CARSNEWS
AUTONEWS

Mercedes-AMG GLE 63 Coupe. Με την παραδοσιακή συνταγή!

Ο ρυθμός με τον οποίο η Mercedes-AMG εξαπλώθηκε το 2019 ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακός και η γερμανική εταιρία ελπίζει να συνεχίσει το 2020 εκεί που σταμάτησε. Έτσι, δεν προκαλεί έκπληξη η παρουσίαση της GLE 63 Coupe, τόσο σε standard μορφή όσο και στην αναβαθμισμένη από πλευράς ιπποδύναμης, “S”, η οποία θα τεθεί αντιμέτωπη με μοντέλα όπως η Porsche Cayenne Coupe συμπληρώνοντας την γκάμα της βασικής GLE Coupe και προσφέροντας την παραδοσιακή συνταγή της AMG γι’ αυτούς που αναζητούν ένα μεγάλο SUV-coupe με περισσότερη δύναμη απ’ ότι χρειάζεται οποιοσδήποτε.

Καταρχάς, η Mercedes-AMG GLE 63 Coupe είναι πάρα πολύ εύκολο να αναγνωριστεί και να ξεχωρίσει από τα… υποδεέστερα αδερφάκια της. Φροντίζουν γι’ αυτό οι νέοι, σαφώς πιο αγριεμένοι προφυλακτήρες με τον εμπρός να ενσωματώνει το splitter χαμηλά και τον πίσω, τον διαχύτη με την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, η κλασική πλέον “Panamericana” γρίλια και τα χαρακτηριστικά φουσκώματα (βλ. “powerdomes”) στο καπό. Το πακέτο συμπληρώνουν όπως πάντα οι standard ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών ενώ προαιρετικά, προσφέρεται και το “Night Package” που κάνει τις απολήξεις της εξάτμισης, τα μαρσπιέ, το splitter, τα καλύμματα των καθρεπτών και τα περιγράμματα των παραθύρων μαύρα, για επιπλέον θεατρικότητα στην εμφάνιση.

Όσον αφορά στο εσωτερικό, οι διαφορές περιορίζονται στα καθίσματα με την Nappa επένδυση και τα ανθρακονημάτινα διακοσμητικά. Στην κεντρική κονσόλα έχουν προστεθεί κάποια επιπλέον χειριστήρια (για την ρύθμιση της ανάρτησης, του συστήματος ελέγχου ευστάθειας κλπ) ενώ το MBUX σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης εμπλουτίζεται με επιπλέον οθόνες, ανάλογες της φιλοσοφίας του μοντέλου.

Κάτω από το καπό δε, βρίσκεται ο κλασικός twin-turbo V8 της γερμανικής εταιρίας, στην mild-hybrid εκδοχή του. Αυτό σημαίνει ότι συνδυάζεται με μία μίζα-γεννήτρια 48V που προσφέρει 22 ίππους και 250 Nm επιπλέον όταν οι συνθήκες το απαιτούν. Ο βενζινοκινητήρας πάντως, είναι σε θέση να παράγει 571 ίππους και 750 Nm ροπής στην απλή GLE 63 Coupe και 612 ίππους με 850 Nm ροπής στην “S” έκδοση. Όταν οι ρυθμοί μειώνονται και επιλέγεται το “Comfort” mode, τότε αναλαμβάνει το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για να μειωθεί η κατανάλωση ενώ για τα υπόλοιπα μηχανικά της κορυφαίας GLE Coupe, αξίζει να αναφέρουμε το 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το 4Matic σύστημα τετρακίνησης, την standard AMG Ride Control αερανάρτηση που συνδυάζεται με το ενεργό σύστημα ελέγχου των κλίσεων AMG Active Ride Control και τέλος, το πανίσχυρο σύστημα πέδησης που αποτελείται από δίσκους 400 χιλιοστών με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 370 χιλιοστών με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω (προαιρετικά είναι διαθέσιμα και carbon-ceramics).

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

«Πόλεμος» Νέας Δημοκρατίας και Κασσελάκη για το τρίπτυχο «Πατρίδα – Θρησκεία

cars

Στο Λουξεμβούργο για Eurogroup και Ecofin ο Κωστής Χατζηδάκης

cars

Νέο Audi Α3 Sportback. Σύγχρονο σε όλα του

cars

Subaru. Φέρνει το test drive σε εσάς

cars

Αισιόδοξοι για την υγεία της 20χρονης φοιτήτριας που προσβλήθηκε από μηνιγγίτιδα και ακρωτηριάστηκε οι γιατροί

Bury

Alfa Romeo Giulia &Stelvio MY2020. Aναβαθμισμένες

cars

Survivor – Τζέιμς Καφετζής: Δεν έχω αποφασίσει αν θέλω να παραμείνω ή να αποχωρήσω

Bury

Με ζημιές ή μηδενικά κέρδη έξι στις δέκα επιχειρήσεις στην Ελλάδα – Μόνο το 1% των εταιρειών πληρώνει το 66% του φόρου εισοδήματος

cars

Το Ράλλυ Ακρόπολις στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο

cars