Η Mercedes-AMG παρουσίασε και επίσημα τις κορυφαίες A 45 4MATIC+ και CLA 45 4MATIC+ οι οποίες φορούν τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα παραγωγής με απόδοση που φτάνει έως και τους 421 PS!
Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 387 PS / 480 Nm και με 421 PS / 500 Nm. Όλη αυτή η δύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift DCT 8G και του συστήματος τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ με AMG Torque Control. Επιλεκτικά, η δύναμη μπορεί να μεταφερθεί στους πίσω τροχούς χάρη στη λειτουργία Drift mode και το πίσω διαφορικό με δύο πολύδισκους συμπλέκτες (ένα για κάθε τροχό) δίνοντας τη δυνατότητα πλαγιολισθήσεων.
Η A 45 επιταχύνει από τα 0-100km/h σε 4,0″ (3,9″ για την έκδοση S) ενώ η CLA 45 χρειάζεται 4,1″ (4,0″ για την έκδοση S). Όσο για την τελική ταχύτητα, αυτή είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h, με τον κόφτη να μετατοπίζεται στα 270 km/h στις εκδόσεις S (πακέτο AMG Driver‘s Package). Η μέση κατανάλωση των μοντέλων διαμορφώνεται μεταξύ 8,1-8,4 lt/100km και οι εκπομπές CO2 από 185-192 g/km ανάλογα με την έκδοση.
Σχεδιαστικά, στο εμπρός μέρος η A 45 ξεχωρίζει από τη διαφορετική γρίλια με κάθετα στοιχεία, τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με αεροδυναμικά πτερύγια και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τα φουσκωμένα φτερά που καλύπτουν το μεγαλύτερο μετατρόχιο. Στο προφίλ ξεχωρίζουν οι δεκάκτινες ζάντες 18″ με ελαστικά 245/40 R18 (19″ στην έκδοση S) που κρύβουν πίσω τους γκρι δαγκάνες φρένων της AMG (κόκκινες εξαπίστονες δαγκάνες στην έκδοση S) και οι προεκτάσεις των μαρσπιέ.
Πίσω η εικόνα είναι γνώριμη από την A 35 με την χαρακτηριστική μεγάλη αεροτομή και τον επιθετικό προφυλακτήρα με ενσωματωμένο διαχύτη που όμως εδώ πλαισιώνεται από τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης διαμέτρου 82 mm (90 mm στην έκδοση S).
Στο ίδιο κλίμα οι αισθητικές επεμβάσεις και της CLA 45 4MATIC+ η οποία διαφοροποιείται ακόμα περισσότερο από την CLA 35 χάρη στο πιο επιθετικό bodykit (μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, σπλίτερ, γρίλια, διαχύτη, τετραπλή απόληξη της εξάτμισης κ.τ.λ.) που παραπέμπει στην AMG GT 4-door Coupé
(Άρθρο σε εξέλιξη)