CARSNEWS
F1 & RACES

F1-GP Εμίλια Ρομάνια FP2: Συνεχίζει να είναι ταχύτερος ο Charles Leclerc

Όπως είχε συμβεί και στο FP1 του GP Εμίλια Ρομάνια, του αγώνα της Formula 1 που διεξάγεται πιο κοντά στην έδρα της Ferrari, ο Charles Leclerc έδωσε ελπίδες στους tifosi σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών με την αναβαθμισμένη SF-24.

Αυτή τη φορά, ο Μονεγάσκος διπλασίασε τη διαφορά του στα 0,2 δλ. από τον 2ο, Oscar Piastri με την πολύ καλή McLaren, την απόδοση της οποίας δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί ο Lando Norris, που είχε μια μικρή έξοδο στη μοναδική του γρήγορη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, την οποία εγκατέλειψε.

Πολύ δυνατή επίδοση σημείωσε ο Yuki Tsunoda, για να βρεθεί 3ος με τη Racing Bulls, 0,38 δλ. Μάλιστα, ο Ιάπωνας κατάφερε να βρεθεί εμπρός από αμφότερες τις Mercedes, οι οποίες έφεραν στην Imola το δεύτερο μισό του πακέτου αναβαθμίσεων που ξεκίνησε στο GP Μαϊάμι. O Lewis Hamilton ήταν αυτή τη φορά ταχύτερος από τον team-mate του, George Russell, για μόλις 14 χλστ. του δλ., αλλά αμφότεροι βρίσκονταν 0,4 δλ. μακριά από την κορυφή.

Δυσκολίες με την ισορροπία πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων της Ferrari αντιμετώπισε και ο Carlos Sainz, ο οποίος είχε αρκετές εξόδους από την πίστα με την αναβαθμισμένη SF-24, και βρέθηκε στην 6η θέση, εμπρός από τους δοηγούς της Red Bull, αλλά μισό δλ. μακριά από την κορυφή.

F1 - Carlos Sainz (Ferrari), GP Εμίλια Ρομάνια 2024

Στα χέρια του Leclerc, η Ferrari επέδειξε πολύ καλό ρυθμό αγώνα, παραπλήσιο με αυτόν του Sergio Perez της Red Bull, ο οποίος βρέθηκε στην 8η θέση, πίσω από τον Max Verstappen, ο οποίος απείχε 0,54 δλ. από την κορυφή, παρότι η Πρωταθλήτρια ομάδα παρουσίασε και αυτή αναβαθμίσεις αυτό το τριήμερο.

Ο Verstappen ανέφερε στην αρχή ότι η ισορροπία της Red Bull ήταν καλύτερη από το FP1 με τη μέση γόμα. Οι περισσότερες ομάδες χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα για το ξεκίνημα του FP2, εκτός από τις Mercedes και Alpine, που προτίμησαν τη σκληρή. Ωστόσο, ο ρυθμός του Ολλανδού δεν ήταν καλός στις προσομοιώσεις αγώνα.

Ο Leclerc ζήτησε στα αρχικά στάδια του FP1 από την ομάδα να ελέγξει το σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού της Ferrari. Στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα ελαστικών, ο Russell δεν κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από τις επιδόσεις των Ferrari και του Verstappen με τη μέση γόμα. Στην αντίστοιχη προσπάθειά του, ο Norris άνοιξε πολύ τη γραμμή του στις δύο τελευταίες στροφές και πάτησε στα χαλίκια, εγκαταλείποντας την προσπάθειά του και επιστρέφοντας στα pits.

F1 - Max Verstappen (Red Bull), GP Εμίλια Ρομάνια 2024

Ο Verstappen, στη δική του πρώτη γρήγορη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, ήταν ταχύτερος στο 1o sector, αλλά δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο που είχε σημειώσει με τη μέση γόμα στο 2ο τμήμα της πίστας και ο χρόνος του στο 3ο κομμάτι δεν ήταν ο ταχύτερος όλων, έχοντας πατήσει πολύ στο kerb της εξωτερικής της 12 (Acque Mineralli). Φαίνεται ότι η Red Bull θα πρέπει να βελτιώσει το στήσιμο του μονοθεσίου της κατά τη διάρκεια του βραδιού.

Αργότερα, ο Verstappen ανέφερε ότι ήταν πολύ δύσκολο να προβλέψει τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του, καθώς σε μία περίπτωση, ο εμπρός άξονας βρήκε ξαφνικά πρόσφυση και παραλίγο να τον οδηγήσει σε τετ-α-κέ. O Verstappen αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μία γρήγορη προσπάθεια, όταν τον εμπόδισε ο Hamilton στη Villeneuve (στροφή 6). Ο Βρετανός παραπονέθηκε στον ασύρματο της Mercedes όταν δεν είχε ενημερωθεί εγκαίρως. Νωρίτερα, Fernando Alonso είχε επίσης κάνει παράπονα για τον Hamilton, που σύμφωνα με τον Ισπανό τον εμπόδισε σε δύο γρήγορες προσπάθειες.

A frustrated Fernando in the Friday evening rush hour 📻😩#F1 #ImolaGP pic.twitter.com/iSHA9FT1uW

— Formula 1 (@F1) May 17, 2024

Ο Sainz αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη 2η γρήγορη προσπάθειά του, ευθυγραμμίζοντας το chicane στροφών 14/15 (Variante Alta), ενώ ο Hamilton αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την τελική του γρήγορη προσπάθεια επειδή πάτησε στα χαλίκια της εξόδου της Piratella (στροφή 9).

Στις προσομοιώσεις αγώνα, ο Leclerc είδε τον Perez να τον εμποδίζει και όταν κατάφερε να τον προσπεράσει, του έκλεισε το δρόμο, σε ένα περιστατικό που σημειώθηκε από τη διεύθυνση αγώνων. Λίγο αργότερα, ο Verstappen, ο οποίος δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του Leclerc και του team-mate του, είχε μία έξοδο από την πίστα στην προτελευταία στροφή, ενώ και ο Sainz «βούτηξε» ένα τροχό στα χαλίκια στην έξοδο της Acque Mineralli.

Getting a gap for a quali lap tomorrow could be interesting 👀

Leclerc wasn’t thrilled to come across Perez down at Tosa 👇#F1 #ImolaGP pic.twitter.com/0dhuWPJId9

— Formula 1 (@F1) May 17, 2024

Αξίζει να αναφερθεί ότι με τον Verstappen επικοινωνούσε στον ασύρματο ο μηχανολόγος απόδοσης, Tom Hart, και όχι ο μηχανολόγος αγώνα, Gianpiero Lambiase. Αυτό έγινε για τις ελεύθερες δοκιμές, προς βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ τους, και ίσως υποδεικνύει ότι στο μέλλον ο Hart θα αναλάβει τη θέση του Lambiase, που ήδη διατελεί καθήκοντα επικεφαλής μηχανολόγου της ομάδας.

Την πρώτη δεκάδα στον πίνακα των χρόνων συμπλήρωσαν οι Nico Hulkenberg με τη Haas και ο Fernando Alonso με την αναβαθμισμένη με το μεγαλύτερο πακέτο που έχει προγραμματίσει για τη φετινή χρονιά η Aston Martin.

⚠️⚠️⚠️

Empiezan los problemas para los pilotos. Menos de 10 minutos y así ha sido el trompo del Francés Pierre Gasly 🇫🇷de Alpine con los neumáticos duros ⚪️#F1 #ImolaGP #Formula1 #Alpine #Gasly pic.twitter.com/P7u772QJ0k

— El Formulero (@elformulerof1) May 17, 2024

Πριν καν συμπληρωθεί το πρώτο δεκάλεπτο, ο Pierre Gasly έχασε το πίσω μέρος της Alpine στην έξοδο του chicane των στροφών 14/15 και διέγραψε ένα τετ-α-κέ, ευτυχώς για τον ίδιο χωρίς περαιτέρω συνέπειες. Ο Yuki Tsunoda θα κληθεί να παρουσιαστεί ενώπιον των αγωνοδικών, καθώς έκανε δοκιμαστική εκκίνηση στο τέλος της εξόδου του pit lane, και όχι πριν από το φωτεινό σηματοδότη αυτού, όπως ορίζουν οι σημειώσεις της διεύθυνσης αγώνων.

Η Williams ξεκίνησε τη διαδικασία με αμφότερα τα μονοθέσια στα pits, χωρίς δάπεδο, και τους μηχανικούς να εργάζονται επάνω τους. Ο Alex Albon βγήκε στην πίστα στο 23ο λεπτό και ο Logan Sargeant λίγο αργότερα, χάνοντας ουσιαστικά το πρώτο μισό της διαδικασίας.

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Related Articles

Ντροπή για τη Formula 1 το Τουρκικό GP

cars

Αυτή είναι η Formula 1 του 2026

cars

F1 Academy to collaborate with Champions of the Future on new global karting series

cars

Formula 1: Η νέα δομή στους αγώνες με Sprint

Bury

Έχουν περάσει τα καλύτερα χρόνια του Vettel;

cars

Αστέρι της Formula 1 λιώνει την Alpine A110 στην «Πράσινη Κόλαση» (+video)

cars

Η Ferrari δοκίμασε νέες αναβαθμίσεις της SF-23 στο Φιοράνο

cars

FIA seeking manufacturer for new “lightweight” Halo for 2026 F1 cars

Bury

Οι ΗΠΑ «σάρωσαν» με 99-72 τη Νέα Ζηλανδία και περιμένουν την Ελλάδα στο Mundobasket 2023

cars