CARSNEWS
AUTONEWS

Hyundai: Αμφίβολο το μέλλον των i30 N και Kona N.

Πριν από 5 χρόνια μόλις η Hyundai λάνσαρε στην αγορά το i30 N. Δύσκολο να το χωρέσει το μυαλό αν δει κανείς την γκάμα της κορεατική εταιρίας και τα άλματα που έχει κάνει από τότε. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα η Hyundai κατάφερε να καταξιωθεί σε έναν χώρο που δεν είχε ουσιαστική παρουσία μέχρι το 2017 και έκτοτε έχουμε δει την N Performance να προσθέτει στην οικογένεια της μοντέλα όπως το Kona N, το i20 N, το Veloster N και το Elantra N στην άλλη όχθη του Ατλαντικού και να ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, το επερχόμενο Ioniq 5 N. Ο κόσμος έχει αλλάξει από το 2017 όμως και οι κανονισμοί Euro 7 που όπως όλα δείχνουν θα είναι ακόμα αυστηρότεροι όσον αφορά στις εκπομπές των βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων, επιβάλει μεγάλες αλλαγές και στις εταιρίες. Για την Hyundai N Performance συγκεκριμένα, το Euro 7 μάλλον σημαίνει το τέλος του δίλιτρου, υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 250-280 ίππων και αυτό προφανώς σημαίνει το τέλος των i30 N και Kona N.

Η μεγάλη πρόκληση τώρα είναι οι κανονισμοί εκπομπών ρύπων, το Euro 7, που έχει σχεδόν οριστικοποιηθεί και δεν είναι όσο τρελό θα μπορούσε να είναι.

Φυσικά, κάποιοι κινητήρες θα περάσουν στην Euro 7 εποχή αλλά δεν θα επιβιώσουν όλοι οι κινητήρες που έχουμε σήμερα.[..] Ο κινητήρας του i20 N φυσικά θα επιβιώσει – τον χρησιμοποιούμε σε διάφορες εφαρμογές όπως γνωρίζετε. Ο δίλιτρος θα καταργηθεί αργά ή γρήγορα αλλά πιστεύω πως έχουμε έναν καλό αντικαταστάτη διαθέσιμο, ίσως όχι για όλες τις αγορές αλλά με τον 2.5 turbo θεωρώ πως μπορούμε ακόμα να βγάλουμε κάποια ισχυρά N.

Δήλωσε ο πρώην επικεφαλής R&D της N Performance και νυν τεχνικός σύμβουλος της κορεατικής μάρκας, Albert Biermann, ανακοινώνοντας εμμέσως πλην σαφώς το τέλος των i30 N και Kona N για την ευρωπαϊκή αγορά κάποια στιγμή στο μέλλον. Το σημαντικό όμως είναι ότι υπάρχουν λύσεις και ο Biermann δεν δυσκολεύεται ιδιαίτερα να φανταστεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό i30 N. “Θα χρειαστεί χρόνος για να γίνει σωστά” αναφέρει χαρακτηριστικά και είναι απόλυτα λογικό ενώ συμφωνεί και με την φιλοσοφία της Hyundai που μέχρι τώρα μας δείχνει πως δεν κάνει βιαστικές κινήσεις για το θεαθήναι αλλά μελετά προσεκτικά τις επόμενες κινήσεις της, επενδύοντας στην μεθοδική εξέλιξη των μελλοντικών προϊόντων και τεχνολογιών της. Η κορεατική μάρκα έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μας με την συνέπεια της και έτσι, αν και θα μας λείψει ο σχεδόν παλιομοδίτικος, δίλιτρος turbo βενζινοκινητήρας, ανυπομονούμε για την επόμενη μέρα της N Performance.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Και η Audi επιστρέφει στο Le Mans το 2023!

cars

Kosmoride. Εξελίσσεται ψηφιακά

cars

Seat  Leon. Διαθέσιμο και δίλιτρο TSI κινητήρα 190 ίππων και DSG κιβώτιο

cars

Νέο Mitsubishi Eclipse Cross. Με λίγες αλλά στοχευμένες αλλαγές.

cars

BMW i4 με έως 600 km αυτονομίας

cars

Daytona M9 50. Νέα πρόταση

cars

Η Porsche εξελίσσει ένα ηλεκτρικό σύστημα με 4 ηλεκτροκινητήρες!

cars

Ford Ranger Raptor Black Force by Βροχίδης-Χατζής. Ακόμη πιο βελτιωμένο

cars

Ανακοινώθηκαν τα προγράμματα των Κυπέλλων Αναβάσεων για το 2024

cars