Λίγο μετά την διαρροή των δύο ανοιχτών μοντέλων της, σχεδόν 6 μήνες μετά την παρουσίαση της F8 Tributo και μερικές ημέρες προτού ανοίξουν οι πύλες της έκθεση της Φρανκφούρτης, η Ferrari αποκάλυψε στο φιλοθεάμων κοινό τη νέα F8 Spider. Το μοντέλο που έρχεται ως η απαραίτητη ανοιχτή έκδοση και περιγράφεται από την ίδια την εταιρία ως “λιγότερο ακραία από την 488 Pista Spider αλλά πιο σπορ από την 488 Spider” που αντικαθιστά.
Όπως και η coupe F8 Tributo, έτσι και η Spider κινείται από τον twin-turbo V8 της ιταλικής φίρμας που αποδίδει 720 ίππους και 770 Nm ροπής από 3,9 λίτρα. Αυτός, σε συνδυασμό με το 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη μπορεί να “εκτοξεύσει” την F8 Spider στα 100 km/h σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, ισοφαρίζοντας την Tributo και βελτιώνοντας τον χρόνο της 488 Spider κατά 0,1 δευτερόλεπτα. Τα 200 km/h από στάση δε, έρχονται σε 8,2 δευτερόλεπτα ή αν προτιμάς 0,4 δευτερόλεπτα πιο αργά από την coupe αλλά και 0,5 δευτερόλεπτα ταχύτερα από το μοντέλο που αντικαθιστά. Η τελική ταχύτητα των 340 km/h αναπαριστά σημαντική βελτίωση σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο.
Όλα αυτά είναι εφικτά καταρχάς χάρη στις προόδους που σημείωσε η Ferrari με την F8 Tributo και δευτερευόντως, επειδή η F8 Spider είναι 20 κιλά ελαφρύτερη από την 488 Spider και ταυτόχρονα, μόλις 20 κιλά βαρύτερη από την σκληροπυρηνική 488 Pista Spider, ζυγίζοντας 1.400 κιλά. Η μεταλλική οροφή πάντως, συνώνυμο των Spider που λανσάρει κατά καιρούς η Ferrari, ανεβαίνει ή κατεβαίνει σε 14 δευτερόλεπτα, ακόμα και εν κινήσει αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 40 km/h. Ωραία, είδαμε την F8 Spider, τώρα σειρά έχει η ανοιχτή 812 Superfast…