CARSNEWS
AUTONEWS

Renault Captur και Clio E-Tech. Τώρα και υβριδικά!

Η Renault εμπλουτίζει την γκάμα του νέου Clio και του νέου Captur με τις αντίστοιχες υβριδικές εκδόσεις. Εκδόσεις που αναγνωρίζονται από το χαρακτηριστικό “E-Tech” αλλά ακολουθούν δύο διαφορετικές φιλοσοφίες για να καταλήξουν στο ίδιο ζητούμενο. Από τη μία λοιπόν, έχουμε το Clio E-Tech που εντάσσεται στην κατηγορία των υβριδικών αυτοκινήτων και εξοπλίζεται με ένα συμβατικό σύστημα που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ενώ όμως ακούγεται απλοϊκό για ένα υβριδικό σύστημα να χρησιμοποιεί έναν ατμοσφαιρικό 1600άρη, το ευφυές στο σύστημα που έχει εξελίξει η γαλλική εταιρία είναι ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεται το hardware μέσω του “DHT”, αυτόματου κιβωτίου.

Το σύστημα έχει την δυνατότητα να ορίζει την χρήση του βενζινοκινητήρα ή των ηλεκτροκινητήρων ανεξάρτητα και η λογική πίσω από την διαχείριση βασίζεται στην βέλτιστη λειτουργία του κινητήρα. Αυτό ισχύει για όλα τα υβριδικά αλλά η Renault το επιτυγχάνει με απλό, ελαφρύ και προσιτό τρόπο – χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το Clio E-Tech είναι μόλις 10 κιλά βαρύτερο από το diesel ενώ η γαλλική εταιρία υπόσχεται πως θα είναι φθηνότερο από το αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο. Σε αυτό συνεισφέρει και η μικρή μπαταρία που δεν υπερβαίνει σε χωρητικότητα τις 1,2 kWh αλλά η Renault ισχυρίζεται πως δεν χρειάζεται κάτι περισσότερο καθώς με αυτά τα δεδομένα και σε αστικό περιβάλλον, το Clio E-Tech περνά το 80% του χρόνου λειτουργίας του σε ηλεκτρικό “mode”. Κατά τα άλλα, δεν παρέχονται πολλά νούμερα, εκτός του ότι το σύστημα παράγει 140 ίππους, εκπέμπει σαφώς λιγότερο από 100 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο και επιταχύνει το Clio από τα 80, στα 120 km/h σε 6,9 δευτερόλεπτα.

Η προσέγγιση της Renault όσον αφορά στο υβριδικό σύστημα του Captur όμως, είναι διαφορετική καθώς το γαλλικό SUV είναι plug-in υβριδικό, χρησιμοποιεί μεγαλύτερη μπαταρία 9,8 kWh, είναι ισχυρότερο καθώς προσφέρει 160 ίππους και εξοπλίζεται με ηλεκτρική αρχιτεκτονική 400V. Αυτό σημαίνει ότι έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 50 χιλιομέτρων ενώ η τελική ταχύτητα στο ηλεκτρικό “mode” περιορίζεται στα 135 km/h ενώ το “απλά” υβριδικό Clio, δεν μπορεί να ταξιδεύει ηλεκτρικά με ταχύτητα μεγαλύτερη των 60 km/h. Είναι σαφές ότι το μεν Clio εστιάζει στην αστική κινητικότητα και προσφέρει τα μεγαλύτερα οφέλη εκεί, ενώ το plug-in υβριδικό Captur είναι περισσότερο all-rounder.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Νέο Nissan Qashqai. Ο εξηλεκτρισμός το οδηγεί στο μέλλον!

cars

Η Audi θυμάται το TT και λανσάρει μία νέα έκδοση.

cars

Η Lamborghini θα παρουσιάσει κάτι “μπροστά από την εποχή του”.

cars

Audi. Με διευρυμένη γκάμα plug-in υβριδικών εκδόσεων

cars

Nissan. Αποκαλύφθηκε και στη χώρα μας

cars

Η Alpina B3 Touring είναι έτοιμη και έρχεται στην Φρανκφούρτη!

cars

Η Maserati είναι τόσο προκλητική όσο πρέπει για την MC20!

cars

Η Lexus οραματίζεται το μέλλον με ένα νέο πρωτότυπο.

cars

Toyota: Το κερασάκι στην τούρτα θα είναι ένα hypercar 1.000 ίππων για τον δρόμο.

cars