CARSNEWS
MARKET

Aftermarket χερούλια για παγωμένα Tesla

Τα Tesla μαστίζονται από δεκάδες προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας. Ως ηλεκτρικά, δεν λείπουν οι παθογένειες στο κρύο. Η απόδοση της μπαταρίας πέφτει, η αυτονομία μειώνεται, οι χρόνοι φόρτισης αυξάνονται. Ωστόσο, δεν φταίει παντού ο ποιοτικός έλεγχος των γραμμών παραγωγής. Ή εναλλακτικά, δεν είναι όλα τα ζητήματα τόσο σοβαρά ώστε να «πυροβολούμε» την παραγωγική διαδικασία των Gigafactories.

Οι πολικές θερμοκρασίες που πλήττουν αρκετές πολιτείες στην Αμερική, έχουν προκαλέσει εκατοντάδες προβλήματα σε κάθε τομέα της καθημερινότητας. Τα αυτοκίνητα βρίσκονται στο επίκεντρο της ταλαιπωρίας, τόσο από πλευράς χάους στις μετακινήσεις όσο και από πρακτικής άποψης: κινητήρες που δεν παίρνουν μπροστά, κλειδαριές που έχουν παγώσει, και όλα τα συμπαρομαρτούντα της παγωνιάς. Στα Model 3 και Model Y υπάρχει άλλη μια ακόμα δυσκολία, η οποία εντοπίζεται στις χειρολαβές. Τα δυο πιο καλοπουλημένα Tesla δεν έχουν τις κλασικές λαβές, που τραβάμε για να ανοίξει η πόρτα, αλλά στυλάτες συμπιεζόμενες.

😅😁 pic.twitter.com/ZFd9MLyLWx

— Praveen Kalavai (@PrvnKalavai) February 5, 2022

Για λόγους αεροδυναμικής και σχεδίασης, οι χειρολαβές στα Model 3 και Y λειτουργούν πιέζοντάς τες. Σε θερμοκρασίες -20, -30 και -40 βαθμών Κελσίου όμως, αναμενόμενα γίνονται «κόκαλο». Τα αντίμετρα περιλαμβάνουν όλα τα σπιτικά «μαντζούνια» (ζεστό νερό, πιστολάκι για τα μαλλιά, χτύπημα με το χέρι κλπ), όμως μέσω Amazon έχει αρχίσει να κυκλοφορεί μια πιο μόνιμη λύση: κανονικά χερούλια! Η πατέντα αυτή τοποθετείται πάνω στις κανονικές χειρολαβές και λύνει τα χέρια του ιδιοκτήτη, επιτρέποντάς του να ανοίξει την πόρτα απλά τραβώντας τη.

Οι κανονικές χειρολαβές, ωστόσο, δεν μπορούν να τοποθετηθούν κατόπιν εορτής. Η λειτουργία της πόρτας προϋποθέτει πως οι κανονικές χειρολαβές πρέπει να λειτουργούν, προκειμένου να ανοίξει. Το επιπρόσθετο χερούλι κολλάει πάνω στη λαβή, η οποία πριν έχει μονωθεί και περαστεί με ειδική κόλλα. Αν δηλαδή μιλάμε για κάτι παγωμένο, θα πρέπει πρώτα να επανέλθει σε λειτουργική κατάσταση και μετά να τοποθετηθεί η aftermarket λαβή. Κοντολογίς, πρόκειται για κίνηση πρόληψης και όχι θεραπείας. Πρώτα ξεπαγώνει η χειρολαβή, μετά τοποθετείται το χερούλι και κατόπιν έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, πως δεν πρόκειται να ξαναπαγώσει. Όλα αυτά, στην προνομιακή τιμή των 50 δολαρίων (47,1 ευρώ) για τα 4 κομμάτια.

Related Articles

Η Jeep μπαίνει στην πρίζα

cars

Αυτή είναι η ουσιαστική διαφορά μεταξύ βενζίνης και ντίζελ

cars

Οι διακρίσεις της Skoda στο Spetsathlon 2019

cars

Essen Techno Classica 2019, η δημοφιλέστερη έκθεση κλασικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

cars

Το εξάτροχο off-road θηρίο που ξεκινά από τα… 280.000 ευρώ

cars

Συνεργασία BMW και Jaguar Land Rover για ανάπτυξη της μετακίνησης του μέλλοντος

cars

Στο βουνό με το ηλεκτρικό Mini

cars

H OMAE στα μεγάλα σαλόνια της Αυτοκίνησης

cars

Αυτή είναι η Ferrari που οδηγούσε ο ίδιος ο Έντζο

cars