CARSNEWS
F1 & RACES

O Hakkinen θέλει την παραμονή του Vettel στην F1

Ο Sebastian Vettel και το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τον μαγικό κόσμο της Formula 1 απασχόλησε τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Mika Hakkinen.

O συμπαθής Φινλανδός έριξε φως στις ισορροπίες που υπάρχουν στις μεγάλες ομάδες όταν έρχεται η ώρα διαπραγμάτευσης ενός νέου συμβολαίου και ανέλυσε το μειονέκτημα που είχε ο Γερμανός στις συζητήσεις με τη Scuderia Ferrari για ενδεχόμενη επέκταση του συμβολαίου του.

Παράλληλα, o 51χρονος κάτοχος των παγκόσμιων τίτλων του 1998 και του 1999, τόνισε πως θα ήθελε να τον δει να συνεχίζει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά σημείωσε και τις απαιτούμενες προϋποθέσεις για να γίνει αυτό.

«Διαβάζοντας την ανακοίνωση της Ferrari, δύο πράγματα είναι ξεκάθαρα. Το πρώτο πως οι διαπραγματεύσεις ολοκληρώθηκαν χωρίς λύση και αποφάσισαν να χωρίσουν οι δρόμοι τους. Η ύπαρξη διαπραγματεύσεων σημαίνει πως η αρχική πρόθεση και της ομάδας και του οδηγού, ήταν να προσπαθήσουν να καταλήξουν σε συμφωνία. Ο Sebastian ήταν ξεκάθαρος στα ΜΜΕ για την πρόθεσή του να φτάσει σε νέα συμφωνία άρα δεν έχει πάρει την απόφαση να αποχωρήσει. Αυτό με οδηγεί στο δεύτερο πράγμα επιχείρημα – πως η όποια διαπραγμάτευση έλαβε χώρα με δεδομένο πως ο Charles Leclerc είχε ήδη υπογράψει νέο συμβόλαιο έως το τέλος του 2024, πράγμα που εξασφαλίζει την παρουσία του στη ομάδα για άλλες πέντε σεζόν. Θυμίζω πως πέρυσι ο Charles είχε πολύ καλή σεζόν, με επτά pole positions και δύο νίκες, συμπεριλαμβανομένης κι αυτής στο ιταλικό Grand Prix, τον εντός έδρας αγώνα για τη Ferrari. Ολοκλήρωσε τη σεζόν τέταρτος στην παρθενική του σεζόν με την ομάδα, ενώ ο Sebastian ήταν πέμπτος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι διαπραγματεύσεις του Sebastian με τη Ferrari να είναι εξ αρχής δύσκολες, καθώς η ομάδα είχε ήδη μακροχρόνια δέσμευση με τον Charles και η απόδοση του Sebastian δεν ήταν εξίσου καλή. Θεωρώ τον Vettel σπουδαίο οδηγό. Το να κατακτήσεις τέσσερις παγκόσμιους τίτλους είναι ένα τεράστιο επίτευγμα και ήταν δεύτερος πίσω από τον Lewis Hamilton τόσο το 2017 όσο και το 2018. Κέρδισε το περυσινό GP της Σιγκαπούρης 11 χρόνια μετά την πρώτη του επιτυχία, με την Toro Rosso, στην Ιταλία το 2008. Ήταν σταθερός όλα αυτά τα χρόνια, με 53 νίκες και 57 pole positions. Πλέον όμως έχει μία μεγάλη απόφαση να πάρει – σχετικά με το μέλλον του. Δεν σκεφτόταν να αποχωρήσει από την ενεργό δράση αλλά πλέον πρέπει να εξετάσει τις διαθέσιμες επιλογές για το 2021 και το 2022, να εξετάσει πως νιώθει με τις απαιτήσεις της δουλειάς ενός οδηγού της F1 – ειδικά αν δεν θα μπορεί να οδηγεί για μία ομάδα που κατακτά νίκες. Παρότι στο τέλος της σεζόν θα είναι μόλις 33, έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 σε μικρή ηλικία, στα 19. Είμαι σίγουρος πως όταν ξεκινάς τόσο νωρίς, είναι δύσκολο να διατηρείς τα υψηλά επίπεδα ενέργειας που απαιτούνται για να παραμένεις στην κορυφή αυτού του σπορ. Προσωπικά, θα ήθελα να τον δω να συνεχίζει διότι παραμένει ένας γρήγορος οδηγός και ένας σπουδαίος πρεσβευτής της Formula 1. Όμως η απόφαση είναι δική του. Και στην καρδιά του, θα ξέρει ποια θα είναι η σωστή απόφαση», έγραψε ο Hakkinen στη στήλη του στο website της Unibet.

O Φινλανδός είχε με τη σειρά του κάνει ντεμπούτο στην F1 σε ηλικία 23 ετών και αποχώρησε στα 33, στην ηλικία δηλαδή του Vettel όταν εκπνεύσει η παρούσα συμφωνία του με τη Ferrari.

Θυμίζουμε πως τότε, στο τέλος του 2001, ο Mika είχε αιφνιδίως ανακοινώσει την πρόθεσή του να κάνει ένα… διάλειμμα, μόνο που τελικά δεν επέστρεψε ποτέ μετά από αυτό. Πράγμα που δίνει ιδιαίτερο νόημα στα τελευταία του λόγια.

Διαβάστε ακόμα:

Πρωταγωνιστής σε μουσικό videoclip o Mika Hakkinen (video)

Hakkinen: «Η Ferrari έχει πια το καλύτερο μονοθέσιο»

Οι πιλότοι της F1 έδωσαν «Ελπίδα»

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

New Zealand’s Rodin Cars loses bid to join Formula One grid from 2025

cars

Τελευταίο F1 Vlog της σεζόν με «συνοδηγό» την Αριάνα Παπαγιάννη

cars

Όχι στον Alonso, ναι στον Verstappen

cars

Formula 1: Στα… μανταλάκια ο Horner – Διέρρευσαν συνομιλίες και φωτογραφίες

cars

Andretti opens new factory in continued F1 pursuit

Bury

Ο Σουμάχερ… πουλάει ακόμα

cars

F1-GP Σιγκαπούρης: Πληθώρα αναβαθμίσεων για McLaren και AlphaTauri

cars

Μετά από 10 χρόνια θα ξυπνήσει ο Μίκαελ Σουμάχερ;

cars

Φόρμουλα Ένα: Και όμως βγήκε ζωντανός

cars