Τα 6τροχα SUV φαίνεται ότι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μετατροπής για τα βαριά τζιποειδή και κατά καιρούς έχουμε δει εργοστασιακές, αλλά και βιοτεχνικές εφαρμογές. Ποιος δεν θυμάται τη Mercedes-Benz G63 AMG 6×6; Ή την 5τονη(!) θωρακισμένη εκδοχή της από το Λετονό βελτιωτή Dartz. Η μια «Mercedes-AMG G63 6×6» που έφτιαξαν από δύο Suzuki Samurai(!) οι σπουδαστές του Nihon Automotive Technology School με κόστος μάλιστα λιγότερα από €8.000. Αλλά και το πολύ προσεγμένο Flying Huntsman 105 Defender ή το πιο ερασιτεχνικό Toyota Land Cruiser 6×6 και το Toyota Hilux 6×6; Για τους ακόμα πιο απαιτητικούς να θυμίσουμε επίσης το Brabus B63S-700, ένα 6τροχο θηρίο με 700 PS, και το τρελό 6τροχο Jeep Wrangler Tomahawk.
Επιστρέφοντας στον αληθινό κόσμο, αυτή τη στιγμή, το πιο προσιτό απολαυστικό και ικανό 4×4 είναι το νέο Jimny της Suzuki. Ένα αγριοκάτσικο που βρίσκεται σε δική του κλάση στα κατσάβραχα, χωρίς να το περιορίζει ο μικρός, 1.500άρης κινητήρας του. Με δυνατότητες μάλιστα που το φέρνουν σε τερέν που ένας σώφρων off-roader θα επιχειρούσε είτε με G-Class είτε με Defender.
Με δεδομένες αυτές τις συνθήκες και αφού είδαμε το Jimny να μετατρέπεται σε pick-up, μπορούμε να το φανταστούμε να ενσωματώνει εκτός από καρότσα και… τρεις άξονες. Μια δελεαστική προοπτική που εξερευνά η SRK Designs μέσω της μαγείας του Photoshop. Η βελτίωση με ψηφιακή επεξεργασία περιλαμβάνει φουσκωμένα φτερά, ατσάλινους προφυλακτήρες, ρολμπάρ και ράγες οροφής με ενσωματωμένο roof rack.
[embedded content]
Η βελτίωση φυσικά δεν σταματά εδώ, καθώς το απαραίτητο βίντσι υπάρχει στον εμπρός προφυλακτήρα, ενώ τα φώτα ομίχλης LED και τα λάστιχα-μπαλόνια για βαρύ 4×4 ντύνουν τις ζάντες μικρής διαμέτρου, ολοκληρώνοντας αυτό το ευφάνταστο makeover. Μια μεταμόρφωση που ως ένα σημείο θα μπορούσε να γίνει πραγματική από την αγορά aftermarket. Βέβαια αναγνωρίζουμε πως για όλη αυτή την τεράστια αλλαγή, το μόνο πραγματικό πρόβλημα που υφίσταται είναι ο κινητήρας.
Με 1.462 cc, 102 PS/6.000 rpm και 13,3 kgm/4.000 rpm, το επιπλέον βάρος της μετατροπής 6×6 θα καθιστούσε το μοτέρ ανεπαρκές, πόσω μάλλον το σασμάν. Το περιορισμένο μηχανοστάσιο καθιστά δύσκολο το swap του K15B σε κάτι άλλο, πόσω μάλλον η διαμήκης διαμόρφωση που περιορίζει δραστικά την επιλογή ενός μοτέρ ανάλογου μεγέθους. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις συνθήκες, ας ελπίσουμε ότι η αγορά aftermarket θα παρουσιάσει ένα κιτ υπερτροφοδότησης για το K15B κάποια στιγμή στο εγγύς μέλλον.