Η Daimler κατέβασε τα σήματα της Mercedes-Benz από έναν ντίλερ στην Κίνα, μετά από μια καταγγελία πελάτη για κακή ποιότητα υπηρεσιών, καταγγελία που έγινε viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η Daimler σε δήλωσή της την Τρίτη ανέφερε πως η αντιπροσωπεία στην πόλη Xi’an στη βορειοδυτική επαρχία Shaanxi είχε καταλήξει σε συμφωνία με μια γυναίκα πελάτη την οποία αθέτησε. Μάλιστα η πελάτης είχε αναρτήσει και ένα βίντεο στο μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο εξέφραζε την έντονη διαμαρτυρία της και το οποίο προκάλεσε και την παρέμβαση από τις ρυθμιστικές αρχές.
Στο βίντεο, η πελάτης παραπονέθηκε ότι ένα αυτοκίνητο που είχε αγοράσει πρόσφατα παρουσίαζε διαρροή λαδιού και όταν απευθύνθηκε στον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο η αντιμετώπιση της οποίας έτυχε ήταν έως και απαξιωτική. Η πελάτης επικαλέστηκε ότι τα δικαιώματα των καταναλωτών στην προκειμένη περίπτωση καταπατήθηκαν.
Η πελάτης κατήγγειλε επίσης πως κατά την αγορά του αυτοκινήτου είχε πληρώσει σε υπάλληλο της αντιπροσωπίας το ποσό των $2.235 ως «προμήθεια» για να την εντάξουν σε ένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα.
Ωστόσο, ο τραπεζικός και ασφαλιστικός ρυθμιστικός φορέας της Κίνας διευκρίνισε πως οι αντιπρόσωποι αυτοκινήτων δεν έχουν το δικαίωμα να εισπράττουν ανάλογες προμήθειες και να λειτουργούν ως μεσάζοντες σε χρηματοδότηση πελατών.
Κατόπιν όλων αυτών η … αποκαθήλωση των σημάτων της Mercedes-Benz από τον συγκεκριμένο έμπορο ήταν ό,τι λιγότερο θα μπορούσε να κάνει η «μαμά» εταιρεία για να προστατεύσει τη φήμη της.