CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Audi Q7 TFSI e Quattro. Πολυτελές και οικολογικό

Q7 TFSI e quattro, ένα ακόμα ηλεκτρικό ή εξηλεκτρισμένο μοντέλο από την Audi. Η στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Audi βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Τέσσερα νέα μοντέλα με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης – στις σειρές μοντέλων Q5, A8, A6 και A7 Sportback – θα κυκλοφορήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά μόνο το δεύτερο εξάμηνο του 2019. Το νέο μοντέλο φέρει το λογότυπο “TFSI e” και διαθέτει plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα που συνδυάζει βενζινοκινητήρα V6 τριών λίτρων με ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και διατίθεται σε δύο επίπεδα ισχύος. Η κορυφαία έκδοση της σειράς προσφέρει ισχύ 456 PS και 700 Nm ροπής ενώ η πιο μικρή έκδοση προσφέρει 381 PS και 600 Nm ροπής. Στο Audi Q7 TFSI e quattro το ρόλο του κινητήρα εσωτερικής καύσης παίζει ένας από τους πιο σύγχρονους βενζινοκινητήρες της Audi, ο 3.0 TFSI. Ο εκλεπτυσμένος V6 με τη βοήθεια του turbo παράγει ισχύ 340 PS και ροπή 450 Nm. Πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d-TEMP και είναι εφοδιασμένος με φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων βενζίνης ως στάνταρ.

Συνδυάζεται με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα (PSM), ο οποίος χαρακτηρίζεται από υψηλή πυκνότητα ισχύος και compact σχεδιασμό και οποίος είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων tiptronic. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει κορυφαία ισχύ 94 kW και ροπή 350 Nm.

Ένα πολύ γρήγορο και με ανεπαίσθητες αλλαγές κιβώτιο ταχυτήτων tiptronic 8-σχέσεων μεταφέρει τις δυνάμεις των δύο κινητήρων μέσω του διαφορικού quattro και στους τέσσερις τροχούς. Το Q7 60 TFSI e quattro έχει ισχύ 456 PS. Όταν συνεργάζονται και οι δύο μονάδες ισχύος, επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα και φτάνει σε μια ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 240 km/h. Μέχρι ταχύτητες 135 km/h ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά μόνος του. Το Q7 55 TFSI e quattro παράγει 381 PS. Από στάση φτάνει στα 100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα. Ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί επίσης να παράγει μόνο την κίνηση του αυτοκινήτου μέχρι την ταχύτητα των 135 km/h και μπορεί να επιτευχθεί ταχύτητα 240 km/h σε συνεργασία με τη μηχανή καύσης. Και για τις δύο εκδόσεις η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 43 χιλιόμετρα σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP.

Στο Audi virtual cockpit και στην οθόνη ΜΜΙ ο οδηγός μπορεί να δει μια ποικιλία πληροφοριών σχετικά με την ηλεκτρική οδήγηση: το μετρητή ισχύος, την αυτονομία και τις τρέχουσες ενεργειακές ροές των δύο μονάδων μετάδοσης κίνησης. Ως κεντρικό στοιχείο απεικόνισης, ο μετρητής ισχύος παρέχει πληροφορίες, για παράδειγμα, σχετικά με τη μέγιστη ηλεκτρική απόδοση, καθώς και την ανάκτηση ενέργειας. Φυσικά, εκτός από το λογισμικό “EV”, ο οδηγός του Audi Q7 TFSI e quattro μπορεί να επιλέξει και ένα από τα επτά διαφορετικά προφίλ οδήγησης του αυτοκινήτου: “comfort,” “efficiency,” “auto,” “dynamic,” “individual,” “allroad” (με την προαιρετική αερανάρτηση) και “offroad”. Οι επιλογές αυτές επιδρούν στη χαρτογράφηση του κινητήριου συστήματος, την αερανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης.

Related Articles

Voge Motorcycles. Ήρθε και στην Ελλάδα!

cars

Το Kia EV6 GT αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς

cars

Επιδοτήθηκε με 22.000 ευρώ το πρώτο «πράσινο» ταξί

cars

Το ινδικό Πολεμικό Ναυτικό ανακοίνωσε την ανακατάληψη του MV Ruen από τους σομαλούς πειρατές

cars

Kymco ΜΧU 700i EX EPS 4X4. Παντός εδάφους

cars

Κι όμως η ΔΕΠΥ διαφέρει στα δύο φύλα – Ποια τα συμπτώματα σε γυναίκες και κορίτσια

cars

Ένα Mazda MX-5 με κινητήρα V8 της Ford (+video)

cars

Οι περικοπές της Renault ίσως μας κοστίσουν την Alpine!

cars

KIA XCEED. Με ανταγωνιστικές τιμές

cars