Με ελάχιστες εξαιρέσεις, σύσσωμη η βιομηχανία αυτοκινήτου έχει αποφασίσει ότι τα cabriolet δεν συμφέρουν. Οι προτιμήσεις και οι ανάγκες του κόσμου έχουν αλλάξει όπως έχει αλλάξει και το οικονομικό προφίλ του μέσου αγοραστή αλλά σε πιο premium, ακριβότερες κατηγορίες, υπάρχει ακόμα ζήτηση. Γι’ αυτό η Mercedes έκρινε ότι η εξέλιξη της νέας γενιάς της θρυλικής SL-Class έχει νόημα και όχι μόνο αυτό, αλλά έδωσε την σκυτάλη στην Mercedes-AMG υπογραμμίζοντας όχι μόνο την σημασία που έχει το συγκεκριμένο μοντέλο γι’ αυτήν, αλλά και τον νέο προσανατολισμό του. Τώρα, η AMG αποκαλύπτει την κύρια δομή της ολοκαίνουριας SL, τοποθετώντας ένα ακόμα, μεγάλο αυτή τη φορά, κομμάτι του παζλ στο τραπέζι.
Το πλαίσιο της νέας SL έχει εξελιχθεί από το μηδέν και δεν έχει καμία σχέση με αυτό της προηγούμενης γενιάς. Η διαμόρφωση “2 2” παρουσίασε τις δικές της προκλήσεις στους μηχανικούς, όπως και η ικανότητα να φιλοξενήσει μία ευρεία γκάμα κινητήριων συνόλων ενώ η ανάγκη για την διατήρηση του βάρους σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, έκανε την χρήση εξωτικών και ελαφριών υλικών απολύτως αναγκαία. Έτσι, συνδυάστηκε το αλουμίνιο, με τον χάλυβα, το μαγνήσιο και κάποια συνθετικά υλικά με το τελικό αποτέλεσμα να δικαιώνει τους κόπους των μηχανικών όχι μόνο με “εξαιρετική άνεση και τα χαρακτηριστικά ασφάλειας” αλλά και το βάρος που δεν υπερβαίνει τα 270 κιλά. Παράλληλα, αξίζει να αναφερθεί ότι η στρεπτική ακαμψία αυξήθηκε κατά 18% σε σύγκριση με την απερχόμενη γενιά, η εγκάρσια ακαμψία αυξήθηκε κατά 50% σε σύγκριση με την Mercedes-AMG GT Roadster που άτυπα, επίσης αντικαθιστά και η διαμήκης κατά 40%. Την ίδια ώρα, η γερμανική μάρκα κατάφερε να μειώσει το ύψος του κέντρου βάρους με όλα αυτά τα οφέλη να συμψηφίζονται για την δημιουργία ενός πιο σπορ, πιο συναρπαστικού αλλά και πιο ασφαλούς συνόλου.
Με αυτόν τον τρόπο η AMG σκοπεύει να “επαναφέρει το ιστορικό DNA” της SL αλλά δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε την δουλειά που έχει γίνει τόσο στο design όσο και στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου που θα επωφελούνται από τα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα με τα οποία θα εξοπλίζεται η νέα SL. Μία νέα SL που να υπενθυμίσουμε πως θα είναι διαθέσιμη και πάλι με υφασμάτινη οροφή αλλά και με το σύστημα τετρακίνησης της εταιρίας καθώς δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι μπορεί να έχει εμφατικά σπορ παρελθόν, αλλά απευθύνεται σε ένα κατεξοχήν “premium-κεντρικό” κοινό.
The post Η AMG αποκαλύπτει την ραχοκοκκαλιά της νέας SL. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr