Η M GmbH συνεχίζει να επεκτείνει την γκάμα της καθώς μετά τις X5 M και X6 M που παρουσίασε την προηγούμενη εβδομάδα, προσθέτει και την M8 Gran Coupe για να τεθεί αντιμέτωπη με τις Porsche Panamera Turbo S και Mercedes-AMG GT 63 4-Door. Ένα κομψό και δυναμικό 4-θυρο coupe που προφανώς βασίζεται στην 8-Series Gran Coupe και επίσης προφανώς μοιράζεται τα μηχανικά του μέρη με τις Coupe και Convertible “αδερφές” του. Αυτό σημαίνει ότι προσφέρεται με έως και 625 άλογα στην κορυφαία, Competition εκδοχή του και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που προσθέτουν πόντους (κυριολεκτικά και μεταφορικά) στον τομέα της ευχρηστίας.
Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο ίδιος twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4,4 λίτρων που παράγει 600 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 750 Nm ροπής από τις 1.800 έως και τις 5.600 σ.α.λ. στην “βασική” έκδοση του και 625 ίππους με 750 Nm ροπής στην Competition. Όπως και στις υπόλοιπες M8, έτσι και στην Gran Coupe, συνδυάζεται με το 8-τάχυτο, M Steptronic, αυτόματο κιβώτιο και το M xDrive σύστημα τετρακίνησης που μεταβάλλει το ποσοστό της ροπής που στέλνει στους δύο άξονες ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Έτσι και παρά την αύξηση των 200mm στο μεταξόνιο, την προσθήκη δύο θυρών και τις διαφορές στο design, η BMW ισχυρίζεται πως η M8 Gran Coupe δεν έχει θυσιάσει το παραμικρό στον τομέα των επιδόσεων και ανακοινώνει 3,3 και 3,2 δευτερόλεπτα για το 0-100 km/h για την standard και την Competition αντίστοιχα, ενώ η τελική ταχύτητα και στα δύο μοντέλα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h ή στα 305 km/h με το προαιρετικό M Driver’s Package.
Αφού μιλάμε για ένα καθαρόαιμο “M” προϊόν όμως, οι επεμβάσεις δεν σταματούν στον κινητήρα και την μετάδοση. Η M8 Gran Coupe εξοπλίζεται με διπλά ψαλίδια εμπρός και μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω και στον standard εξοπλισμό βρίσκουμε και την Adaptive M Suspension που είναι πλήρως (ηλεκτρονικά) ρυθμιζόμενη ως προς την απόσβεση ενώ το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί με δίσκους 396mm και εξαπίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα και δίσκους 380mm πίσω, ώστε να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις. Προαιρετικά δε, είναι διαθέσιμοι και carbon-ceramic δίσκοι. Όσον αφορά στην εμφάνιση, η M8 Gran Coupe ξεχωρίζει χάρη στα φαρδύτερα πίσω φτερά, την M Carbon Roof (ανθρακονημάτινη οροφή), τους νέους προφυλακτήρες, με τον πίσω να φιλοξενεί και την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και τις 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος. Το εσωτερικό δε, διακοσμείται με τις κλασικές σπορ πινελιές που έχουμε δει σε τόσα άλλα μοντέλα της M GmbH στο παρελθόν.