Όσα GT-R κι αν παρουσιαστούν, όσο γρήγορα κι αν είναι, στις συνειδήσεις όλων ένα ήταν, είναι και θα παραμείνει εις τους αιώνας το Nissan Skyline. Και μιλάμε φυσικά για το ανεπανάληπτο R34!
O ορισμός των GT-R και με διαφορά το πιο αγαπημένο Nissan που έχει κυκλοφορήσει, πλέον μεγαλουργεί στις αγγελίες μεταχειρισμένων και τις δημοπρασίες, όπου αλλάζει γκαράζ για απίστευτα ποσά. Αν πρόκειται, δε, για ειδική έκδοση ή κάποιο σπάνιο χαρακτηριστικό, τότε άνετα μιλάμε για «βαρβάτα» εξαψήφια νούμερα. Αυτό που βλέπουμε να παίζει παιχνίδια με το οπτικό μας νεύρο, είναι ένα από τα 284 R34 V-Spec που βάφτηκαν στο Midnight Purple II. Συνολικά, από όλα τα 34άρια Skyline που κατασκευάστηκαν, μόλις 546 ήταν σε κάποια απόχρωση του μωβ (Midnight Purple II ή Midnight Purple III, το Midnight Purple έκανε ντεμπούτο στο R33). Αναλόγως γωνίας και πώς το βλέπει το φως, η απόχρωση αλλάζει και δημιουργεί μια από τις πιο εντυπωσιακές εργοστασιακές αποχρώσεις που έχουν τοποθετηθεί σε αμάξωμα!
Μας έρχεται από το 1999 και με 153.511 χλμ. στο οδόμετρο, όντας άψογα διατηρημένο και προσεγμένο μέχρι παραμικρής λεπτομέρειας, σε κάθε τομέα. Εξωτερικά, εσωτερικά, μηχανικά και στο πάτωμα δεν υπάρχει το παραμικρό για το οποίο μπορείς να ψέξεις το μωβ Skyline, που μοιάζει σαν να έχει βγει από αντιπροσωπεία της Nissan.
Κατά τα άλλα, ο RB26DETT παραμένει ως είχε όταν βγήκε από τη μονάδα παραγωγής. Η απόδοση του 2.6 εν σειρά εξακύλινδρου twinturbo αναφερόταν στα 280 άλογα, ελέω ιαπωνικής νομοθεσίας, όμως στην πραγματικότητα ξεπερνούσε τα 340, με την ροπή στα 400 Nm. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 4,8 δλ. και η τελική έφτανε στα 282 χλμ./ώρα. Το συγκεκριμένο είναι ιαπωνικών προδιαγραφών και διατηρεί το εργοστασιακό κοντέρ των 180 χλμ./ώρα, όμως ο κόφτης έχει αφαιρεθεί. Συνεπώς μπορούμε να πούμε πως το αυτοκίνητο δεν διατηρείται επακριβώς σε εργοστασιακή κατάσταση.
Μικρή σημασία έχει αυτό για την τιμή, η οποία με 3 μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας διαμορφώνεται στις 155.000 δολάρια (142.195 ευρώ).