CARSNEWS
AUTONEWS

Η BMW συνεχίζει να υπερασπίζεται τον σχεδιασμό… συγκεκριμένων μοντέλων!

Σαν την μάνα που υπερασπίζεται τα τέκνα της και θεωρεί πως είναι ότι ομορφότερο υπάρχει στον κόσμο, η BMW στέκεται μπροστά στις τελευταίες δημιουργίες του Adrian van Hooydonk και της ομάδας του και τις προστατεύει από τα κακόβουλα σχόλια. Την πρώτη φορά, ήταν ο ίδιος ο van Hooydonk που σχολίασε με θετική διάθεση τον σχεδιασμό των νέων μοντέλων και για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, την γιγαντιαία γρίλια ανάμεσα στα λεπτά φωτιστικά σώματα. Ήταν λογικό ο δημιουργός αυτού του χαρακτηριστικού να το υπερασπίζεται. Όπως είναι λογικό να έχει την στήριξη και άλλων υψηλόβαθμων στελεχών εντός της εταιρίας – του επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού εν προκειμένω, Peter Henrich.

Αυτό είναι κρίσιμο για την επιτυχία. Οι πελάτες της BMW είναι απαιτητικοί. Θέλουν να εκφράσουν κάτι και δεν φοβούνται τα οχήματα με δυναμικούς χαρακτήρες. Τα επιζητούν. Οπότε αποφασίσαμε να εστιάσουμε ακόμα περισσότερα στους ισχυρούς χαρακτήρες και το τολμηρό design.

Είπε ο Henrich, συμπληρώνοντας ότι ενώ οι αντιδράσεις του κόσμου δεν ήταν καθολικά θετικές, οι πελάτες της εταιρίας δεν συμμερίζονται την κριτική που ασκείται για την γρίλια φερ’ ειπείν και οι πωλήσεις μοντέλων όπως η X7 αποτελούν απόδειξη γι’ αυτό. Όταν ρωτήθηκε δε, για το αν υπάρχει περίπτωση για παρόμοια τολμηρά στοιχεία να βρούνε τον δρόμο τους σε πιο συντηρητικά μοντέλα (όπως η 5 Series), ο Henrich δήλωσε:

Κάθε μοντέλο έχει την θέση του. Στα αρχικά στάδια της εξέλιξης καθόμαστε και ορίζουμε τον χαρακτήρα και την θέση του. Αυτή είναι η βάση για τις ομάδες του design και του engineering. Κάποια αυτοκίνητα είναι πιο εξωστρεφή, πιο τολμηρά από άλλα καθώς έχουν διαφορετικά μηνύματα να μεταφέρουν.

Η αλήθεια είναι πως δεν περιμέναμε οι δηλώσεις του Henrich να είναι σε διαφορετικό μήκος κύματος γιατί είναι απολύτως λογικό για μία εταιρία να στηρίζει την απόφαση της. Ποιος ξέρει, πιθανώς να ξέρει αυτή καλύτερα τις προτιμήσεις του εκάστοτε target group. Στην τελική, τι σημασία έχει για μία φίρμα, όποια κι αν είναι αυτή, τι λέει ο οποιοσδήποτε αν αυτό που λέει δεν μεταφράζεται από το πορτοφόλι του; Αυτό που εννοώ είναι πως τις εταιρίες τις νοιάζουν οι πελάτες τους και αν οι πωλήσεις πηγαίνουν καλά τους αρκεί.

Related Articles

Το Renault 5 αναγεννιέται ως ηλεκτρικό!

cars

Porsche 911 Targa 4S Heritage Design με ρετρό διάθεση.

cars

Nissan. “Εξηλεκτρισμένη» η παρουσία της στην 84η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης

cars

Παίκτη – έκπληξη της Κ19 πήρε ο Μεντιλίμπαρ για το παιχνίδι με την Άστον Βίλα

cars

J2US: Εκθαμβωτική η Δώρα Παντέλη – Τραγούδησε με τον Αναστάσιο Ράμμο την «ασυμφωνία χαρακτήρων»

Bury

Άκυρο τελικά το Skoda Fabia Combi.

cars

Hyundai. Με νέο  κιβώτιο N DCT 8 σχέσεων

cars

Ford Puma 1.0 Ecoboost mHEV 155 PS. Πρακτικό και απολαυστικά οδηγοκεντρικό

cars

Daytona 155 U1. Eνδιαφέρουσα πρόταση από κάθε άποψη

cars