CARSNEWS
AUTONEWS

Τέρενς Κουίκ: Δεν ήταν εύκολη η επιστροφή στη δημοσιογραφία μετά την πολιτική

Ο Τέρενς Κουίκ φιλοξενήθηκε στο πλατό της εκπομπής «Στούντιο 4» της ΕΡΤ, το απόγευμα της Δευτέρας (13/05) και μίλησε για όλα με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο. Μεταξύ άλλων μάλιστα, ο δημοσιογράφος αναφέρθηκε στην επιστροφή από την πολιτική στη δημοσιογραφία και την μακρόχρονη επαγγελματική σχέση με τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Πιο συγκεκριμένα, ο Τέρενς Κουίκ σημείωσε πως «δεν θα πω ότι ήταν εύκολη η επιστροφή από την πολιτική στην δημοσιογραφία, όχι. Ευθέως. Βεβαίως ο Ιβάν Σαββίδη μου ζήτησε να πάω να το οργανώσουμε λίγο, μαζί με άλλους επιφανείς συναδέλφους, το διοικητικό συμβούλιο και να φτιάξουμε ένα καινούργιο OPEN. Οπότε από εκεί ξεκίνησα πάλι να μπαίνω αλλά προτίμησα να φύγω και να πάω στην Κύπρο όπου ομολογώ ότι είχα μια πολύ μεγάλη επιτυχία σε ένα κανάλι που δεν είχε αφεντικά».

«Με τον Νίκο Χατζηνικολάου δεν υπήρξαμε ποτέ ανταγωνιστές. Υπήρξαμε συναγωνιστές, ποτέ όμως αντίπαλοι. Ο καθένας στη δουλειά του, με πολύ σεβασμό, κάναμε παρέα, μιλάγαμε και δεν σας κρύβω ότι σε πολύ μεγάλες και κρίσιμες στιγμές, που ο ένας είχε την ανάγκη της βοήθειας του άλλου, το έκανα».

«Τον γνώρισα όταν του την έπεσε ο Ανδρέας Παπανδρέου σε μια συνέντευξη τύπου και σηκώθηκα και τον υπερασπίστηκα. Εκεί ήταν η πρώτη μας γνωριμία και τώρα ο Νίκος είναι αυτός που μου έβαλε πλάτες, το εννοώ και συγκινούμαι που το λέω, στην επανένταξη μου στα ελληνικά δημοσιογραφικά δρώμενα μετά από τρία χρόνια που έκανα στην Κύπρο» πρόσθεσε, επίσης, ο Τέρενς Κουίκ.

Related Articles

Επιτέλους, η Suzuki φέρνει το 5-θυρο Jimny

cars

Kosmocar. Δίνει τρείς μήνες παράταση στα μοντέλα όλων των μαρκών της

cars

Ελλείψεις στους ημιαγωγούς βάζουν φρένο στην παραγωγή!

cars

Το νέο Mitsubishi Outlander δοκιμάζεται σκληρά!

cars

Χάμιλτον για μεταγραφή στη Ferrari: Πραγματοποιώ ένα παιδικό μου όνειρο

cars

Η Fiat προσπαθεί να κάνει το Centoventi πραγματικότητα!

cars

Το Hyundai Tucson δυσκολεύεται στο τεστ αποφυγής ταράνδου.

cars

Αναμενόμενη η επίδοση του Mitsubishi L200 στον τάρανδο

cars

Lotus Evora GT410. Έγινε πιο “μαλακή” για να γίνει πιο καθημερινή!

cars