Η “νέα Alpine” συνεχίζει την παράδοση εστιάζοντας στην ελάφρυνση των αυτοκινήτων της από οτιδήποτε περιττό, στην προσφορά ενός “back-to-basics” τελικού προϊόντος και στο έξυπνο και κομψό engineering. Ακόμα κι αυτά όμως δεν είναι αρκετά για να ξεφύγει από την “λαίλαπα” του εξηλεκτρισμού, όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος πωλήσεων του Groupe Renault, Oliver Murguet – με το σχόλιο περί λαίλαπας να είναι του γράφοντος.
“Ο εξηλεκτρισμός θα είναι τεράστιος. Θα πρέπει να εστιάσουμε εκεί και η Alpine δεν αποτελεί εξαίρεση.“
Δήλωσε ο Murguet σε αγγλικό μέσο, χωρίς όμως να παρέχει ακριβές χρονοδιάγραμμα ή τον τρόπο με τον οποίο θα ενσωματωθεί αυτή η λύση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο εξηλεκτρισμός θα αυξήσει το βάρος του οποιοδήποτε μοντέλου αν και ο Murguet δεν δείχνει να ανησυχεί, προτείνοντας ως παράδειγμα την Ferrari.
“Κοιτάξτε την Ferrari – ακόμα και η πιο πρόσφατες Ferrari είναι υβριδικές.“
Σε κάθε περίπτωση, η Alpine πρέπει να ισορροπήσει ανάμεσα στην παράδοση και την φιλοσοφία της και στις ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών της. Ο Murguet ανέφερε ότι αυτοί ζητούν πιο σπορ χαρακτηριστικά αλλά ταυτόχρονα και περισσότερες ανέσεις. Ο εξηλεκτρισμός δεν θα αλλοιώσει τον χαρακτήρα της Alpine ενώ η επιπλέον ισχύς και ροπή θα “καλύψει” το extra βάρος. Φυσικά, ένα εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο ταιριάζει περισσότερο σε ένα μεγαλύτερο μοντέλο όπως για παράδειγμα ένα SUV αλλά ενώ οι φήμες σχετικά με την εξέλιξη ενός από την γαλλική εταιρία κυκλοφορούν εδώ και καιρό, ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί τίποτα.