CARSNEWS
F1 & RACES

Τέλος ο Arrivabene από τη Ferrari!

Με μία είδηση σοκ ξεκίνησε το 2019 για τη Scuderia Ferrari καθώς όπως έχει επιβεβαιωθεί από ανώτατες πηγές στο Μαρανέλο, ο επικεφαλής της Gestione Sportiva Maurizio Arrivabene θα δει την πόρτα της εξόδου!

Μετά από μία ακόμα αποτυχημένη προσπάθεια κατάκτησης του τίτλου στη Formula 1, η Scuderia ήταν εδώ και μήνες καζάνι που έβραζε και τελικά ο Ιταλός είναι αυτός που πληρώνει το μάρμαρο!

Σύμφωνα με τη Gazzetta dello Sport ο πρόεδρος της Ferrari John Elkann έχει επιλέξει να προβιβάσει στο ρόλο του επικεφαλής της ομάδας τον μέχρι πρότινος τεχνικό διευθυντή, Mattia Binotto.

Αξίζει να σημειωθεί πως πριν τις γιορτές είχε διαρρεύσει πως υπήρχαν αρκετές στιγμές έντασης ανάμεσα στους δύο άνδρες, με τον Arrivabene να το διαψεύδει.

Ο 61χρονος από τη Μπρέσια ανέλαβε τα ηνία της Scuderia στις 23 Νοεμβρίου του 2014, παραλαμβάνοντας τη σκυτάλη από τον Marco Mattiacci. Πριν από αυτό, μπορεί να μην είχε τεχνικό υπόβαθρο αλλά μετρούσε 17 χρόνια στη Philip Morris, σταθερό χορηγό της Ferrari, δουλεύοντας επί σειρά ετών στο κομμάτι της Formula 1. Μάλιστα, αποτελούσε και εκπρόσωπο των χορηγών του σπορ στην Κομισιόν της F1.

vettel-singa18-b640

Στα τέσσερα χρόνια διοίκησής του, η Ferrari επεδίωξε την αντεπίθεση ωστόσο δεν κατάφερε να σπάσει την κυριαρχία της Mercedes σε αυτή την υβριδική εποχή της Formula 1. Και το σημαντικότερο, είναι πως ειδικά πέρυσι, υπήρξαν εκ νέου λάθη στρατηγικής αλλά και διαχείρισης των ισορροπιών εντός της ομάδας, με αποκορύφωμα το Grand Prix της Μόντσα και την άκομψη ενημέρωση του τότε pole man Kimi Raikkonen πως αποχωρεί από την ομάδα.

Πράγμα που για πολλούς, ανάμεσά τους και ο συντάκτης αυτού του άρθρου, οδήγησε στη λανθασμένη προσέγγιση της εκκίνησης από τα κόκκινα μονοθέσια κι εν συνεχεία τη σύγκρουση Lewis Hamilton–Sebastian Vettel που εν πολλοίς, έγειρε οριστικά τη πλάστιγγα υπέρ του Βρετανού.

Όσο για τον Binotto, ανέλαβε τεχνικός διευθυντής το 2016, όταν αποχώρησε από την ομάδα ο James Allison. Μετρούσε ήδη 11 χρόνια στο Μαρανέλο, ξεκινώντας το 1995 ως μηχανικός κινητήρα στην ομάδα δοκιμών κι έπειτα, από το 1997 έως το 2003 με παρόμοιο ρόλο στην αγωνιστική ομάδα.

Αφού διατέλεσε και ως επικεφαλής μηχανολόγος πίστας της ομάδας, το 2009 ανέλαβε υπεύθυνος για τον κινητήρα και το σύστημα KERS.

O Mattia Binotto

O Mattia Binotto

Ακόμα δεν έχει γνωστοποιηθεί αν θα αντικατασταθεί από ένα νέο πρόσωπο ή αν θα δούμε στη θέση του έναν εκ των Corrado Iotti (υπεύθυνος τμήματος υβριδικής μηχανής) ή Enrico Cardile (επικεφαλής αεροδυναμικής).

Related Articles

Kubica: Η Williams ξεπέρασε τα όρια

cars

F1 GP Ιταλίας: Leclerc και Ferrari πανηγύρισαν στη Μόντσα!

cars

Pole position με χρώμα… ελληνικό!

cars

Μένει στη Mercedes o Bottas, στη Renault o Ocon!

cars

GP ΗΠΑ: Ταχύτερος ο Verstappen στο FP1

cars

Αποκλειστικό: Το μέλλον του Grand Prix στο Μπαχρέιν

cars

Leave a Comment