίες όταν χρειάζεται. Εντυπωσιακό ακούγεται και το “zero-layer” σύστημα που κάνει την αναζήτηση μέσα στον λαβύρινθο των υπομενού περιττή και την χρήση του infotainment “πρωτοφανώς εύκολη”. Τα δεδομένα που έχει συλλέξει η γερμανική μάρκα δείχνουν ότι μονάχα το σύστημα πλοήγησης και οι λειτουργίες ραδιοφώνου, μέσων και τηλεφώνου είναι αυτές που χρησιμοποιούνται συχνότερα, οπότε διατηρούνται στην κεντρική οθόνη με 20 επιπλέον λειτουργίες να προσφέρονται με την βοήθεια του συστήματος AI όταν είναι απαραίτητο. Όπως αναφέραμε δε, το σύστημα έχει την ικανότητα εκμάθησης οπότε θα προτείνει συγκεκριμένες λειτουργίες όταν κρίνει πως οι συνθήκες είναι τέτοιες που ο οδηγός θα τις χρησιμοποιήσει – βλ. θερμαινόμενα καθίσματα όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή για παράδειγμα ή το γεγονός ότι το σύστημα θα “θυμάται” τις συντεταγμένες όπου ο οδηγός αυξάνει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (ίσως για να μπει στο γκαράζ) και θα το προτείνει μέσω της οθόνης.

Η MBUX Hyperscreen είναι τόσο ο εγκέφαλος όσο και το νευρικό σύστημα του αυτοκινήτου.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Sajjad Khan, περιγράφοντας πλήρως την σημασία του συστήματος στην λειτουργία της EQS.

The post Η Mercedes αποκαλύπτει την “MBUX Hyperscreen” της EQS. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Volvo XC40 T5 Plug-in Hybrid Electric. Απολαυστικό και περιβαλλοντικά φιλικό

cars

Πόσο έχουν αλλάξει οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες από την εποχή της αρχαίας Ελλάδας

Η φονικότερη βεντέτα της Ελλάδας με 140 θύματα που τερματίστηκε με την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας

Politico: Ο Μπάιντεν έδωσε κρυφά άδεια στην Ουκρανία να χτυπήσει με δυτικά όπλα τη Ρωσία

cars

Europa League: Γκέλα για τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, νίκη για τη Λάτσιο

Παγκόσμια ανησυχία για άμεση επίθεση του Ιράν στο Ισραήλ – «Η Τεχεράνη μετακινεί πυραύλους»

cars

Τα Supercars της Alfa Romeo

cars

Lamborghini Huracan Super Trofeo EVO2. Η δεύτερη εξέλιξη…

cars

Έκλεισε η πρεσβεία του Αφγανιστάν στη Βρετανία αφού οι Ταλιμπάν διέκοψαν τις σχέσεις

wp_update-GSkibItV