CARSNEWS
MOTONEWS

Honda CB400 Super Four – Νέες πληροφορίες από Ιαπωνία

Η πολυθρύλητη επιστροφή του CB400 SF γίνεται ξανά πρωτοσέλιδο στην Ιαπωνία χάρη σε αποκλειστικές πληροφορίες του πιο γνωστού περιοδικού της χώρας.

Τον Οκτώβριο του 2022 η Honda ανακοίνωσε το τέλος παραγωγής για μια σειρά μοτοσυκλετών που, αν και είχαν χαθεί προ πολλού από τα μέρη μας, συνέχιζαν να κατασκευάζονται και να πωλούνται στην Ιαπωνία. Μεταξύ αυτών μια μοτοσυκλέτα που ως παραεισαγωγή έγραψε χρυσές σελίδες στην ελληνική αγορά, η τετρακύλινδρη σε σειρά CB400 Super Four.

Ήδη από την πρώτη στιγμή που η Honda ανακοίνωσε το τέλος του μοντέλου, οι πρώτες φήμες συνέδεαν το γεγονός αυτό με τα επικείμενα γενέθλια 50 ετών μιας οικογένειας που είχε πρωτοεμφανιστεί τον Οκτώβρη του 1974 ως CB400F στην έκθεση Intermot στην Κολωνία. Εύλογα ο ιαπωνικός Τύπος πλημμύρισε με “πληροφορίες” και ψηφιακές δημιουργίες που απεικόνιζαν τη φημολογούμενη νέα γενιά CB400 SF, συνδέθηκε μέχρι και με τον νέο ημιαυτόματο συμπλέκτη E-Clutch της Honda, ωστόσο ακόμη δεν έχουμε δει τίποτε σχετικό επί του πρακτέου.

Τώρα το περιοδικό Young Machine επανέρχεται στο θέμα με ένα σημερινό (Πέμπτη 27.6.2024) αποκλειστικό, σύμφωνα με το οποίο έχει πληροφορίες που επιβεβαιώνουν ότι η Honda ετοιμάζει τη διαδοχή με μια νέα οικογένεια CB400. Σύμφωνα με το δημοσίευμα θα προκύψουν ξανά δύο εκδόσεις στη λογική που γνωρίζαμε, δηλαδή ένα γυμνό Super Four κι ένα με φέρινγκ που προφανώς θα διαδεχτεί την έκδοση Super Bol d’ Or.

honda cb400 super four studio 2022 7

Honda CB400 Super Four (αριστερά) και CB400 Super Bol d’ Or (δεξιά) Final Edition 2022, η τελευταία γενιά στην Ιαπωνία πριν τη λήξη παραγωγής τους

Σχεδιαστικώς οι Ιάπωνες ισχυρίζονται πως η Honda θα διατηρηθεί κοντά στην οικεία σιλουέτα του CB400 που ελάχιστα άλλαξε από το 1992 ως και σήμερα, άρα μιλάμε για ένα κλασικής όψης γυμνό roadster, στρογγυλοφάναρο με τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα.

Όσο για την κινητήρια μονάδα, αυτή αναμένεται να είναι ολοκαίνουργια και σε καμιά περίπτωση μια εκσυγχρονισμένη μορφή της προκατόχου της. Το δημοσίευμα μιλά για έναν υγρόψυκτο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα με απόδοση που εκτιμάται πως δε θα ανταγωνιστεί τους 77 ίππους του Kawasaki ZX-4R, αλλά θα είναι πιθανότατα ισχυρότερος των 52 ίππων του απερχόμενου CB400 Super Four.

Το ιαπωνικό άρθρο μας λέει επίσης πως, κατά τις πηγές του, η επιστροφή του CB400 Super Four εκτιμάται για το Φθινόπωρο του 2025, ενώ η κατασκευή του μάλλον θα ανατεθεί στην κινέζικη πτέρυγα της Honda, τη Wuyang Honda και το εργοστάσιό της στην πόλη Guangzhou.

Τέλος, αναφέρει και κάποιες φήμες για παράλληλη κυκλοφορία ανάλογης έκδοσης 500 κυβικών εκατοστών, κάτι που ωστόσο αναφέρεται με μεγάλη επιφύλαξη.

Πηγή: Young Machine

>>> Η κεντρική φωτογραφία είναι προϊόν ψηφιακής επεξεργασίας και δεν ανταποκρίνεται απαραιτήτως σε πραγματικό μοντέλο.

Related Articles

Andeli Mototouring: Τυνησία με μοτοσυκλέτα

cars

Γνωστός μοτοσικλετιστής ο 73χρονος που έχασε τη ζωή του σε τροχαίο στην Αργολίδα

cars

Peugeot PM-03 Adventure – H ιδέα του Oberdan Bezzi για το νέο μοντέλο

cars

Ήρθαν στην Ελλάδα οι νέες Kove 450 Rally

Bury

Η μηχανή που δεν μπορεί να ανατραπεί

cars

VIDEO: Ρίχνει μοτοσυκλέτα με το αυτοκίνητο του για μια χειρονομία!!!!

cars

Malaguti Spectre GP 125: Super παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας

cars

VIDEO: Κόπηκε στα 2 και αυτός έκλαιγε για την μοτοσυκλέτα του

cars

Voge DS900X: Το Adventure των 900 κυβικών που κοστίζει κάτω από 10 χιλιάδες

cars