Ο Jim Perkins, πρώην γενικός διευθυντής της Chevrolet και σωτήρας της Corvette, πέθανε σε ηλικία 83 ετών στη Charlotte στη North Carolina την περασμένη Παρασκευή. Επί μακρόν πιστός στη Chevrolet, ο Perkins θήτευσε επίσης ως στέλεχος της Toyota Motor Sales ΗΠΑ πριν από την επιστροφή του στην ιστορική αμερικανική φίρμα το 1989.
Ο Perkins ξεκίνησε στην General Motors στη δεκαετία του ’60, δουλεύοντας στη γραμμή που μετέτρεπε τα επιστρεφόμενα ανταλλακτικά της εγγύησης σε σκραπ. Ενώ εργαζόταν σε αυτή τη βαρετή θέση, ερωτεύτηκε τη Chevrolet και ονειρευόταν να ανοίξει αντιπροσωπεία της. Ο Perkins ανελισσόταν γρήγορα μέσα στην ιεραρχία της GM για 20 χρόνια, φτάνοντας τελικά στη θέση του γενικού διευθυντή της Chevy.
Στη συνέχεια, έφυγε από την General Motors το 1984, εργαζόμενος για πέντε χρόνια στην Toyota για να λανσάρει τη Lexus, τότε νέο βραχίονα πολυτελείας της ιαπωνικής εταιρείας. Φυσικά, η Lexus κατέληξε σε μια λαμπρή επιτυχία. Μέχρι το 1989 ήταν δεσμευμένος να μην εργαστεί για άλλη εταιρεία, επιστρέφοντας στην General Motors σε μια εποχή που η Chevrolet ήταν ανύπαρκτη σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες που γοήτευαν τους αγοραστές.
Ο Perkins θέλησε να επαναφέρει τη Chevy στο προσκήνιο και αυτό περιeλάμβανε στον εταιρικό άξονα της αναδιάρθρωσης την κατάργηση της Corvette. Ο Perkins βρήκε τα κεφάλαια που χρειάζονταν για να σώσει το εμβληματικό σπόρτσκαρ, ανακατανέμοντας τις δαπάνες και μεταφέροντας κεφάλαια από το μάρκετινγκ στο μηχανολογικό τμήμα. Αυτή ήταν μια κρίσιμη κίνηση για την τελική δημιουργία της C5 Corvette, η οποία τελικά λανσαρίστηκε το 1997 και έφερε τη ’Vette στην πρώτη γραμμή των σπορ αυτοκινήτων.
Λίγο ύστερα από την ανάκαμψη της Chevrolet, ο Perkins πήρε σύνταξη και αποσύρθηκε στο Texas. Αυτό δεν κράτησε όμως για πολύ και σύντομα μετακόμισε στη North Carolina για να τεθεί επικεφαλής του 100μελούς δικτύου της Hendrick Automotive Group. Από το 2005, πέρασε τέσσερα χρόνια μεταξύ λιανικών πωλήσεων και πωλήσεων αγωνιστικών αυτοκινήτων, και στη συνέχεια ξεκίνησε μια νέα επιχείρηση για τη Hendrick, επικεντρωμένη στην αποκατάσταση κλασικών αυτοκινήτων, αγωνιστικών και Camaro υψηλής απόδοσης.
Ο θάνατος του Perkins είναι μεγάλη απώλεια για την αμερικανική κοινότητα της Corvette. Το National Corvette Museum ήδη αναφέρει την υποστήριξη από μέγα πλήθος οπαδών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η βαθιά επιρροή του στη Chevrolet και στη Lexus θα συνεχιστεί για πολλά χρόνια.