CARSNEWS
NEW MODELS

H Pirelli ανακοίνωσε τις διαθέσιμες γόμες για τη Monza

Η επιλογή έγινε ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των ποικίλων χαρακτηριστικών της Monza. Εκτός από τις διάσημες ευθείες με τέρμα γκάζι, υπάρχουν και μερικά πιο αργά και τεχνικά κομμάτια τα οποία προστέθηκαν στην εμβληματική Ιταλική πίστα κατά τη διάρκεια των χρόνων ώστε να περιοριστεί λίγο η μέση ταχύτητα. Όπως το Βέλγιο έτσι και η Monza δεν άλλαξε προκαθορισμένη ημερομηνία για το 2020. Η πρότερη εμπειρία δείχνει ότι μπορεί να έχει πάρα πολύ ζέστη αυτή την εποχή, στο τέλος του ιταλικού καλοκαιριού.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

Η Monza είναι ένας από τους κλασικούς προορισμούς στο ημερολόγιο της Formula 1, με τις τελικές ταχύτητες να αγγίζουν τα 360km/h. Αυτό γίνεται γιατί οι ομάδες ελαχιστοποιούν την κάθετη δύναμη ώστε να μειώσουν τις αεροδυναμικές αντιστάσεις στην ευθεία. Χάνουν όμως σε αεροδυναμική πίεση που προσφέρει πρόσφυση στις στροφές. Οπότε τα μονοθέσια στηρίζονται περισσότερο στη μηχανική πρόσφυση των ελαστικών. Με χαμηλή κάθετη δύναμη, μειώνεται το κατακόρυφο φορτίο στα ελαστικά και αυτά έχουν την τάση να γλιστρούν, αυτό αυξάνει τη φθορά.

Αν ο καιρός δεν είναι ιδιαίτερα ζεστός, τα ελαστικά ψύχονται στις μακριές γρήγορες ευθείες της Monza. Όταν συμβαίνει αυτό, δεν έχουν την κατάλληλη θερμοκρασία, για τη στροφή που ακολουθεί.

Πέρυσι ο νικητής του αγώνα Charles Leclerc, ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής. Ήταν μια δημοφιλής νίκη εντός έδρας για τη Ferrari. Ο Leclerc εκκίνησε από την pole και ήταν ο μόνος οδηγός που επέλεξε στρατηγική μαλακής/σκληρής γόμας: Οι υπόλοιποι οδηγοί που έκαναν μια αλλαγή προτίμησαν τη στρατηγική μαλακής/μέσης γόμας. Ο Lewis Hamilton, σταμάτησε δυο φορές και τερμάτισε δεύτερος, στο ίδιο δευτερόλεπτο με το Leclerc – οπότε μια ευρεία ποικιλία στρατηγικών είναι πιθανή στον Ιταλικό αγώνα.

Το απόλυτο ρεκόρ γύρου με 1:19.119 επιτεύχθηκε από το Kimi Raikkonen με Ferrari, δυο χρόνια πριν. O ταχύτερος όμως γύρος στη Monza κρατάει από το 2004. Τον έχει πετύχει ο Rubens Barrichello με Ferrari. Θα είναι φέτος η χρονιά που θα σπάσει αυτό το 16χρονο σημείο αναφοράς;

MARIOISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ F1 ΚΑΙ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

 “Για πρώτη φορά στην ιστορία θα γίνουν επί Ιταλικού εδάφους δυο συνεχόμενοι αγώνες: καθένας με διαφορετική γκάμα γομών. Σε αντίθεση με το Mugello, η Monza είναι γνωστό μέγεθος και οι ομάδες έχουν πληθώρα στοιχείων από τις γόμες, οι οποίες είναι ίδιες με πέρυσι. Παραταύτα τα μονοθέσια είναι πολύ πιο γρήγορα φέτος, ενώ ο καιρός παραμένει ερωτηματικό: Συνήθως είναι ζεστός και στεγνός όμως τα προηγούμενα χρόνια είδαμε και βροχή. Τόσο η στρατηγική της μιας αλλαγής όσο και η στρατηγική των δυο αλλαγών μπορεί να αποδώσουν. Σε αντίθεση με πέρυσι, οι οδηγοί φέτος, έχουν στάνταρ αριθμό σετ από κάθε γόμα. Αυτό επηρεάζει τη στρατηγική και φυσικά το ποια σετ από κάθε γόμα είναι διαθέσιμα στον αγώνα. Αυτό έγινε για να έχουν οι οδηγοί περισσότερες εναλλακτικές και να μπορούν να καθορίσουν τι ελαστικά θέλουν, για τη μέρα του αγώνα.”

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η τελευταία έκδοση της Lancia Stratos της MAT θα είναι στο Salon Prive

cars

Το καινούργιο Audi A4 θα έχει ακόμα πιο χαρακτηριστική εμφάνιση

cars

Rendezvous με τη Ferrari SF90 Stradale στους δρόμους του Μονακό (βίντεο)

cars

Η Renault, επίσημος χορηγός του Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών 2022

cars

H Porsche επενδύει σε 3D εκτυπωμένα πιστόνια!

cars

Με 250 ίππους η νέα Toyota GR Corolla

cars

Τρισδιάστατη ξύλινη επένδυση στην Bentley Flying Spur

cars

Καζαμίας 2020 – Τι θα συμβεί τη χρονιά που έρχεται…

cars

Suzuki Across: Ένα Plug-in υβριδικό RAV4 με άλλα λογότυπα!

cars