CARSNEWS
MOTONEWS

H Kymco ανανεώνει το Downtown GT 350i

Στην τρίτη του γενιά, τo Kymco Downtown GT 350i είναι ένα maxi scooter που συνδυάζει χαρακτηριστικά των κατηγοριών Luxury GT και Sport Touring.

H νέα σχεδίαση είναι σε θέση να προσφέρει εργονομία και μεγαλύτερη άνεση σε οδηγό και συνεπιβάτη.

Η αεροδυναμική προστασία από φέρινγκ και ανεμοθώρακα κάνει σύμφωνα με την Kymco τις μεγάλες διαδρομές περισσότερο άνετες σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Η νέα σέλα δύο επιπέδων διαθέτει αντιολισθητικό κάλυμμα και οι γωνίες που σχηματίζουν τα άκρα του αναβάτη κάνουν ευκολότερο τον χειρισμό.

Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ενισχυμένο ατσάλι προκειμένου να παρέχει στιβαρότητα, ενώ το χωρητικότητας 12,5 λίτρων ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένο στο κέντρο για καλύτερη κατανομή βάρους, άρα και καλύτερη οδική συμπεριφορά. Στα φρένα έχουν επιλεγεί δύο υδραυλικά δισκόφρενα με διπίστονες δαγκάνες, με το τελευταίας γενιάς δικάναλο σύστημα ABS 9.1 της Bosch. Το στάνταρ σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) προσφέρει αυξημένη ασφάλεια στην οδήγηση. Οι τροχοί έχουν μεγαλώσει σε διάμετρο (15” μπροστά, 14” πίσω).

O υγρόψυκτος τετραβάλβιδος κινητήρας των 321 κ.εκ. και απόδοσης 29 ίππων ανήκει στην οικογένεια G5-SC. Πρακτικά, σύμφωνα με την Kymco, σημαίνει μειωμένο βάρος, κατανάλωση και κραδασμοί, αθόρυβη λειτουργία, αυξημένη ιπποδύναμη, χαμηλό κόστος συντήρησης και μεγάλη αντοχή στη σκληρή χρήση. Επιτυγχάνει μείωση των απωλειών τριβών της τάξης του 20% με 30%, σε σχέση με άλλους κινητήρες αυτού του κυβισμού, κάτι που κατά βάση οφείλεται στην επιφανειακή κάλυψη των ελατηρίων του εμβόλου από νιτρίδιο του χρωμίου.

Στην λειτουργία συμβάλλει σημαντικά η γρήγορη απαγωγή θερμότητας, που επιτυγχάνεται με τη νέα σχεδίαση των καναλιών κυκλοφορίας του ψυκτικού υγρού, βελτιώνοντας τη ροή του αέρα. Η ρύθμισή του κινητήρα έχει γίνει με γνώμονα τη γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών του, όπως επίσης και την παροχή ροπής από το ρελαντί. Τα αποθέματα ισχύος είναι ικανά να επιταχύνουν το σύνολο από στάση και εν κινήσει με άνεση.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται προβολείς τεχνολογίας Full Led και DRL (φώτα ημέρας), ενώ προσφέρεται και σύστημα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος (ESS). Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) είναι απενεργοποιούμενο, με το χειρισμό του να γίνεται μέσω μπουτόν στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Το σύστημα Keyless σημαίνει την ύπαρξη ασύρματου κοντρόλ (λειτουργία χωρίς κλειδί), με την εκκίνηση και όλες τις βασικές λειτουργίες να γίνονται μέσω ενός τοποθετημένου κάτω από το τιμόνι κεντρικού περιστροφικού διακόπτη. Μέσω αυτού, ο αναβάτης μπορεί να εκκινήσει το scooter, να ανοίξει τη σέλα και την τάπα του ρεζερβουάρ, όπως επίσης και να κλειδώσει το τιμόνι.

Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι φωτιζόμενος και μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη Fullface. Κάτω από το τιμόνι υπάρχουν δύο ντουλαπάκια που μπορούν φιλοξενήσουν μικροπράγματα, όπως επίσης και δύο θύρες USB (A και C). O πίνακας των οργάνων απαρτίζεται από μια έγχρωμη οθόνη LCD 6”, που προσφέρει εύκολη αναγνωσιμότητα νύχτα και μέρα.

Για την καλύτερη στήριξη του scooter, πέραν του κλασσικού πλαϊνού υπάρχει και κεντρικό σταντ. Τέλος, στη διάθεση του συνεπιβάτη υπάρχουν αναδιπλούμενα μαρσπιέ, καθώς και χειρολαβές.

Η τιμή αγοράς του νέου GT 350i ξεκινάει από τα 5.495€ και καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Related Articles

Μοτοσυκλέτα και Leasing, το επόμενο βήμα

cars

Τι ακριβώς είναι η τεχνολογία ConVeX που παρουσίασε η Ducati στο CES 2019

cars

Πως χρησιμοποιώ την εμπειρία οδήγησης του αυτοκινήτου στην μοτοσυκλέτα

cars

Moto2, Triumph, βιώσιμα καύσιμα και το μέλλον της κινητικότητας

cars

ΕΛ.ΑΣ. – Αναζήτηση πληροφοριών για τροχαίο ατύχημα

cars

Έκρηξη βόμβας στη Σταδίου: Βρέθηκε η μοτοσυκλέτα των δραστών

cars

Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;

Bury

Σοκαριστικό video σύγκρουσης ΙΧ με μοτοσυκλέτα-Η τροχαία αναζητεί τον οδηγό του αυτοκινήτου (Video)

cars

Marc Marquez: “Απόλαυσα τον αγώνα σαν παιδί – Προτιμώ να χάσω έτσι παρά να τερματίσω στη δέκατη θέση”

cars