CARSNEWS
MOTONEWS

Ducati: Παρουσίασε τις νέες Multistrada V4, V4 S και Pikes Peak 2025

Η νέα Multistrada V4 είναι η Ducati που απευθύνεται σε όσους αγαπούν να ταξιδεύουν με άνεση σε κάθε τύπο δρόμου, ενώ την ίδια στιγμή απολαμβάνουν τη σπορ συμπεριφορά που  χαρακτηρίζει τις μοτοσυκλέτες από το Borgo Panigale.

Με τη νέα Multistrada V4, η Ducati ανεβάζει την touring συμπεριφορά της σε πιο υψηλό επίπεδο, χάρη στη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην οδήγηση, ακόμη και όταν είναι πλήρως φορτωμένη, μεγαλύτερη άνεση για τον επιβάτη και νέα ηλεκτρονικά συστήματα που την καθιστούν ασφαλέστερη και με καλύτερες επιδόσεις σε όλες τις οδικές συνθήκες.

Ο νέος μηχανισμός Automatic Lowering Device προσφέρει ευκολία στη χρήση. Στη σπορ οδήγηση, η Multistrada V4 είναι πιο ακριβής και συναρπαστική στην οδήγηση, χάρη στο  βελτιστοποιημένο πλαίσιο.

Ο κινητήρας V4 Granturismo στην έκδοση Euro 5+ διαθέτει εκτεταμένη απενεργοποίηση κυλίνδρων και ισχύ 170 ίππων Προσφέρει επίσης αξιοπιστία και χαμηλό κόστος χρήσης (διαστήματα συντήρησης κάθε 60.000 χιλιόμετρα, αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χιλιόμετρα/24 μήνες και 4 χρόνια εγγύηση 4EVER Ducati).

Η απενεργοποίηση των κυλίνδρων ειδικότερα, μειώνει την κατανάλωση κατά 6%, αυξάνοντας την αυτονομία και την ταξιδιωτική ευχαρίστηση.

Η Multistrada V4 διαθέτει ανανεωμένη σχεδίαση. Είναι επανασχεδιασμένη μπροστά, με πιο επιθετικές αναλογίες και νέα γραφικά, με τις γραμμές της να εκφράζουν δυναμισμό και σπορ χαρακτήρα. Η μπροστινή όψη, ειδικότερα, την φέρνει πιο κοντά στο στυλ της νέας Panigale V4. Ο διπλός μπροστινός προβολέας αναδεικνύεται από τα νέα βαμμένα μέρη που τον πλαισιώνουν πλήρως, υποδηλώνοντας αντίστοιχη στιλιστική αναφορά, παρουσία όπως στις 916 και 1098. Η εξάτμιση έχει πιο αιχμηρό σχήμα και νέο ήχο.

Η Multistrada V4 S ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο εξοπλισμένη με μπροστινό και πίσω σύστημα ραντάρ που υποστηρίζει το Adaptive Cruise Control (ACC), το οποίο κάνει την οδήγηση λιγότερο κουραστική σε μεγάλες διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο και Blind Spot Detection (BSD), το οποίο ειδοποιεί  για την παρουσία οχημάτων που πλησιάζουν στο τυφλό σημείο των καθρεφτών. Στον παραπάνω εξοπλισμό, στο μοντέλο του 2025, προστίθεται η λειτουργία Forward Collision Warning (FCW), η οποία προειδοποιεί τον αναβάτη για πιθανές συγκρούσεις με προπορευόμενο όχημα με μία αναδυόμενη ειδοποίηση στο ταμπλό. Στο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το νέο Ducati Brake Light ενεργοποιεί τώρα και τα φλας για να σηματοδοτήσει τον κίνδυνο πιο άμεσα στα οχήματα που ακολουθούν.

DUCATI MULTISTRADA V4 PIKES PEAK photo1 (1)

Η νέα Multistrada V4 προσφέρει επίσης στον αναβάτη βελτιωμένη ορατότητα κατά τη νυχτερινή οδήγηση, με φώτα στροφής Ducati Cornering Lights που είναι πιο αποτελεσματικά στον φωτισμό του δρόμου όταν η μοτοσυκλέτα είναι σε κλίση και ένα βελτιστοποιημένο σετ προβολέων για μείωση της περιοχής σκιάς μπροστά από τον μπροστινό τροχό. Επιπλέον, η λειτουργία Coming Home επιτρέπει να παραμένει ο προβολέας της μεσαίας σκάλας αναμμένος για λίγα δευτερόλεπτα μετά το σβήσιμο της μοτοσυκλέτας, φωτίζοντας το οδόστρωμα, ώστε να διευκολύνει  την επιστροφή στο σπίτι μέσα στο σκοτάδι.

Με τη νέα λειτουργία DVO (Ducati Vehicle Observer), η  Multistrada V4 γίνεται ακόμα πιο ασφαλής και αποδοτική, χάρη στα ηλεκτρονικά χειριστήρια που μπορούν να λειτουργήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια. Αυτή η λειτουργία υπολογίζει τις κάθετες δυνάμεις που ασκούνται στη μοτοσυκλέτα και τα φορτία που μπορεί να  διαχειριστεί  σε διάφορες συνθήκες οδήγησης, προσομοιώνοντας το σήμα από 70 αισθητήρες για την ενσωμάτωση των δεδομένων που παρέχει η αδρανειακή πλατφόρμα. Το Ducati Vehicle Observer, που αναπτύχθηκε από την Ducati Corse στο MotoGP, βελτιώνει τις στρατηγικές των Cornering ABS, Ducati Wheelie Control (DWC) και Ducati Traction Control (DTC).

DUCATI MULTISTRADA V4 PIKES PEAK photo1 (2)

Η νέα Multistrada V4 διαθέτει επίσης τρία επίπεδα EBC (Engine Brake Control), επιτρέποντας στον αναβάτη να προσαρμόσει το φρενάρισμα που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με το στυλ οδήγησης του. Τέλος, το Electronic Combined Braking System, με τις προηγμένες  λειτουργίες του, διαμορφώνει τη συμπεριφορά στα μπροστινά και πίσω φρένα για να εγγυάται πάντα ιδανικές επιδόσεις στη νέα μοτοσυκλέτα και με βάση το φορτίο. Εκτός από τη στρατηγική εμπρός-προς-τα-πίσω, η οποία διαχειρίζεται το πίσω φρένο ακόμα και όταν χρησιμοποιείται μόνο το μπροστινό χειριστήριο, η νέα Multistrada V4 είναι πλέον εξοπλισμένη με μια νέα στρατηγική πίσω-προς-τα-εμπρός που βελτιστοποιεί την ισχύ πέδησης όταν χρησιμοποιείται μόνο το πίσω φρένο.

Η νέα Multistrada V4 είναι πιο εύκολη στο χειρισμό όταν είναι σταματημένη  και σε χαμηλές ταχύτητες. Χάρη στην εισαγωγή του Automatic Lowering Device, η μοτοσυκλέτα «χαμηλώνει» γρήγορα, με διακύμανση έως και 30 mm, και αυτόματα όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από τα 10 km/h. Όταν ο αναβάτης επιταχύνει, ξεπερνώντας τα 50 km/h, η Multistrada V4 επιστρέφει αυτόματα στο κανονικό ύψος οδήγησης. Το σύστημα λειτουργεί αυτόματα και μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον αναβάτη.

DUCATI MULTISTRADA V4 PIKES PEAK photo1 (3)

Η έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών έχει ανανεωθεί όσον αφορά τη λειτουργία  από τον χρήστη, για πιο αποτελεσματικό και ευέλικτο έλεγχο της ανάρτησης. Το σύστημα διατηρεί φυσικά τις λειτουργίες πλοήγησης στον χάρτη χάρη στην εφαρμογή Ducati Connect app, η οποία υποστηρίζει επίσης την απάντηση κλήσεων στο τηλέφωνο ή ακρόαση μουσικής, χρησιμοποιώντας κράνος εξοπλισμένο με σύστημα ενδοεπικοινωνίας. Η  εντολή για την επιλογή του επιπέδου θέρμανσης για τα γκριπ  στο τιμόνι και στη σέλα  είναι νέα και πιο άμεση.

Η νέα Multistrada V4 είναι εξοπλισμένη με την εκτεταμένη στρατηγική απενεργοποίησης των πίσω κυλίνδρων. Εκτός από τη συγκεκριμένη απενεργοποίηση, όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη και ο κινητήρας στο ρελαντί, η νέα Multistrada V4 διατηρεί τους πίσω κυλίνδρους απενεργοποιημένους και σε άλλες συνθήκες λειτουργίας, προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, οι οποίες μειώνονται κατά 6% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

Αυτή τη στρατηγική, η απενεργοποίηση συμβαίνει και όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με χαμηλές ταχύτητες. Καθώς η ταχύτητα αυξάνεται ή υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο επίπεδο ζήτησης ροπής από το γκριπ του γκαζιού, οι πίσω κύλινδροι ενεργοποιούνται ξανά, διασφαλίζοντας τον χαρακτήρα και τις επιδόσεις της V4 Granturismo. Το σύστημα είναι ενεργό σε όλα τα Riding Modes.

Νέα Ducati Multistrada V4 Pikes Peak

Η νέα Multistrada V4 Pikes Peak είναι  για όσους αγαπούν την πιο σπορ πλευρά της οδήγησης, απολαμβάνουν τις επιδόσεις της στις στροφές  των ορεινών περασμάτων και τους κερδίζει η γοητεία του μονόμπρατσου ψαλιδιού, η ακρίβεια των τροχών 17 ιντσών με σφυρήλατες ζάντες, και η τόλμη των εμπνευσμένων από το MotoGP διακοσμητικών γραφικών. Απευθύνεται στους αναβάτες που θέλουν μία crossover που είναι ταυτόχρονα συναρπαστική στην οδήγηση, κομψή και άνετη.

DUCATI MULTISTRADA V4 PIKES PEAK photo1 (5)

Οι αναρτήσεις Öhlins Smart EC 2.0 έχουν βελτιστοποιηθεί όσον αφορά τις δυνατότητες  τους για να προσφέρουν περισσότερη υποστήριξη στη σπορ οδήγηση και, ταυτόχρονα, μεγαλύτερη άνεση στην touring χρήση. Το σύστημα λειτουργεί σύμφωνα με τη λογική “event based”, συμπεριφορά δηλαδή ανάλογα με την περίσταση, όπως στις Panigale V4 S και Streetfighter V4 S, αυτορρυθμιζόμενη με βάση το στυλ οδήγησης του αναβάτη.

Επιπλέον, χρησιμοποιώντας το αποκλειστικό κουμπί στο αριστερό τμήμα του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί πλέον να επιλέξει τη στρατηγική ελέγχου της ανάρτησης ανεξάρτητα από το επιλεγμένο Riding Mode. Σε αυτή τη μοτοσυκλέτα, μπορεί να ενεργοποιήσει τα  Suspension Modes, Track, Dynamic, Comfort ή Low Grip, αυξάνοντας την υποστήριξη και την ακρίβεια ή την άνεση και τη σταθερότητα, με βάση τον τύπο διαδρομής και τις συνθήκες χωρίς να αλλάξει η απόκριση του κινητήρα ή η συμπεριφορά των ηλεκτρονικών χειριστηρίων.

Η νέα Multistrada V4 Pikes Peak είναι πλέον εξοπλισμένη με EBC (Engine Brake Control) ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα, το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόζει την πέδηση που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με το στυλ οδήγησης και τις συνθήκες. Τέλος, το Electronic Combined Braking System προσφέρει τη στρατηγική εμπρός-προς-τα-πίσω, η οποία διαχειρίζεται το πίσω φρένο με λειτουργία μόνο του μπροστινού χειριστηρίου.

DUCATI MULTISTRADA V4 PIKES PEAK photo1 (4)

Ο κινητήρας έχει βελτιστοποιηθεί για να εμπλουτίσει τα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας, με την προσθήκη του Race Riding Mode, που αναπτύχθηκε ειδικά για αυτήν την έκδοση. Η χαρτογράφηση για αγωνιστικές συνθήκες Race προστίθεται σε μια πιο αγωνιστική στρατηγική για τον κόφτη, ο οποίος εμφανίζεται πιο σταδιακά από ό,τι στη Multistrada V4, προκειμένου να ειδοποιήσει τον αναβάτη εκ των προτέρων και να επιτρέψει πιο αποτελεσματική σπορ οδήγηση όσον αφορά τις αλλαγές σχέσεων στην υψηλή περιοχή ​του στροφόμετρου. Η γρήγορη αλλαγή σχέσεων quickshifter διαθέτει ειδική βαθμονόμηση που επιτρέπει πολύ επιθετικό κατέβασμα ταχύτητας, επιπλέον της εφαρμογής μιας ακόμα πιο άμεσης σύνδεσης  του γκαζιού στη λειτουργία High Power Mode.

Η Ducati Multistrada V4 θα είναι διαθέσιμη στους επίσημους συνεργάτες Πωλήσεων Ducati από τον Φεβρουάριο 2025.

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Related Articles

Test – Honda CL500 (2023)

cars

Ducati Desmo 450MX 2024 – Ιδού η Motocross μοτοσυκλέτα της

cars

Suzuki – «Το GSX-8S είναι ομορφότερο και καλύτερο από το Hornet. Για αυτό είναι πιο ακριβό.»

cars

Νέο Renault Austral: SUV με στόφα πρωταθλητή

cars

ABUS κλειδαριά δισκόφρενου με συναγερμό 10MM 277A RED

cars

Προσοχή: Διαδικτυακή απάτη σε αγορά μοτοσυκλέτας

cars

Η custom Harley του πρωταθλητή δική σας με 43.000 ευρώ

cars

To ηλεκτρικό scooter της Yamaha, με αυτονομία έως και 68 χιλιομέτρων, στα 1.968 ευρώ με την επιδότηση

wp_update-GSkibItV

Θανατηφόρο τροχαίο στην Πιερία: Νεκροί 20χρονοι, μηχανάκι συγκρούστηκε με μοτοποδήλατο

cars