CARSNEWS
AUTONEWS

Volvo P1800 Cyan. Έτσι κάνουν τα restomods οι Σουηδοί!

Η νοσταλγία πουλάει. Δεν το λέω εγώ, αλλά το αποδεικνύουν με τις πράξεις τους οι κατασκευαστές που λανσάρουν στην αγορά το ένα “continuation” μοντέλο μετά το άλλο για να εξαργυρώσουν την αγάπη του κόσμου για τα κλασικά αυτοκίνητα. Vintage μοντέλα που κατασκευάζονται σήμερα και πωλούνται σε εξωφρενικές τιμές και τα παραδείγματα είναι πολλά. Από τη μία, έχουμε τα προαναφερθέντα “continuation” που αποτελούν ακριβές αντίγραφο του… αυθεντικού, σαν να συνεχίζεται η παραγωγή μερικές δεκαετίες μετά τον τερματισμό της (εξ ου και το όνομα τους) και από την άλλη, τα restomods που αναμιγνύουν τον κλασικό σχεδιασμό ενός παλαιού μοντέλου με σύγχρονες τεχνολογίες. Το εντυπωσιακό Volvo P1800 Cyan, ανήκει στην δεύτερη κατηγορία.

Φυσικά, βασίζεται στο πανέμορφο, εμβληματικό Volvo 1800 της δεκαετίας του ’60 αλλά για να αντέξει ο… γερόλυκος αυτά που είχε στο μυαλό της η Cyan Racing, έπρεπε να δυναμώσει. Έτσι, το πλαίσιο και το αμάξωμα ενισχύθηκαν με ανθρακονήματα και ατσάλι υψηλής αντοχής, η καμπίνα μετατοπίστηκε ελαφρώς και τα μετατρόχια μεγάλωσαν ώστε να βελτιωθεί το “πάτημα” του αυτοκινήτου. Για τον ίδιο λόγο η πίσω ανάρτηση με τον ημιάκαμπτο άξονα αντικαταστάθηκε από μία πολύ πιο σύγχρονη και πολύ πιο σπορ διάταξη πολλαπλών συνδέσμων ενώ τα αμορτισέρ και στους τέσσερις τροχούς είναι νέα και ρυθμιζόμενα. Οι ζάντες ελαφρού κράματος δε, είναι σφυρήλατες, 18 ιντσών, ντύνονται με ελαστικά Pirelli P Zero και φιλοξενούν το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με τα τέσσερα αεριζόμενα δισκόφρενα και τις τετραπίστονες δαγκάνες.

Όλα αυτά είναι απαραίτητα καθώς κάτω από το καπό δεν βρίσκεται κάποιος αναιμικός βενζινοκινητήρας από περασμένες δεκαετίες αλλά ένα πρακτικά αγωνιστικό σύνολο με χωρητικότητα 2,0 λίτρων – περίπου το ίδιο που χρησιμοποιούνταν και στο Volvo S60 TC1 αγωνιστικό της Cyan Racing. Ο κινητήρας αυτός στροφάρει στις 7.700 σ.α.λ. και παράγει 420 άλογα και 455 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο της Holinger. Η ισχύς περνά στον δρόμο από τους τροχούς του πίσω άξονα φυσικά, μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης που μεγιστοποιεί την πρόσφυση προσφέροντας παράλληλα δυνατότητες torque-bias. Κάπως έτσι, δημιουργείται το πακέτο που ονομάζεται P1800 Cyan. Ένα restomod με 420 άλογα για 990 κιλά, χωρίς σύγχρονα βοηθήματα όπως σύστημα ευστάθειας ή ABS. Πλήρως αναλογικό. Να σημειώσουμε δε, ότι οι Volvo και Cyan Racing ανακοίνωσαν ότι το εν λόγω μοντέλο δεν είναι κάποιο one-off αλλά θα περάσει σε (περιορισμένη) παραγωγή με την τιμή του να φημολογείται πως ξεκινά από τα €425.000 και να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την διαμόρφωση που θα επιλέξει ο εκάστοτε πελάτης!

The post Volvo P1800 Cyan. Έτσι κάνουν τα restomods οι Σουηδοί! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ο. Τζ. Σίμπσον: Μόνο με σύμφωνο εμπιστευτικότητας τον είδαν συγγενείς και φίλοι λίγο πριν πεθάνει

Bury

Alfa Romeo Giulia GTA. Σωστή επιλογή για ποδαρικό από γνωρίζοντες

cars

Πιο μαύρη από ποτέ. Αυτή είναι η απόκοσμη BMW VBX6!

cars

Formula 1: Ο Πέρεζ πήρε τον «εμφύλιο» της Red Bull στο Αζερμπαϊτζάν

cars

Νέο Fiat 500X Connect. Η τεχνολογία με στιλ

cars

Πέντε ιστορικές μονές της Πελοποννήσου

cars

Ποιοι προηγούνται στις προκριματικές εκλογές για το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ

Bury

Fiat 500. Ανέκαθεν έδινε έμφαση στη σχεδίαση

cars

Hyundai, Ford και Toyota δεσμεύονται σε ένα υβριδικό WRC.

cars