CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Σ. Αραβίας: Αχτύπητος Φερστάπεν στην Τζέντα!

Για τον Ολλανδό ήταν αρκετή η πρώτη του προσπάθεια στο Q3 ώστε να πάρει την 34η pole της καριέρας του. Δεύτερος ολοκλήρωσε τις κατατακτήριες ο Λεκλέρ με μία φανταστική προσπάθεια στο τέλος.

Ο Πέρεζ ήταν τρίτος, μπροστά από τον Αλόνσο. Εξαιρετική η εμφάνιση του Πιάστρι ο οποίος κέρδισε τον Νόρις. Κακές οι επιδόσεις των Mercedes.

Στο FP3 ο Φερστάπεν επανήλθε στην κορυφή της κατάταξης με τον Λεκλέρ πίσω του. Στην τρίτη περίοδο έκανε το ντεμπούτο του με την Ferrari και ο Όλιβερ Μπέρμαν αντικαθιστώντας τον Κάρλος Σάινθ.

Q1: Χωρίς εκπλήξεις

Ο Φερστάπεν συνέχισε στον ίδιο ρυθμό από το FP3 πετυχαίνοντας τον πρώτο χρόνο στο Q1. Δεύτερος ήταν ο Στρολ, έχοντας κάνει, όμως, μία επιπλέον προσπάθεια. Στην πραγματικότητα δεύτερος ήταν ο Πέρεζ ο οποίος απείχε σχεδόν μισό δευτερόλεπτο από τον teammate του.

Εκτός συνέχειας έμειναν οι… συνήθεις ύποπτοι. Οι δύο Stake F1 και οι δύο Alpine έχοντας για παρέα τον Σάρτζεντ. Ο Ζου είχε ατύχημα στο FP3 και παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των μηχανικών του δεν πρόλαβε να σημειώσει χρόνο.

Q2: Οριακά εκτός ο Μπέρμαν

Το ξεκίνημα του Q2 σημαδεύτηκε από το πρόβλημα στην PU του Χούλκενμπεργκ ο οποίος πάρκαρε την Haas του στην άκρη προκαλώντας προσωρινή διακοπή με δέκα λεπτά να απομένουν. Μέχρι τότε μόλις τέσσερις οδηγοί είχαν προλάβει να σημειώσουν χρόνο, με τον Ράσελ ταχύτερο.

Σύντομα ο Βρετανός θα εκτοπιζόταν από τους Φερστάπεν και Πέρεζ. Εξίσου εντυπωσιακός ήταν και ο γύρος του Αλόνσο ο οποίος ήταν μόλις 44 χιλιοστά του δευτερολέπτου από εκείνον του Φερστάπεν, φέρνοντάς τον δεύτερο.

Οι δύο οδηγοί θα παρέμεναν στην κορυφή μέχρι το τέλος, ενώ στο Q2 οι McLaren έκαναν για πρώτη φορά στο τριήμερο αισθητή την παρουσία τους. Εκτός θα έμεναν, εκτός του Χούλκενμπεργκ, οι Μπέρμαν (οριακά), Άλμπον, Μάγκνουσεν και ο απογοητευτικός Ρικιάρντο.

Q3: Αρχηγού παρόντος

Ο Φερστάπεν ξεκίνησε με τρεις μοβ (δηλαδή ταχύτερους όλων) τομείς και πήρε την πρώτη θέση έπειτα από τις αρχικές προσπάθειες.Τρία δέκατα πίσω του πλασαρίστηκε ο Πέρεζ ενώ ο Αλόνσο έδειξε να μην μπορεί να ακολουθήσει τις Red Bull. Ο Ισπανός ήταν τρίτος αλλά μισό δευτερόλεπτο αργότερος του Φερστάπεν.

Αρκετά κακή ήταν και η πρώτη προσπάθεια του Λεκλέρ η οποία τον έφερε μόλις τέταρτο, οκτώ δέκατα πίσω από την πρώτη θέση. Οι δύο Mercedes και ο Νόρις έκαναν τις πρώτες τους προσπάθειες με χρησιμοποιημένα soft.

Ωστόσο και με τα φρέσκα soft οι W15 έδειξαν να υστερούν σημαντικά των McLaren. Στην εσωτερική μάχη των MCL38 ο Πιάστρι επικράτησε του Νόρις. Καταπληκτική ήταν η τελευταία προσπάθεια του Λεκλέρ που τον έφερε δεύτερο. Όσο για τον Φερστάπεν μπορεί να μην κατάφερε να βελτιώσει στον δεύτερο γύρο του. Κι εκείνος, όμως, θα ήταν αρκετός για να του δώσει την pole.

Related Articles

‘New era’ dawns at Red Bull as Newey eyes Ferrari

cars

Leclerc gets new race engineer as Marcos changes roles at Ferrari

Bury

Νιούι: ‘Ο Φερστάπεν ανήκει πια στους κορυφαίους όλων των εποχών’

cars

F1 new 2026 rules chaos behind the scenes

Bury

Το τεχνολογικό θαύμα της Mercedes-Benz Vision EQS (video)

cars

Βασέρ: Προειδοποιεί για τη νέα συμφωνία ομόνοιας

cars

Έρχεται το F1 Manager 2023 (vid)

cars

Η Red Bull έβλεπε με έκπληξη τους άλλους να μένουν πίσω

cars

F1 GP Ιταλίας: Pole του Leclerc στα ίσα!

cars