CARSNEWS
AUTONEWS

Απολύτως τρελή και υβριδική η επόμενη Bugatti!

Ποιος θα το περίμενε ότι ο ευφυής και φιλόδοξος Mate Rimac, που το 2006 μετέτρεψε μία BMW E30 323i σε ηλεκτρική και κέρδιζε αγώνες αλλά και την προσοχή του κόσμου και ίδρυσε την ομώνυμη εταιρία το 2009 για να παρουσιάσει δύο χρόνια αργότερα, δύο χρόνια κατά τα οποία δεν είχε ούτε καν εργαζόμενους, το πρώτο concept, θα έφτανε στο σημείο να είναι επικεφαλής όχι μόνο της δικής του εταιρίας, σαφώς πιο επιτυχημένης σε σύγκριση με 10 χρόνια πριν και με το πρωτότυπο να έχει περάσει στην παραγωγή με το όνομα “Nevera”, αλλά και της Bugatti; Κι όμως! Ο 34-χρονος Mate τα κατάφερε. Καταξιώθηκε και κοιτά το μέλλον με αισιοδοξία και ανυπομονησία καθώς ηγείται δύο εταιριών στην αιχμή της τεχνολογίας αλλά με εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα και στόχευση.

Η Bugatti είναι κληρονομιά, αριστοτεχνία και 100 χρόνια ιστορίας με μεγάλες δόσεις αριστοκρατικού περφεξιονισμού. Είναι μία μάρκα και ένα αυτοκίνητο που θα φέρει τον οδηγό ατσαλάκωτο για να παρακολουθήσει όπερα και μετά θα ταξιδέψει με 400 km/h στην Autobahn. Ο Rimac παρομοιάζει την Bugatti με την ωρολογοποιία και αυτός ο παραλληλισμός δεν απέχει από την πραγματικότητα. Γι’ αυτό το όραμα του Κροάτη για την γαλλική μάρκα είναι πολύ συγκεκριμένο:

Από τεχνικής άποψης θα έχουμε κινητήρες εσωτερικής καύσης για το προσεχές μέλλον.

Δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξη του, αποκαλύπτοντας ότι ο διάδοχος της Chiron θα εξοπλίζεται με έναν “εντελώς τρελό” βενζινοκινητήρα που εξελίσσει η ίδια η Rimac. Για την ακρίβεια, η δουλειά πάνω στον κινητήρα αυτόν ξεκίνησε δύο χρόνια πριν η Rimac αναλάβει την Bugatti. Το επερχόμενο μοντέλο δεν θα είναι αμιγώς βενζινοκίνητο όμως – έφτασε η ώρα για την Bugatti να ασπαστεί την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού και η εμπλοκή του Mate Rimac στο project εξασφαλίζει την καλώς εννοούμενη τρέλα που οφείλει να έχει ένα αυτοκίνητο με το όνομα του Ettore. Ταυτόχρονα, ο Mate Rimac δηλώνει πως ο διάδοχος της Chiron δεν θα μοιράζεται απολύτως τίποτα ούτε με τον πρόγονο του, ούτε με τη Nevera, θα είναι ομορφότερος, με αναλογικά όργανα και την πολυτέλεια που χαρακτηρίζει ιστορικά τα προϊόντα της Bugatti. Το βασικό στοιχείο του νέου μοντέλου όμως είναι ότι θα “λυγίζει τους νόμους της φυσικής” με τις επιδόσεις και τις ικανότητες του, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Mate Rimac. Με όλα αυτά μας άνοιξε η όρεξη κι ας μην έχουμε να τα κεφάλαια να αποκτήσουμε οποιαδήποτε εξωτική δημιουργία του Rimac και της ομάδας του.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Ρωσία ζητάει να αναγνωρίσει η Γερμανία την πολιορκία του Λένινγκραντ ως γενοκτονία

cars

Ανδρουλάκης: Στις 9 Ιουνίου να αναδειχθεί ισχυρή και σοβαρή αξιωματική αντιπολίτευση απέναντι στη Νέα Δημοκρατία

Bury

Νέο Hyundai i10. Πιο δυναμικό, πιο ευρύχωρο και με άφθονη τεχνολογία.

cars

Toyota και Lexus γιορτάζουν 15 εκατομμύρια υβριδικά αυτοκίνητα!

cars

Volvo XC40 T5 Plug-in Hybrid Electric. Απολαυστικό και περιβαλλοντικά φιλικό

cars

Alfa Romeo. Aνοίγει και πάλι το μουσείο της με πολλές εκπλήξεις

cars

Aston Martin DBS Superleggera Concorde Edition. Γιορτάζει την ταχύτητα!

cars

Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Κάλε Ροβάνπερα ταχύτερος στην υπερειδική

cars

Δολοφονία Λυγγερίδη: Δύο δικογραφίες για ενδοοικογενειακή βία έχει ο «Shark» – Έρχονται τέσσερα νέα εντάλματα σύλληψης

Bury