Ποιος θα περίμενε ότι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με μήκος που μετά βίας υπερβαίνει τα 2 μέτρα θα μπορούσε να αναλάβει τον ρόλο ενός επαγγελματικού; Η ερωτήσεις που προκύπτουν είναι τόσο προφανείς όσο και εύλογες αλλά η Citroen αποφάσισε να προσφέρει το Ami σε έκδοση Cargo στοχεύοντας στις λεγόμενες “last-mile” παραδόσεις που στα χαρτιά τουλάχιστον, ταιριάζουν γάντι στο μικροσκοπικό ηλεκτρικό. Η συγκεκριμένη αγορά δεν είναι καθόλου μικρή και δεδομένου ότι μιλάμε για ένα αμιγώς αστικό περιβάλλον, το My Ami Cargo θα μπορούσε να αποτελέσει μία πολύ ενδιαφέρουσα λύση.
Η νέα έκδοση διατηρεί τις διαστάσεις των 2.41 μέτρων σε μήκος και 1.39 μέτρων σε πλάτος αλλά με την αφαίρεση του καθίσματος του συνοδηγού και την τοποθέτηση ενός νέου αποθηκευτικού χώρου στη θέση του, προσφέρει συνολικό χώρο της τάξης των 400 λίτρων με το ωφέλιμο φορτίο να αγγίζει τα 140 κιλά! Επιπλέον, το My Ami Cargo εξοπλίζεται με ένα κάθετο διαχωριστικό που σύμφωνα με την Citroen δεν περιορίζει την ορατότητα και δημιουργεί έναν ξεχωριστό χώρο για τον οδηγό ενώ ένα ρυθμιζόμενο ράφι μπορεί να λειτουργήσει είτε για την αποθήκευση επιπλέον εμπορευμάτων είτε ως ένα είδος γραφείου. Υπό συνθήκες λοιπόν, το My Ami Cargo μπορεί να χωρέσει αντικείμενα με μήκος έως και 1.2 μέτρα που θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει κανείς και ως εντυπωσιακό.
Αυτό που δεν άλλαξε, είναι το κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 6 kW που τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 5.5 kWh. Το συγκεκριμένο setup εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία της τάξης των 75 χιλιομέτρων με την φόρτιση σε μία συμβατική οικιακή πρίζα 220V να απαιτεί μόλις 3 ώρες. Πόντους στην ελκυστικότητα της νέας έκδοσης του Citroen Ami προσθέτει και η τιμή του που ξεκινά από τα €6.490 στη Γαλλία αν και προς το παρόν, η Cargo έκδοση δεν είναι διαθέσιμη εκτός της εγχώριας αγοράς. Αυτό όμως μπορεί να αλλάξει αν υπάρξει ενδιαφέρον…
The post Citroen My Ami Cargo. Ένας λιλιπούτειος μεταφορέας. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr