CARSNEWS
AUTONEWS

Alpina D3 S. Η δύναμη του diesel σε sedan ή station wagon!

Στα τέλη του 2019 η Alpina παρουσίασε την B3 ή αν προτιμάς, το δικό της όραμα όσον αφορά στο πώς πρέπει να είναι μία πολυτελής και sport BMW 3 Series. Ένα sedan ή station wagon με 462 ίππους από έναν τρίλιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που ανεβάζει τον πήχη σε σύγκριση με την M340i όσο περιμένουμε την κορυφαία, M3. Το ίδιο κάνει η γερμανική φίρμα με την ολοκαίνουρια D3 S, που τοποθετείται πάνω από την M340d και δείχνει τι μπορεί να κάνει το sedan της βαυαρικής μάρκας με τις περιποιήσεις της Alpina.

Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο γνωστός και μη εξαιρετέος “B57” twin-turbo εξακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας ο οποίος αποδίδει πλέον 355 ίππους από τις 4.000 έως τις 4.200 σ.α.λ. και 730 Nm ροπής από τις 1.750 (!) έως τις 2.750 σ.α.λ. χάρη στο αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης (καθώς η αξιοπιστία και η μακροζωία είναι υψίστης σημασίας) και τη νέα χαρτογράφηση του κινητήρα. Συνδυάζεται δε με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο το οποίο επωφελείται από νέο software ενώ δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε το standard ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που εξασφαλίζει την βελτιστοποίηση της πρόσφυσης όσο οι τροχοί παλεύουν να περάσουν στον δρόμο την θηριώδη ροπή της D3 S. Κάτι ακόμα που αξίζει να αναφέρουμε είναι ότι αυτή θεωρείται η πρώτη “εξηλεκτρισμένη” Alpina αφού ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί ώστε να χρησιμοποιεί μία μίζα-γεννήτρια 48-volt και έτσι προσφέρει ομαλότερη λειτουργία του συστήματος start/stop και μία μικρή ώθηση που παίρνει τη μορφή ενός άμεσου ηλεκτρικού “boost” που βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού.

Με αυτά καθώς και κάποιες στοχευμένες επεμβάσεις στην ρυθμιζόμενη Alpina Sport ανάρτηση, το σύστημα τετρακίνησης της BMW και το πλαίσιο της 3 Series από τους μηχανικούς της Alpina, η D3 S επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα (4,8 για την Touring έκδοση) και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 273 km/h της τελικής ταχύτητας της (270 km/h για την Touring). Είναι προφανές ότι η D3 S είναι ταχύτερη από την ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h M340d, αλλά έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι δεν είναι καθόλου ταχύτερη στο sprint. Την ίδια ώρα, η D3 S δεν καταναλώνει, κατά μέσο όρο, περισσότερο από 6,4 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα. Η Alpina δεν θα μπορούσε να μην επέμβει και στο σύστημα πέδησης που έχει μεταφερθεί αυτούσιο από την B5 Biturbo και προσφέρει, προαιρετικά και με το ανάλογο αντίτιμο φυσικά, και ένα σύστημα με κεραμικούς δίσκους.

Τέλος, να αναφέρουμε ότι η Alpina D3 S είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία στη Γερμανία με την τιμή της να ξεκινά από τα €70.500 για την sedan και από τα €71.900 για την Touring. Οι πρώτες παραδόσεις δε, είναι προγραμματισμένες για τον ερχόμενο Νοέμβριο.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Τουρισμός για όλους: Αντίστροφη μέτρηση για την «πρεμιέρα» των αιτήσεων – Αυξημένα τα ποσά επιδότησης

cars

Groupe Renault. Σε πλήρη «ηλεκτρική» επίθεση

cars

Στον αστερισμό του Ράλι Ντακάρ 2024 – Τελική δοκιμή για το Audi RSQ e-tron

cars

Ναι, το Hummer επιστρέφει ως ένα ηλεκτρικό 1.000 ίππων!

cars

Ο καιρός σήμερα 21/3/2024

cars

Maserati: Η “Zéda” σημαίνει το τέλος των GranTurismo και GranCabrio.

cars

Λάμπρος Κωνσταντάρας: Μόνο η Φαίη Σκορδά ξέρει τι θα κάνει του χρόνου

cars

Η Bentley Continental GT3 Pikes Peak έχει “τουλάχιστον 750 ίππους”.

cars

Πατέρας Παύλος: Ο viral ιερέας που «σαρώνει» στο TikTok και «μιλά» στις καρδιές των νέων

cars