CARSNEWS
AUTONEWS

Η Ferrari “πατάει το φρένο” μετά από το πολυάσχολο 2019.

Τον Σεπτέμβριο του 2018 η Ferrari δεσμεύτηκε να παρουσιάσει 15 νέα μοντέλα μέχρι το 2022 και μονάχα εντός του 2019, μας έχει δώσει τα 5 από αυτά. Φέτος είδαμε την F8 Tributo που αντικαθιστά την 488 GTB, την πανίσχυρη SF90 Stradale των 1.000 υβριδικών ίππων, την F8 Spider, την 812 GTS με τον τίτλο του ισχυρότερου cabrio στον κόσμο και πιο πρόσφατα, την Roma. Αν διατηρούσε αυτόν τον ρυθμό η Ferrari θα εξαντλούσε τα 15 μοντέλα σε δύο χρόνια από τώρα αλλά ο εμπορικός διευθυντής της εταιρίας, Enrico Galliera δήλωσε ότι δεν πρόκειται να κάνει κάτι τέτοιο.

Το 2020 είναι για εμάς μία χρονιά σταθεροποίησης.

Μόλις παρουσιάσαμε 5 νέα αυτοκίνητα, κάποια εκ των οποίων εντάσσονται σε νέες κατηγορίες. Τώρα, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι το δίκτυο και οι πελάτες μας καταλαβαίνουν πλήρως την τοποθέτηση των νέων μοντέλων. Το 2020 δεν θα έχουμε τον ίδιο ρυθμό και θα εστιάσουμε στην επιτυχία των μοντέλων που παρουσιάσαμε το 2019.

 Έτσι, μένουμε με 10 νέα μοντέλα για τα επόμενα 3 χρόνια – ένα εκ των οποίων θα είναι χωρίς αμφιβολία το πρώτο SUV της Ferrari που μάλλον θα έρθει ως το “κερασάκι στην τούρτα” το 2022. Επίσης, αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρία θέλει να γίνει λιγότερο προβλέψιμη ενώ στα πλάνα της, έστω και άτυπα, περιλαμβάνεται και η επέκταση των υβριδικών μοντέλων της γκάμας της. Όχι όμως με την προσθήκη κάποιων εξηλεκτρισμένων εκδόσεων αλλά με την παρουσίαση εντελώς νέων μοντέλων, όπως έγινε με την SF90 Stradale. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Roma που ενώ βασίζεται σε πλατφόρμα που μπορεί να υποστηρίξει υβριδικό κινητήριο σύνολο, προσφέρεται αποκλειστικά με τον twin-turbo V8 των 3,9 λίτρων.

Related Articles

Η νέα Chevrolet Corvette Z06 ακούγεται επική!

cars

Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον κανονισμό πυροπροστασίας ακινήτων – Ποια σημεία πρέπει να καθαριστούν από τους ιδιοκτήτες

Bury

Kosmoride. Και τα ηλεκτρικά mountain bikes της Giant στη παλέτα της

cars

Skoda G-Tec. Με επίκεντρο την οικονομία στη μετακίνηση

cars

Porsche Vision 357 – Φόρος τιμής στην πρώτη!

cars

Ferrari 288 GTO. Το ξεχασμένο κτήνος που δεν έτρεξε ποτέ στο Group B.

cars

Famagusta: Καθήλωσε το κοινό η συνάντηση του Αντρέα με τον Θοδωρή: «Πως μπόρεσες να το κάνεις αυτό;»

Bury

Η στιγμή φονικής έκρηξης σε εστιατόριο στην Κίνα – Βομβαρδισμένο τοπίο ο χώρος γύρω του

cars

Εξοχικές ταβέρνες στην Αττική για μίνι απόδραση και καλό κρέας

Bury