CARSNEWS
F1 & RACES

Οι οδηγοί θέλουν άμεση λύση για τα όρια πίστας

Ιδιαίτερα ενοχλημένοι είναι οι οδηγοί της Formula 1 από την αυστηρότητα στην αστυνόμευση των ορίων πίστας στο Red Bull Ring.

Ο κόσμος της Formula 1 έζησε μια πρωτοφανή κατάσταση μετά το τέλος του Grand Prix Αυστρίας. Η ένσταση της Aston Martin προκάλεσε ανακατατάξεις, με τους αγωνοδίκες να έχουν να εξετάσουν συνολικά περισσότερες από 1.200 πιθανές παραβάσεις των ορίων πίστας που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια των 71 γύρων στο Red Bull Ring .

Περίπου έξι ώρες μετά το «πέσιμο» της καρό σημαίας, οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ποινές που στο σύνολό τους ξεπέρασαν τα 100 δευτερόλεπτα, για οκτώ συνολικά οδηγούς. Αυτές άλλαξαν και την κατάταξη του αγώνα, με τους Φερνάντο Αλόνσο και Λανς Στρολ να επωφελούνται περισσότερο από όλους κερδίζοντας από μία θέση.

Όμως οι οδηγοί της Formula 1 δεν είναι καθόλου ευχαριστημένοι με τα γεγονότα της Αυστρίας. Ο Λιούις Χάμιλτον που δέχθηκε συνολικά 15 δευτερόλεπτα ποινής ανέφερε: «Πρέπει να βρεθεί μια νέα λύση γι’ αυτή την πίστα. Τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαμε αυτό το πρόβλημα και οι αγώνες ήταν πολύ πιο διασκεδαστικοί. Είναι πολύ παράξενο να οδηγείς και να πρέπει να σχολιάζεις το τι κάνει το προπορευόμενο μονοθέσιο. Αυτό σου ζητά η ομάδα».

“Lewis, the car is bad, we know. Please drive it.” 📻#AustrianGP #F1 pic.twitter.com/7eSsxhZzdP

— Formula 1 (@F1) July 3, 2023

Ο Λάντο Νόρις της McLaren που σημείωσε τον καλύτερο τερματισμό του στο 2023 με την 4η θέση, είπε: «Σε κάθε στροφή έκανα πάνω-κάτω ζωντανή περιγραφή του τι γινόταν μπροστά μου. Ο Χάμιλτον έπρεπε να πάρει πολύ περισσότερες ποινές. Σε ένα γύρο βγήκε τέσσερις φορές έξω».

Ο οδηγός της Scuderia AlphaTauri, Γιούκι Τσουνόντα, είχε πολύ μεγάλα παράπονα από την FIA: «Πήρα κάποιες προειδοποιήσεις για όρια πίστας. Δεν πιστεύω πως ήμουν πέρα από τη λευκή γραμμή. Οι αγωνοδίκες ήταν τρομερά αυστηροί. Για κάποιες περιπτώσεις πραγματικά δεν πιστεύω πως ήμουν εκτός ορίων».

Fixed it 😉#Alpine #AustrianGP pic.twitter.com/0JNL0GMj0R

— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) July 3, 2023

Ο οδηγός της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, πρόσθεσε: «Άκουσα πως ο Τσουνόντα πήρε 10 δευτερόλεπτα ποινής. Πιστεύω είναι τυχερός που δεν πήρε μεγαλύτερη ποινή. Δεν είναι καθόλου διασκεδαστικό να πηγαίνεις σε ένα αγωνιστικό τριήμερο και να περιμένεις να δεις ποιοι οδηγοί βγήκαν εκτός πίστας στις κατατακτήριες και στον αγώνα. Πιέζουμε όσο πιο σκληρά μπορούμε και είμαστε στο όριο. Μπορούμε πολύ εύκολα να βγούμε εκτός ορίων πίστας».

Ο ένας εκ των δύο οδηγών που δεν βγήκαν εκτός ορίων πίστας ούτε μία φορά στον αγώνα της Αυστρίας, Τζορτζ Ράσελ, δήλωσε: «Δεν θα περηφανευτώ που δεν βγήκα ούτε μία φορά εκτός πίστας. Είναι σίγουρα πιθανό να το κάνεις αλλά και πολύ δύσκολο να μείνεις εντός ορίων σε αυτή την πίστα. Είναι ίσως η πιο δύσκολη πίστα στο πρόγραμμα για να το κάνεις αυτό. Στις στροφές 4 και 6 δεν υπάρχει πρόβλημα με τα όρια πίστας γιατί εκεί υπάρχει αμμοπαγίδα. Όταν προσπαθείς να υπολογίσεις που ακριβώς είναι η λευκή γραμμή, είναι δύσκολο».

Φωτογραφίες: Redbullcontentpool.com

Related Articles

Οι «μνηστήρες» για τη θέση του Χάμιλτον στη Mercedes

cars

Οι συζητήσεις Hulkenberg-Red Bull δεν προχώρησαν πολύ

cars

Ρίχνει γέφυρες προς τη Renault η Red Bull

cars

Marko: Φοβού την Mercedes στην F1

cars

Ο Χάμιλτον επέστρεψε στην pole position του GP Ουγγαρίας

cars

Mercedes, McLaren και Racing Point θα μοιράζονται test drivers

cars

Δεν τρέχει αποκλειστικά για τον όγδοο τίτλο ο Χάμιλτον

cars

Τι περιμένουμε από τα ελαστικά στην πρεμιέρα του Μπαχρέιν;

cars

F1: Ποια είναι η Penni Thow η μάνατζερ του Lewis Hamilton;

cars