CARSNEWS
F1 & RACES

Ο Ράσελ κινδυνεύει να χάσει τη νίκη στο Βέλγιο, βρέθηκε παρατυπία στο μονοθέσιό του

Τρίτο… ημίχρονο στο Grand Prix Βελγίου, με τον νικητή του αγώνα, Τζορτζ Ράσελ να είναι αντιμέτωπος με βαριά ποινή.

Τα δεδομένα αλλάζουν δραματικά στο Grand Prix Βελγίου και τα νέα είναι άσχημα για τον νικητή Τζορτζ Ράσελ. Ο Βρετανός με στρατηγική ενός pit-stop και εξαιρετική οδήγηση πήρε πρώτος την καρό σημαία στο Σπα, μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον teammate του, Λιούις Χάμιλτον.

Ωστόσο η τρίτη νίκη της καριέρας του φαίνεται πως είναι σε κίνδυνο. Λίγη ώρα μετά από τον τερματισμό του αγώνα, η W15 του Ράσελ βρέθηκε εκτός κανονισμών. Η ζυγαριά της FIA έδειξε 796,5 κιλά, 1,5 κιλό πιο κάτω από το κατώτατο όριο που ορίζουν οι κανονισμοί.

Η FIA έστειλε το θέμα στους αγωνοδίκες, από τους οποίους πλέον θα κριθεί η νίκη του Ράσελ. Λόγω του ότι πρόκειται για τεχνική παράβαση, οι κανονισμοί είναι άσπρο/μαύρο. Όταν πρόκειται για τεχνικές παραβάσεις, οι αγωνοδίκες μηδενίζουν από τα αποτελέσματα το παράτυπο μονοθέσιο.

Έτσι ο οδηγός της Mercedes-AMG όχι μόνο κινδυνεύει να χάσει τη νίκη, αλλά να αποκλειστεί από τα αποτελέσματα. Αυτό θα φέρει τον teammate του, Λιούις Χάμιλτον στην 1η θέση και θα του δώσει τη δεύτερη νίκη του στη σεζόν, μία νίκη που σίγουρα θα ήθελε με δεδομένο το πώς είχε εξελιχθεί μέχρι και το δεύτερο pit-stop τον αγώνα του.

Μείνετε συντονισμένοι στο gMotion by Gazzetta για όλες τις εξελίξεις από το Βέλγιο.

Russell

Φωτογραφίες: Mercedes-AMG media

Related Articles

Δεν προχωράει η ιδέα των διήμερων Grand Prix

cars

No new F1 points system for now: More research needed first

Bury

Οι αριθμοί των νέων «παικτών» στην F1

cars

Ferrari to ditch famous all-red F1 car for bold new look at Miami Grand Prix

cars

Χόρνερ: «Τυχερή η δεύτερη θέση του Χάμιλτον»

cars

Η McLaren έκανε ρεκόρ ταχύτερου pit stop στο Κατάρ (vid)

cars

F1: Νικητής ο Φερστάπεν, στο 7ο GP της σεζόν που μεταδόθηκε ζωντανά και αποκλειστικά από τον ΑΝΤ1+

cars

O Στέφανος Τσιτσιπάς κάνει νέα αρχή με τον Μαρκ Φιλιππούση

cars

Mercedes battling “fundamental” issue with new W15 F1 design

cars