CARSNEWS
AUTONEWS

Το Nissan Qashqai χοροπηδά στην επιτυχία στον τάρανδο!

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μοντέλα να καταβάλουν προσπάθειες για να περάσουν με επιτυχία το τεστ αποφυγής ταράνδου και άλλα επιτυγχάνουν, άλλα όχι. Τις περισσότερες φορές όμως, από την προσπάθεια των μοντέλων λείπει η ένταση, το δράμα και το στοιχείο της έκπληξης. Τις περισσότερες φορές, είτε η δοκιμασία ολοκληρωθεί με θετικό αποτέλεσμα είτε όχι, τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι συγκροτημένα – δεν έχουν ακραίες αντιδράσεις, δεν παρουσιάζουν μεγάλες κλίσεις και δεν χοροπηδάνε όπως το Nissan Qashqai. Σε πρώτη ανάγνωση, η επίδοση του ιαπωνικού SUV στην δοκιμασία αποφυγής ταράνδου είναι αν μη τι άλλο, σπάνια.  Ήδη από το σλάλομ, το Qashqai δείχνει πως όσο αυξάνεται η ταχύτητα, τόσο η ανάρτηση δυσκολεύεται να διαχειριστεί τις διαδοχικές μεταφορές βάρους με αποτέλεσμα να ελαφραίνει ο πίσω άξονας και να συμπεριφέρεται με τρόπο ο οποίος δεν μπορεί να χαρακτηριστεί βέλτιστος. Ο χρόνος που κατάφερε το όχημα δεν είναι κακός και όπως αναφέρουν οι δοκιμαστές, οι αντιδράσεις του αμαξώματος από την θέση του οδηγού δεν είναι τόσο δραματικές αλλά καλό θα ήταν να υπάρξει μία προσαρμογή στις ρυθμίσεις της ανάρτησης ώστε να μετριαστεί το φαινόμενο.

Παρόμοια είναι η συμπεριφορά του Qashqai και στο τεστ αποφυγής ταράνδου με δύο χαρακτηριστικά τα οποία επαναλαμβάνονται σε κάθε προσπάθεια: το πρώτο αφορά στην ανύψωση του πίσω, εσωτερικού τροχού και το δεύτερο είναι η αναπήδηση της ανάρτησης. Ακόμα κι έτσι, το δημοφιλές SUV της Nissan ολοκληρώνει με επιτυχία την διαδικασία με ταχύτητα 77 km/h και θα μπορούσε και υψηλότερη ταχύτητα αν δεν ακουμπούσε έναν κώνο. Σε κάθε περίπτωση και παρά το γεγονός ότι σε έναν εξωτερικό παρατηρητή φαίνεται το Qashqai αντιδρά αρνητικά στις εντολές του οδηγού, στην πραγματικότητα το αυτοκίνητο είναι απόλυτα ασφαλές και προβλέψιμο στην συμπεριφορά του ενώ όπως είπαμε και για το σλάλομ, ο οδηγός εκλαμβάνει τις αντιδράσεις με πολύ πιο ήπιο τρόπο οπότε δεν τίθεται θέμα έλλειψης εμπιστοσύνης. Για την ιστορία, το Nissan Qashqai e-Power της δοκιμής ήταν η έκδοση Tekna με τα 190 άλογα και εξοπλιζόταν με ελαστικά Michelin Primacy 4 S1 σε διάσταση 235/45/20.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ένα εκατομμύριο 3θυρα Mini νέας γενιάς

cars

Jeep Gladiator Top Dog Concept. Για τους λάτρεις της ποδηλασίας στο βουνό  

cars

Συνεργασία Mercedes και Geely για νέους βενζινοκινητήρες.

cars

ID.4. Παρουσιάστηκε επίσημα

cars

«Καζάνι που βράζει» η Μέση Ανατολή – Επιχείρηση του Ισραήλ εναντίον του Λιβάνου, ενώ οι βομβαρδισμοί στη Γάζας συνεχίζονται

Bury

Το πρότυπο Euro7 θα φέρει τα πάνω-κάτω στους κινητήρες!

cars

Οδηγούμε το DS4 diesel 1.5 BlueHDi

cars

Alfa Romeo. 60 χρόνια ζωής για το «ληξιαρχείο» της

cars

ABT Audi A8 με 330 ίππους

cars