Το γεγονός ότι ακόμα δεν έχει λανσαριστεί η έκδοση παραγωγής του ολοκαίνουριου Levorg δεν πρόκειται να σταματήσει την Subaru από το να παρουσιάσει την κορυφαία εκδοχή του στην έκθεση που λαμβάνει χώρα στο Τόκιο αυτές τις ημέρες. Η ιαπωνική εταιρία αποκάλυψε το Levorg STI Sport Prototype που “χτίζει” πάνω στο Levorg Prototype που είδαμε τον Οκτώβριο του 2019 και απευθύνεται σε ανθρώπους που δεν μπορούν να αποφύγουν τις υποχρεώσεις τους αναφορικά με την ύπαρξη άπλετων χώρων αλλά δεν θέλουν να θυσιάσουν την οδηγική ευχαρίστηση εξαιτίας τους.
Οι πληροφορίες που παρέχει η Subaru σχετικά με το Levorg STI Sport Prototype όμως, είναι εξαιρετικά περιορισμένες. Βεβαίως, βλέπουμε τις επεμβάσεις της STI στην εμφάνιση του μοντέλου που έχει μία αδιαμφισβήτητη, σπορ χροιά ενώ γνωρίζουμε πως το νέο Levorg χρησιμοποιεί ούτως ή άλλως τη νέα, Subaru Global Platform της εταιρίας. Το μοναδικό νέο που αναφέρεται από την Subaru, έχει να κάνει με την τοποθέτηση ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ (για πρώτη φορά στην ιστορία της) και το αναβαθμισμένο σύστημα επιλογής mode οδήγησης που ρυθμίζει την συμπεριφορά του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης, της ανάρτησης και του συστήματος τετρακίνησης ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις διαθέσεις του οδηγού.
Η Subaru δεν διευκρινίζει ούτε αν η STI έκδοση προσφέρει παραπάνω ιπποδύναμη από το standard Levorg που εξοπλίζεται με έναν 1800άρη, υπερτροφοδοτούμενο, boxer κινητήρα άμεσου ψεκασμού. Θα μου πεις, ακόμα δεν έχουμε εικόνα του εσωτερικού, κάτι που συνεχίζεται και στο STI Sport Prototype με τα φιμέ παράθυρα, περιμένεις να μάθεις λεπτομέρειες για τα μηχανικά; Αυτά πιθανώς να γίνουν γνωστά αργότερα μέσα στη χρονιά και σίγουρα πριν το λανσάρισμα του standard Levorg στην αγορά κατά το δεύτερο μισό του 2020. Όσο για το STI, η λογική λέει ότι θα έχουμε ουσιαστικά νέα λίγο πιο μετά κι από αυτό, δηλαδή κοντά ή μέσα στο 2021.
Follow @CarsnewsGr