CARSNEWS
MARKET

Ποια μία Ferrari πωλήθηκε φέτος στην Ελλάδα;

Οι πωλήσεις υπεραυτοκινήτων μετριούνται στα δάκτυλα της μιας παλάμης στην Ελλάδα, για αυτό αν πετύχει κανείς να κυκλοφορεί μια καινούργια Ferrari για παράδειγμα, είναι σαν να βλέπει UFO. Φέτος, από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο, έχει ταξινομηθεί ένα μοντέλο από το Μαρανέλο μέσα στο κατακαλόκαιρο, τον Αύγουστο.

Η ολοκαίνουργια και μοναδική Ferrari που κυκλοφόρησε φέτος στους ελληνικούς δρόμους, είναι η σαγηνευτική SF90 Stradale. Τιμή επίσημη δεν υπάρχει, ωστόσο για να έχουμε μια τάξη μεγέθους μια ετοιμοπαράδοτη από ανεξάρτητη εμπορία πωλείται στην Ελλάδα έναντι του ποσού των 645.000 ευρώ!

Με την SF90 Stradale η πολυπόθητη ιταλική μάρκα άνοιξε το 2019 ένα νέο κεφάλαιο στην πολυετή ιστορία της, γιατί αποτελεί το πρώτο της Plug-in Hybrid παραγωγής. Κάτω από το σαγηνευτικό της αμάξωμα συνυπάρχουν ένα 4.0 λτ. V8 turbo μηχανικό σύνολο ισχύος 780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και με ροπή 800 Nm στις 6.000 σ.α.λ. και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Οι δύο εμπρός προορίζονται για την κίνηση των μπροστινών τροχών και αποδίδουν 220 ίππους. Οι 1.000 συνολικά ίπποι και τα 1.570 κιλά του αμαξώματος, εξασφαλίζουν αναλογία μόλις 1,57 κιλά/ίππο, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις να είναι αστραπιαίες. Για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 2,5 δλ., τα 0-200 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 6,7 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 340 χλμ./ώρα.

Με τη συνδρομή της μπαταρίας ιόντων λιθίου χωρητικότητας 7,9 kWh, η πανίσχυρη Ferrari μπορεί να κινηθεί και σαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για αποστάσεις έως 25 χιλιομέτρων, με κίνηση στους εμπρός τροχούς και με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή τέσσερα προγράμματα οδήγησης, τα eDrive, Hybrid, Performance και Qualify. Με την επιλογή του πρώτου, ο V8 απενεργοποιείται και η Ferrari SF90 Stradale κινείται αμιγώς ηλεκτρικά. Στο Hybrid βελτιστοποιείται η συνολική απόδοση του συστήματος και το λογισμικό του αποφασίζει αυτόνομα για τη λειτουργία ή την απενεργοποίηση του V8 κινητήρα, εξασφαλίζοντας μέχρι και τη μέγιστη ισχύ όποτε το απαιτεί ο οδηγός. Στο Performance mode, λειτουργεί και ο βενζινοκινητήρας, όμως προτεραιότητα έχει η φόρτιση της μπαταρίας, έτσι ώστε η δύναμη του συστήματος να είναι άμεση και πλήρως διαθέσιμη όταν ζητείται. Τέλος, στο Qualify, παρέχεται η μέγιστη ισχύς για την επίτευξη των ταχύτερων επιδόσεων.

Related Articles

Οδήγηση το καλοκαίρι, συχνά λάθη που μπορεί να κοστίσουν πολύ

cars

Kia Futuron Concept: Από την Κορέα με πολύ φαντασία

cars

Το πρόγραμμα «HumanDrive» της Nissan για τα ηλεκτρικά οχήματα

cars

50% πάνω το Hyundai Tucson στην Ελλάδα

cars

Κορονοϊός: Τρία άτομα θετικά στη Ford – Κλείνει το εργοστάσιο στην Ισπανία

cars

Η αμιγώς ηλεκτρική πρόταση της Mini για αστικές μετακινήσεις

cars

Το test drive των 380 χλμ./ώρα της Bugatti Centodieci

cars

Σάρωσαν για έκτη σερί χρονιά στο Ράλι Μόντε Κάρλο Οζιέ και Ινγκρασιά

cars

Το ανήμερο θεριό που ξεπήδησε από την άλλη δραστηριότητα της Volvo, τη στρατιωτική!

cars