CARSNEWS
MOTONEWS

O Μαρκ Μαρκέζ προ των πυλών της εργοστασιακής Ducati για το 2025

MOTOGP

S24 AUTO

AP Photo/Jose Breton
Second placed Spain’s rider Marc Marquez of the Gresini Racing MotoGP celebrates after the MotoGP race of the Spanish Motorcycle Grand Prix at the Angel Nieto racetrack in Jerez de la Frontera, Spain, Sunday, April 28, 2024. AP PHOTO/JOSE BRETON

Μια τιτανομαχία στην κορυφή του MotoGP προδιαγράφεται για τη σεζόν του 2025, μεταξύ των Φραντσέσκο Μπανάια και Μαρκ Μαρκέζ στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, μετά την απόφαση του πρωτοπόρου του φετινού πρωταθλήματος Χόρχε Μαρτίν να υπογράψει στην Aprilia.

Η ανακοίνωση του Μαρτίν από την Aprilia άνοιξε το δρόμο για την αναβάθμιση του Μαρκ Μαρκέζ στην εργοστασιακή Ducati το 2025 – που αναμένεται σύντομα να ανακοινωθεί και επίσημα. Ο Ισπανός αποχώρησε στο τέλος του 2023 από τη Honda, με την οποία κατέκτησε τα έξι παγκόσμια πρωταθλήματά του στο MotoGP, για να υπογράψει φέτος στη Gresini Racing, “δορυφορική” ομάδα της Ducati.

Όμως, στο φετινό πρωτάθλημα του MotoGP επικεφαλής είναι ο Χόρχε Μαρτίν της Pramac Ducati, επίσης “δορυφορικής” ομάδας του ιταλικού εργοστασίου. Η Ducati θέλησε το 2025 να τοποθετήσει δίπλα στον δις πρωταθλητή της Φρανσέσκο Μπανάια τον Χόρχε Μαρτίν, αλλά ο Μαρκέζ έκανε σαφές ότι δεν θα δεχόταν να είναι ο αντικαταστάτης του Μαρτίν στην Pramac.

Η Ducati φέρεται να πανικοβλήθηκε από την κίνηση αυτή του Μαρκέζ -ο οποίος φέτος έβγαλε στην επιφάνεια τον παλιό, καλό του εαυτό- και να του πρότεινε τη θέση στην εργοστασιακή της ομάδα δίπλα στον Μπανάια για το 2025 – κίνηση η οποία ώθησε τον Μαρτίν να δεχθεί για τη νέα σεζόν την πρόταση της εργοστασιακής Aprilia.

Έτσι, όλα δείχνουν ότι το 2025 ο Μαρκ Μαρκέζ θα επιστρέψει σε εργοστασιακή ομάδα, της Ducati – και έτσι και στη διεκδίκηση του έβδομου τίτλου του στο MotoGP, σε μια μάχη που αναμένεται συναρπαστική με τον Μπανάια.

Και μια μάχη αναμφίβολα δύσκολη στη διαχείριση από τη διοίκηση της εργοστασιακής Ducati, καθώς οι Μπανάια και Μαρκέζ είχαν στο παρελθόν το δικό τους μερίδιο σκληρών μαχών, που δεν ήταν πάντοτε καθαρές.

Ο Μαρκέζ κέρδισε τον τελευταίο του τίτλο το 2019, αλλά έκτοτε έμεινε στις σκιές λόγω τραυματισμών και προβλημάτων των μοτοσικλετών της Honda. Με τη φετινή του μετακίνηση στη Gresini Racing ήρθε και πάλι στο φως, και με τρεις διαδοχικές παρουσίες στο βάθρο είναι τώρα τρίτος στη βαθμολογία, 35 βαθμούς πίσω από τον Μάρτιν και με τον Μπανάια ανάμεσα στους δύο.

Related Articles

Voge 300DS adventure: Με μόλις 8 ευρώ τη μέρα παίρνεις μοτοσυκλέτα

cars

Aprilia SR GT Replica: Στην πόλη με τον ‘αέρα’ του MotoGP

cars

Αμπελόκηποι: «Ξάπλωσε» μοτοσυκλέτα της ΔΙΑΣ για να μην τον πιάσουν!

cars

Πρώην μοντέλο εμβόλισε με το αυτοκίνητό της μοτοσυκλέτα – Τραυματίστηκε σοβαρά μία 59χρονη – e-thessalia.gr

cars

Ποια τα ιδανικά χιλιόμετρα που πρέπει να έχει μία μεταχειρισμένη;

cars

ΕΛ.ΑΣ. – Αναζήτηση πληροφοριών για τροχαίο ατύχημα

cars

Θανατηφόρο τροχαίο στην Ηλεία – Νεκρή μία γυναίκα μετά από σύγκρουση οχημάτων

cars

Μια κλασική Honda ακόμα πιο σπέσιαλ

cars

Ducati Desert X: Ίσως ότι πιο δυνατό οδηγήσαμε!

cars