Για το 2001 που παρουσιάστηκε, δύο δεκαετίες πριν, η Murcielago αποτελούσε το απόλυτο supercar. Διάδοχος της Diablo, με ένα εντυπωσιακό αμάξωμα, scissor doors και έναν ατμοσφαιρικό V12 6,2 λίτρων, τοποθετημένο στο κέντρο. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ανέφεραν 580 ίππους και 650 Nm ροπής, ένα νούμερο υψηλό για τότε. Ανέφεραν επίσης 0-100 σε μόλις 3,8 δλ. και τελική ταχύτητα 330 km/h!
Δεν ξέρουμε αν είχαν κάτι τέτοιο στο μυαλό οι άνθρωποι του AutoTopNL, όπως όμως και να έχει, αφού έπεσε στα χέρια τους σκέφτηκαν να ασχοληθούν λίγο μαζί της. Μεταξύ άλλων αποφάσισαν να τη βγάλουν στην autobahn, κυνηγώντας να καταγράψουν σε βίντεο μία καλή επιτάχυνση 0-300 του αυτοκινήτου. Αντί όμως να περιοριστούν στις ενδείξεις του ταχυμέτρου, τοποθέτησαν και τα δικά τους, σύγχρονα όργανα για να πάρουν μετρήσεις. Και το αποτέλεσμα, κατά μία άποψη, τους δικαίωσε.
Παρατηρώντας το σχετικό βίντεο, τα όργανα του αυτοκινήτου έδειξαν μία ταχύτητα γύρω στα 320 km/h. Την ίδια στιγμή, ωστόσο, τα πιο ακριβή συστήματα μέτρησης δεν ξεπέρασαν τα 284 km/h! Μία διαφορά τεράστια, η οποία όμως, εν μέρει και για κάποιον καλόπιστο, μπορεί να εξηγηθεί, αν λάβει υπόψη την καταγωγή και την ηλικία των οργάνων.
Αυτό που ίσως δεν μπορεί να εξηγηθεί είναι ότι σε εκείνη την (πραγματική) τελική των 284 km/h και με έκτη στο κιβώτιο, ο κινητήρας γύριζε στις 6.500 σ.α.λ. Εάν δεν μας απατά η μνήμη, ανώτερη σχέση δεν υπήρχε, ενώ και ο κόφτης βρισκόταν κάπου στις 7.500 σ.α.λ. Βάζοντας τα νούμερα κάτω, σαν κάτι να μη βγαίνει… Χαλάλι όμως. Ακόμα και έτσι δεν παύει να αποτελεί ένα αυτοκίνητο που πολλοί θα ήθελαν στο γκαράζ τους, προτιμώντας το από άλλες, πιο σύγχρονες προτάσεις.
Follow @CarsnewsGr